Jump to content
IGNORERAD

Gissa baren


soiwalker

Recommended Posts

Denna fyndiga sparbossa star centralt placerad pa ett etablissemang som jag regelbundet frekventerar. Forsta ratta svaret belonas med valfritt antal bira pa min uteplats i Pattis. Mynobuzz, du far tyvarr inte delta eftersom du redan varit dar..

post-3988-014147300 1282068308_thumb.jpg

post-3988-014147300 1282068308_thumb.jpg

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Och rätt svar är kloaken....

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Forsta ratta svaret belonas med valfritt antal bira pa min uteplats i Pattis

Låter fint tycker jag, ses i december då :drinks:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Bananen,

alldeles riktigt! Hade trott att det skulle ta nagot langre tid innan ratt svar kom men icke..

Du ar hjartligt valkommen i December, fri bira pa min veranda alternativt att jag plockar upp din nota pa fredagsmotet pa kloaken.

Vi ses!

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok låter bra.

Är ju krypavstånd från din veranda till min, så det blir nog bra :whistle:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

55 det skulle du allt vilja veta :ph34r::fie::party::rules::party1::cry:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

E det Mankan som är den andra sjöjungfrun :o

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...