Jump to content
IGNORERAD

The opening of the Immigration Control System Centre


UDON-CHARLIE

Recommended Posts

Hej Fritz när man kommer till immig. så har vi ett bord med en massa stämplar. Vi stämplar in själva inga köer.

Men det är en massa jobb, vi måste göra detta varje gång en ny gäst anländer.

Mvh Maitan.

Ok Maitan, jag fattar och tror på det du skriver men fattar ändå liksom inte .

Hur många gästhus och hotell finns det inte inom Jomtien Immegrations område. Måste väl vara minst tusen om jag inte är helt ute och cyklar.

Om ett ett gästhus i tex Rayong får en ny hyresgäst måste dom då skicka en kurir till Jomtien inom 24 timmar för att stämpla in denna händelse på Immegration ?

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Maitan

    5

  • Serath

    4

  • Fritz

    3

  • Wangthong

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ok Maitan, jag fattar och tror på det du skriver men fattar ändå liksom inte .

Hur många gästhus och hotell finns det inte inom Jomtien Immegrations område. Måste väl vara minst tusen om jag inte är helt ute och cyklar.

Om ett ett gästhus i tex Rayong får en ny hyresgäst måste dom då skicka en kurir till Jomtien inom 24 timmar för att stämpla in denna händelse på Immegration ?

Fritz..

Vet ej Fritz hur alla andra tusen gör, men ta kontakt med immegration så kanske de kan svara dig. Men jag vill ej ha mera böter från denna galna rörelse,

vad ja skrev innan är det de vill ha. Du kan själv komma hit så får du se papperna från dessa dårar.

Mvh Maitan. :drinks:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

...Som svensk behover man inget pass till Tyskland, men passet maste med for att visas vid hotellvistelse!:diablo:...

Anledningen till att man måste ha passet med sig inom EU är att man måste kunna styrka sitt medborgarskap.

Det fungerar ju iofs med ett nationellt ID-kort som ställs ut på polisens passexpedition men då kan man ju lika gärna ta med sig passet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet ej Fritz hur alla andra tusen gör, men ta kontakt med immegration så kanske de kan svara dig. Men jag vill ej ha mera böter från denna galna rörelse,

vad ja skrev innan är det de vill ha. Du kan själv komma hit så får du se papperna från dessa dårar.

Mvh Maitan. :drinks:

Jag tänker inte ta kontakt med Immegration angående detta, jag var bara nyfiken. Jag kan däremot tänka mig att hälsa på dig, på det villkoret att du inte börjar vifta med en masssa papper under näsan på mig :dance1::drinks:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker inte ta kontakt med Immegration angående detta, jag var bara nyfiken. Jag kan däremot tänka mig att hälsa på dig, på det villkoret att du inte börjar vifta med en masssa papper under näsan på mig :dance1::drinks:

Fritz..

Hahahahaah Fritz ja lovar dig är lite trött. Förlåt kommer inga papper under din näsa, men blir inte behandlad som en Thai här nere.

Man känner sig inte välkommen vad som gäller myndigheter här i pattis, men skit i det kom ner skall ja se om det finns nån sill kvar.

Mvh Maitan. (jobbat mycket idag se bild) :whistle:

post-3491-008325500 1282139629_thumb.jpg

post-3491-008325500 1282139629_thumb.jpg

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Chrille Columbus

Jag har en mycket bättre idé för att hålla koll på turisterna. :ironi:

Chippmärk dom i nacken med en spruta. Precis som vi gör med hundar och katter.

Och det ska naturligtvis vara ett simkort på chippet också så att myndigheterna

kan fjärravläsa automatiskt var alla befinner sig. :suicide:

Det är bara en tidsfråga innan dom inför det, tekniken finns ju redan.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...