Jump to content
IGNORERAD

Pappa en galning?


Guest Flores

Recommended Posts

TÄNKTE SALTA LITE BARA...MIN GAMLA CHEF HAR BRÄNT CA 4 MILJ PÅ NÅGRA ÅR :surprised: .3 TJEJER SENARE :gasp: ..mår väl sååååådär nu :cry: .men han försöker fortfarande :whistle: ...HÄLSA FAR DIN ATT HÅLLA I DEGEN :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 107
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    11

  • måne

    4

  • Rospigg

    4

  • mr-noodles

    4

Mest aktiva i denna tråd

I see you wiening and grining up, on that pole

i see you look at me when i allready know

Ill wana FxxK you now :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Quote

I see you wiening and grining up, on that pole

i see you look at me when i allready know

Ill wana FxxK you now :mdr:

Inte undra på att thailändskor har fått dåligt rykte.Och du är en kåt bock med en skev kvinnosyn!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Quote

Inte undra på att thailändskor har fått dåligt rykte.Och du är en kåt bock med en skev kvinnosyn!

Du skrev lite fel där. Det ska vara du är en FULL kåt bock med en skev kvinnosyn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra gjort Arne att inse att du skrev dumt om Flores pappa men det hade varit ännu bättre om du hade tänkt efter före. Det är inte fel att skämta på det här forumet men ibland så är det bättre att hålla inne med en del. Skämten bör passa till omständigheterna  :respect: .

Pappa tycks ju känna till en del om Thailand så det är bara att hoppas att allt går bra och önska lycka till, än en gång.

Vi kanske får höra en kortare historia i vår hur det hela gick?

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa vänner!

Tack för Ert intresse i mitt kärleksliv. Jag lovar att hålla Er underrättade framöver.

Vänliga hälsningar

Hans G :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Putte? Förstår inte det roliga i det?!?

Annars ser din baby otroligt söt ut. Grattis, är det första barnet?

Link to comment
Dela på andra sajter

DU KAN ME ANDRA ORD SITTA I SAMMA SITS SJÄLV OM MÅÅÅÅÅÅNGA ÅR...de sitter x antal äldre damer där å håller handen..har en dotter sen tidigare(20år)...så detta e me andra ord en sladdis.kanske du får ett syskon om x antal månader.. :whistle::whistle: .HA EN BRAAAAAAA DAG,KVÄLL

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Skulle vara super kul med ett syskon ;)

Ville inte att ngn skulle ta illa upp. Men jag bara väntade på att ngn annan än jag skulle skriva det. Att 20-åringar stöter på äldre män i Thailand och stärker deras ego, beror just på att de har det dåligt ekonomiskt och de vill bara få ett bättre liv. Man ska inte hymmla om varför just många män åker till Thailand..

Tror ej att det är så i ditt fall Putte så var bara lugn!

Är tacksam för att jag är född i Sverige, och vi får hopps att elfenbenskusten ej behöver få besök utav mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att din Pappa har funnit en som verkar okey för han

toppen det

han kanske vill ha mer valuta för sin pensjion å vill vara i varmare strök när han blir äldre , varför inte

sen om han blir glad , unna han det

har du talat med din far hur du känner det med att han ska hitta en på andra sidan klotet

kanske du å han kan resa ner tillsammans å se Thailand

lycka till

Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Hoggarn!

Läs hela tråden så förstår du att jag unnar min pappa att hitta en ny kärlek.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

lite märklig tråd detta  :oh: HansG och Flores ni är ju Fadern o dottern denna tråd handlar om,Visste du Flores när du skrev denna tråd att din far är medlem här o läser denna tråd?eller är det bara en slump att det blev så?bara lite nyfiken,annars önskar jag bara HansG lycka till  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Visste inte att Pappa var medlem här, men han förtod DIREKT att det var jag som hade skrivit.. sedan var intern kommunikationen bristfällig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Grabbar,

Om man tänker efter så måste man ju förstå tanken bakom hennes inlägg och varför hon är orolig.

Hur många gånger har man inte hört talas om dessa "lycksökerskor" och hur många gånger önskar inte de utsatta att dom hade hört varningsklockorna ringa i skallen?

Det är ju ingen nyhet att bl a thailändskor uppfattas som lycksökerskor och moneyhunters i mångas ögon, och det är väl rätt klokt av Flores att vända sig till just ett thailands forum med sina funderingar. Och det gäller ju trots allt hennes pappa. Det visar ju att hon bryr sig om.

Responsen man får av vänner och bekanta som kanske inte är så bekanta med Thailand och ser det enbart som ett paradis för sexturisterna, är väl ganska förväntad; bespottningar och förutfattade meningar om hur pengarna lockar och att det inte finns kärlek alls i bilden.

Det är ju bättre att man diskuterar med "erfarna" människor än att bara sitta och snacka skit bakom ryggen på folk.

Jag vet inte hur många som höjt på ögonbrynen och en nedlåtande syn när man sagt att ens tjej är från Thailand. Dom dömer utan att ha en blekaste aning om vem hon är.

Ser man lite djupare i det hela så kan man väl säga att hela svenska folket sitter i samma båt och ror längs strömmen.

Säg t ex "muslim" och 95 % av svenska folket tänker terrorist, fanatiker och kvinnoförnedring.

Finnar super och bär kniv.

Norrmän är alltid glada och stratar dagen med ett leende innan dom ens vaknat etc etc.

Flores, cred till dig för att du vågar lufta dina tankar.  :wai:

Never forget Sadako Sasaki.

Link to comment
Dela på andra sajter

Flores.Hur går det med din nya "svärmor" är hon trevlig,trivs ni ihop?Hoppas det funkar för er skull  :lol: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

JA din pappa är definitivt galen som väljer att göra som han vill när han är +60-I mina ögon alldeles för sent men bättre sent än aldrig-

Om han lärt dig något så borde du stötta honom här och gör han fel och misstag så står han säkert  upp för de då han har gått på några minor innan.

Skaffa dig själv en trevlig kille eller en thjej om du vill så slipper du lägga tid på att vara orolig för +60-farsan  dvs erfarenheten själv -jämfört med dig.

Bangkokbusen väntar svar från Arne...Om han är nykter så här tidigt???

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Bank & Blusen, Ni måste ställa en fråga för att kunna få ett svar men i princip så är svaret, nej.

[move]Svar-varen Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du OK Arne?sitt inte o deppa nu - du kommer hit snart också.Då får jag visa dig ett bra hak så att du inte blir slak...

Spåmannen-busen

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Bang & Blusen, har allt jag behöver här.

Vill ej gå på hak

För att se någon hårig bak.

[move]Poeten Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Bangkokbusen och herr Arne,

Här sökte tösen goda råd

så förstör inte denna seriösa tråd

med eder litterära illdåd.

Öppna en ny tråd här intill

där ni kan tjafsa hur jäkla mycket ni vill.

:wai:

Never forget Sadako Sasaki.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...