Jump to content
IGNORERAD

Långtidsboende i Rayong (Koh Chang).


Doru

Recommended Posts

Jag försöker få tips ang. långtidsboende enligt ovan. Har svårt att hitta via Internet (Google) apartament (hus, m.m.) att hyra för längre tid (ca. 4 månader). Tack på förhand!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan ju söka på Blocket, Finns mycket där.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan ju söka på Blocket, Finns mycket där.

Tack! Jag är på Blocket varje dag faktiskt och det finns en del i trakten fast inte i just Koh Chang och inte för riktigt bra priser. Undrade (undrar) om det finns folk här på forumet som har ev. direkta kontakter (hyrt kanske själva) med personer som har ngt intressant att erbjuda.

MVH

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack! Jag är på Blocket varje dag faktiskt och det finns en del i trakten fast inte i just Koh Chang och inte för riktigt bra priser. Undrade (undrar) om det finns folk här på forumet som har ev. direkta kontakter (hyrt kanske själva) med personer som har ngt intressant att erbjuda.

MVH

Inte många som är långtidsboende på Koh Chang tror jag

Finns mest hotell/bungalows av varierande prisklass

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, finns ju ett flertal lägenhetshotell på Koh Chang.

Vad är du ute efter, vilka är dina krav?

VJ plaza har fler hotell vet jag. Bodde själv hos dem vid Klong Prao i våras. Betalade bara 7000 B per månad, inkl kyl, ac, balkong, tv och fräscht.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, finns ju ett flertal lägenhetshotell på Koh Chang.

Vad är du ute efter, vilka är dina krav?

VJ plaza har fler hotell vet jag. Bodde själv hos dem vid Klong Prao i våras. Betalade bara 7000 B per månad, inkl kyl, ac, balkong, tv och fräscht.

Det låter intressant, tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag försöker få tips ang. långtidsboende enligt ovan. Har svårt att hitta via Internet (Google) apartament (hus, m.m.) att hyra för längre tid (ca. 4 månader). Tack på förhand!

kolla på pattayapropertyfinder.com dom har även koh

chang

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tack för svaren! På pattayapropertyfinder.com hittar jag dock inte koh chang. Kanske dyker upp ibland...(?). I övrigt, inte spec. mycket fortfarande. Blir lite orolig. I Pattaya finns det en hel del att hyra runt 10.000 / mån. (plus , minus...), men i Koh Chang hittar jag inte ngt. Kanske på plats, men det känns lite väll för spännande :)) Hmm...

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...