honken Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Nu var det dax för er att klicka på gilla knappen på youtube även om ni inte gillar den. Vill vinna första pris som är en fiat 500C. Så här gör ni. 1. Öppna upp 2. Klicka på gilla knappen 3. Klart. Dock oklar om man måste ha youtube konto eller inte, men måste man det så ta er gärna tiden o regga ett lite snabbt. Tack på förhand. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Jag tyckte den var bra, dock kändes den lite sämre när Pingvinen och Win symbolen kom upp. För många kan det nog bra lite oklart samt kan man ens använda dem utan tillstånd från ägarna? Pingvinen "ägs" väl iofs inte av någon kanske. Var det inte lite som en Telia reklam? Grymt mycket bättre än något jag skulle kunna prestera vad det iaf. Du fick ett "like" Lycka till! #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Dock oklar om man måste ha youtube konto eller inte, men måste man det så ta er gärna tiden o regga ett lite snabbt. Tack på förhand. Jo man var tvungen att vara inloggad för att rösta. Nu fick du en röst från mig. Lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Augusti 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Man tackar! uppe i 74 gilla röster nu. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Man tackar! uppe i 74 gilla röster nu. Du borde nog kolla upp det där med upphovskyddad material (win loggan), jag såg en annan video som tydligen hade sånt i den och den hade blivit diskvalificerad. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 klart . "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Gillat. /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Det blev en pinne från mig också. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Då var det klickat. mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Har klickat jag med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 mmm...såååå, då har jag röstat me... men får verkligen herrn plats i en Fiat Bambino CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.