Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg 4 september 2010 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

Dags för ännu en forumträff i Slottsskogen! Ej lika ambitiöst program som på Västgötaträffen, här får man som vanligt ta med sig egen mat och dryck. Det kostar inget, och anmälan i förväg är ej nödvändig. Även om det förstås alltid är trevligt att veta vilka som planerar att komma. Skriv ett litet inlägg i denna tråd.

Lite aktiviteter blir det kanske, men i huvudsak blir det en pic-nic med diverse gagg vid polisvakten. Som vanligt...

Vi hälsar alla välkomna till vad som sannolikt blir vår sista träff utomhus i år! Senare under under hösten fortsätter vi nog inomhus på Charlies Änglar, men får återkomma om det.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    9

  • Avregistrerad clion

    9

  • måne

    6

  • Maitan

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Dags för ännu en forumträff i Slottsskogen! Ej lika ambitiöst program som på Västgötaträffen, här får man som vanligt ta med sig egen mat och dryck. Det kostar inget, och anmälan i förväg är ej nödvändig. Även om det förstås alltid är trevligt att veta vilka som planerar att komma. Skriv ett litet inlägg i denna tråd.

Lite aktiviteter blir det kanske, men i huvudsak blir det en pic-nic med diverse gagg vid polisvakten. Som vanligt...

Vi hälsar alla välkomna till vad som sannolikt blir vår sista träff utomhus i år! Senare under under hösten fortsätter vi nog inomhus på Charlies Änglar, men får återkomma om det.

Herr Chang har talat.

ett litet inlägg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ej tillräckligt litet! Tveksamt om Bibben och Andrejs är välkomna ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man skulle vilja försöka att ta sej från centralstationen till slottsskogen hur knepigt är det? Det knallar ju spårvagnar överallt i den stan

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror de var nr 13 till Linneplatsen

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man skulle vilja försöka att ta sej från centralstationen till slottsskogen hur knepigt är det? Det knallar ju spårvagnar överallt i den stan

sök på denna sida. från drottningtorget. till linneplatsen.

spårvagn 1 eller 2 går dit. du kan betala resan med ett sms, informationen om det finns vid hållplatsen

http://www.vasttrafik.se/Startsida/

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man skulle vilja försöka att ta sej från centralstationen till slottsskogen hur knepigt är det? Det knallar ju spårvagnar överallt i den stan

Hej Clas391,

Jag rekommenderar spårvagn 1 från Drottningtorget som ligger utanför centralstationen. Eller spårvagn 6 som går utanför Nils Ericson terminalen (hopbyggd med centralstationen).

Båda dessa linjer passerar Järntorget, och sen är tredje hållplatsen efter det Linneplatsen där du lämpligen kliver av. Och så blir det väl en 5-10 minuters promenad till forumträffen.

Ska försöka lägga in lite kartor, men orkar inte just nu ;)

Du kan också kolla här:

http://www.vasttrafik.se/

Sök resa centralstationen till Linneplatsen så ser du tider.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tackar och kollar länken, skall se om jag kan få lite fritt i packningsbestyren, kan va skönt med en fri dag det börjar bli mycket nu

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ni som har möjlighet tveka för tusan inte...

Jag har helt ändrat uppfattning om HC, som jag förut trodde att var lite av en surkart... Men jäklar vad jag misstog mej, den typen av trevliga och underhållande människor är lätträknade.

Tack för senast HC.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ni som har möjlighet tveka för tusan inte...

Jag har helt ändrat uppfattning om HC, som jag förut trodde att var lite av en surkart... Men jäklar vad jag misstog mej, den typen av trevliga och underhållande människor är lätträknade.

Tack för senast HC.

Nej HC är inte någon surkart, han är tre trevliga personer, tala inte om det för någon, men jag har listat ut att han förmodligen är världens första mänskliga klon, han kan nämligen vara online på tre olika forum samtidigt, dessutom 24:a timmar om dygnet.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Dags att bumpa denna tråden och påminna om forumträffen på Lördag i Slottskogen kl 14.00

Se vägbeskrivning i tidigare inlägg för dom som inte varit där innan

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, dags att bumpa för den antagligen sista träffen utomhus i Göteborg i år. Vädret verkar bli acceptabelt om än inte perfekt. Bara vi slipper regn är jag nöjd...

Hittar man till Linneplatsen hittar man nog också till gamla polisvakten med hjälp av denna karta:

Polisvakten.jpg

Observera att denna karta har norr åt höger...

Jag finns där från 14.00 och alla är välkomna!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara helkul att få träffa dessa eminenta herrar igen men jag är inne i en "vit" period nu så jag får läsa här i stället hur trevligt ni haft :drinks: Mvh Måne som är nöjd ändå

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

En bump

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu har tennek anlänt Göteborg för att bland annat delta i denna träff. Jag vill se på fotbollen, så tennek kommer hem till oss.

Fru Chang: Varför sitter ni och glor på fotboll?

IMG_2184.jpg

tennek: Äsch, du är bara rädd att förlora de 200 kronor du satsade på Ungern...

IMG_2185.jpg

Väl mött i Slottsskogen!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu har tennek anlänt Göteborg för att bland annat delta i denna träff. Jag vill se på fotbollen, så tennek kommer hem till oss.

Fru Chang: Varför sitter ni och glor på fotboll?

IMG_2184.jpg

tennek: Äsch, du är bara rädd att förlora de 200 kronor du satsade på Ungern...

IMG_2185.jpg

Väl mött i Slottsskogen!

Herr Chang har talat.

Hej Herr Chang hälsa tennek så gött, och ha en skön dag i slottskogen. (tyvärr ingen tomte på gång :whistle: ) Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Banfang, man eller mus?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får tacka för dagens trevliga träff i Slottsskogen :great: ingen nämnd men ingen glömd, kanske skulle vara Berka Bock isf som gärna vill komma till Thailand nån gång :crazy:

Och här kommer svaret på dagens fråga som ingen fyllstolle inkl myself inte lyckades lösa.

Tycoon Place

ps. bilder från denna träff när jag nästan kom upp i Clirres nivå e inte nödvändigt... :whistle:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

va e picsen :crazy::rolleyes::fie::cray:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...