Jump to content
IGNORERAD

MPR Open II Thailand


Drivern

Recommended Posts

Hej alla golftokiga,

har stor lust att kalla till en uppföljning av MPR-OPEN i Thailand igen,denna gång den 13 december på någon bana i Pattaya.Efter rundan tar vi en lussepilsner eller två hos Maitan.Någon som hänger på?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drivern

    14

  • Mankan

    4

  • Herr Chang

    3

  • Muimatt

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag ska ju ta mig en grönkortskurs med start nästa helg, så jag tränar gärna mina obefintliga färdigheter om jag är nere på plats då ;)

Mvh/

MangeUdon

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte lika bra att ni ger pokalen till Mankan med en gång så kan ni dricka öl hos Maitan hela dagen.

Det är ju ändå han som vinner varje gång :dance:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag tagit mig friheten att ändra trådtiteln till romerska siffror... vilket jag anser det bör vara!

Inte omöjligt att även jag är där. Utan grönt kort ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man vara med om man inte har gröntkort?

MVH Jimmy

Om du går i samma boll som HC och startar sist i fältet.:)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte lika bra att ni ger pokalen till Mankan med en gång så kan ni dricka öl hos Maitan hela dagen.

Det är ju ändå han som vinner varje gång :dance:

Dom passar på innan han kommer ner :ironi::ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man vara med om man inte har gröntkort?

MVH Jimmy

Helt ok,i Thailand är det inget krav med grönt kort,men caddyn kan bli less. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt ok,i Thailand är det inget krav med grönt kort,men caddyn kan bli less. :whistle:

Hehe, ja caddyn får kanske jobba lite mer än normalt. Men de jag hade verkade vara på gott humör ändå! Speciellt om man själv tar alla missar med jämnmod och är glad ändå...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom passar på innan han kommer ner :ironi::ironi:

He he jag det är nog lika bra å ta det i december.

Vore kul om drivern skulle kunna masa sig upp till huvudstaden någon helg så kan vi boka in en eller två runder. knivstad mannen är väl säker med också å säker några andra. Om changen vill vara med så kan vi ju boka pay and play.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

He he jag det är nog lika bra å ta det i december.

Vore kul om drivern skulle kunna masa sig upp till huvudstaden någon helg så kan vi boka in en eller två runder. knivstad mannen är väl säker med också å säker några andra. Om changen vill vara med så kan vi ju boka pay and play.

Blir det spel i stockholmsområdet så är jag intresserad.

Pattaya i december fungerar ej för min del, jag anländer till Jomtien 11/2 och åker därifrån 9/3.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt ok,i Thailand är det inget krav med grönt kort,men caddyn kan bli less. :whistle:

Jag tror nog inte caddyn blir less. Bara för man inte har grönt kort så innebär det ju inte att jag är dålig i golf. :ironi: Men man får väl gå med changen :)

Jobba är till för dom fattiga

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror nog inte caddyn blir less. Bara för man inte har grönt kort så innebär det ju inte att jag är dålig i golf. :ironi: Men man får väl gå med changen :)

Hellre några försynta svenskar framför sej som spelar taskig golf, än en boll med 5-6 koreaner som tar plats utan hänsyn till snabbare bollar bakom sej.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hellre några försynta svenskar framför sej som spelar taskig golf, än en boll med 5-6 koreaner som tar plats utan hänsyn till snabbare bollar bakom sej.

Exakt! Jag har inga problem med att släppa förbi de som spelar snabbare. Speciellt om det då dessutom vankas en Beer Chang medan man väntar ;)

Beträffande caddys kan jag tänka mig att de blir lite ledsna om man försöker projicera sina egna misslyckanden på dom.

"Du gav mig fel klubba!"

"Du sa inte att vinden nu blåser åt höger!"

"Du sa att det var 150 yards till hålet, men det var ju 140!"

Sådant sysslar jag icke med, och då kan dom nog stå ut med att det blir 8 slag för mig på många hål...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Exakt! Jag har inga problem med att släppa förbi de som spelar snabbare. Speciellt om det då dessutom vankas en Beer Chang medan man väntar ;)

Beträffande caddys kan jag tänka mig att de blir lite ledsna om man försöker projicera sina egna misslyckanden på dom.

"Du gav mig fel klubba!"

"Du sa inte att vinden nu blåser åt höger!"

"Du sa att det var 150 yards till hålet, men det var ju 140!"

Sådant sysslar jag icke med, och då kan dom nog stå ut med att det blir 8 slag för mig på många hål...

Herr Chang har talat.

Min caddie sa till mig häromdagen -"Good,good!! You no jungle, caddie not tired"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

God morgon,

gör ett trådlyft som vanligt för att pejla intresset för luciagolfen i Thailand.Tidigare anmälda är noterade.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Hej hopp alla.

Kommer här åter efter en sommars frånvaro..

Jobbat nonstop sedans vi landade i sverige 26 april.

Blir lite ledsen när jaq ser att ni spelar i dec istället för i feb-mars men jag förstår, drivern vill vinna.. skämt å sido. Tyvärr är vi inte nere då så vi får fixa nått själva när vi kommer på plats..

Vi återkommer

Ban + fru

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hopp alla.

Kommer här åter efter en sommars frånvaro..

Jobbat nonstop sedans vi landade i sverige 26 april.

Blir lite ledsen när jaq ser att ni spelar i dec istället för i feb-mars men jag förstår, drivern vill vinna.. skämt å sido. Tyvärr är vi inte nere då så vi får fixa nått själva när vi kommer på plats..

Vi återkommer

Ban + fru

Kanon jag är på i feb-mars

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får väl fixa en singelresa då,så det blir tyst på er :whistle:

Singelresa? Ska du söka ny fru? :huh:

:)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...