Jump to content
IGNORERAD

MPR Open II Thailand


Drivern

Recommended Posts

Singelresa? Ska du söka ny fru? :huh:

:)

Nej då jag byter inte,den gamla får vara kvar i Götet.Någon måste ju jobba :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drivern

    14

  • Mankan

    4

  • Herr Chang

    3

  • Muimatt

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nej då jag byter inte,den gamla får vara kvar i Götet.Någon måste ju jobba :whistle:

Ja det vore ju kanon om du kan ta dig ner då också. Ser fram emot några goa rundor med trevligt sällskap.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Chippar återigen denna förfrågan ang.Luciagolfen i Pattis.

Hoppas det kan bli lite fler som vill erhålla förstapriset,samt se Maitan i ljuskrona.

Jag kommer att boka starttid i vilket fall,troligtvis på Eastern Star eller Emerald.

MVH Drivern

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Ska försöka vara med. Åker ner den 9 december.

/kjemon

trevligt kjemon,info här på forumet senare.Jag åker 6 december och bokar bana.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv landar jag (med farsan igen) den 20Januari

Hur länge stannar ni kvar i Thailand?

Om du frågar mig så åker vi tillbaka 5 januari

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hej på er,

har nu datakontakt själv och tackar Maitan för jobbet.Hoppas nu de som aviserat sitt deltagande till denna golftävlingen dyker upp,det var 6-7 st.Utöver dessa så är det ytterligare 6st som kommer,kompisar till mig.

mvh Drivern

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry Drivern (och alla andra), jag hinner inte till Pattis den 12. Jag måste vara i Krabi på måndags morgon (jobb), grrrrrrr... Hoppas att jag får vara med nästa gång!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry Drivern (och alla andra), jag hinner inte till Pattis den 12. Jag måste vara i Krabi på måndags morgon (jobb), grrrrrrr... Hoppas att jag får vara med nästa gång!!

Helt ok Muimatt,det blir säkert fler tillfällen :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det ju bara timmar kvar till golfen och ingen rusning precis,vi är i allafall 6 man nu och blir det inte fler så kör vi en vanlig sällskapsrunda,för enkelt annars att ta titeln bara jag som för tillfället är MPR:are.

Men hoppas på fler som dyker upp oanmälda,alltså samling 8.00 teeoff 9.00 Eastern Star 13december :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Drivern!

Tyvärr lär jag hoppa av tävlingen då min förkylning jag hade med mig hit ej har blivit bättre här i Thailand. Orkar inte en 18 håls runda i mitt nuvarande skick. Hoppas vi kan spela en annan gång.

Hälsningar

Kjell (kjemon)

Link to comment
Dela på andra sajter

Om changen vill vara med så kan vi ju boka pay and play.

Mja, vore nog bättre att boka en Play- & Pray-bana.

Arne McMulligan

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Drivern!

Tyvärr lär jag hoppa av tävlingen då min förkylning jag hade med mig hit ej har blivit bättre här i Thailand. Orkar inte en 18 håls runda i mitt nuvarande skick. Hoppas vi kan spela en annan gång.

Hälsningar

Kjell (kjemon)

Helt ok Kjell,blir säkert fler tillfällen :friends:

mvh drivern(Kent)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad trist att jag inte såg denna tråd tidigare! Måste försöka lägga in golfen på aviseringslistan...

Hur som, jag var också på Eastern Star i fredags och det känns verkligen tråkigt att jag inte visste ni var där också! Jag var där tillsammans med en grupp från Scandalic och totalt 51 svenskar som deltig i en mycket trevligt arrangerad tävling av några killar boende i området som jag tror kommer bli ett årligt event om ni har lust att anteckna i kalendern för nästa år? "Luciaslaget" hette partävlingen där man spelade 6 hål fyrbollbästboll, 6 hål irish greensome, 6 hål foursome.

I kalendern kan ni även passa på att anteckna den traditionella tävlingen "Julgolfen" som jag tror är inne på sitt 19 år i år. 28 o 29 december på Greenwood (Noble place) med Auktion den 26e. Jag återkommer med mer detaljerad information i en särkskild tråd inom kort.

//Ulrika

Ulrika, www.scandalic.nu

Scandalic - Soi Skaew Beach el. 2nd Rd Soi 9, Pattaya City

The Pool at Center Condo - Pattaya Tai Soi 24, Pattaya City

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...