Jump to content
IGNORERAD

den svenske seriepedofilen


irjus

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    8

  • Benriach

    7

  • GammalDansken

    4

  • Baa

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag hoppas att "svenske Johan" ruttnar i fängelset.Detsamma gäller herr Brahim Escori, var han nu kommer ifrån...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Grisen, höll ju till i Kambodja så han är väl knappast med i ett thaiforum? Kan ju hoppas att han får fina 6,5 år i ett behagligt fängelse i Kambodja. :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hoppas att "svenske Johan" ruttnar i fängelset.Detsamma gäller herr Brahim Escori, var han nu kommer ifrån...

Johan Brahim Escori, är samma person. Läs artikeln så ser du att han bytt efternamn för att lättare "adoptera" barn i Marocko. :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

hmmm..ja vikket straff e bäst för dessa personer....

hoppas de där 6,5 åren blir som de blir .

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Johan Brahim Escori, är samma person. Läs artikeln så ser du att han bytt efternamn för att lättare "adoptera" barn i Marocko. :suicide:

Åhh fan! Men har du någonsin hört talas om ironi?

Klart att PK-media skrev Svensk-Johan och inte Blatte-Brahim Escori...

Hell SATAN! :dance1:

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt www.svenskamord.se

Personnummer: 1947-03-20-0099

Namn: Johan Brahim Escori

Gatuadress: Bergmyntegränd 46

Postnr och ort: 165 76 Hässelby

Kommun: Stockholm

Län: Stockholms län

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte ovanligt überkorkat att tala om i medier att han kommer bli fri pga att han mutat domarna? Hoppas han får några jävliga år i fängelset...

Link to comment
Dela på andra sajter

Åhh fan! Men har du någonsin hört talas om ironi?

Klart att PK-media skrev Svensk-Johan och inte Blatte-Brahim Escori...

Hell SATAN! :dance1:

Haha... Aja, jag får skylla på priten! :):drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Aftonbladet får nog inte direkt priset för finkänslighet. I slutet på artikeln så finns faktarutan:"Så blir man fosterförälder."

:clapping:

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man är dömd för pedofilbrott i Sveríge, hur jävla svårt kan det vara att kasta ut skiten direkt från flyget eller vilken jäkla tull som helst i dessa IT tider, även vi som har rent mjöl i "påsen" blir ju minutiöst granskade varje gång vi passerar en gräns.fattar inte hur i helvete han kunde lyckas med sitt uppsåt återigen...verkar som tullfiltret behöver uppdateras...fan va snett det slår...

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

även vi som har rent mjöl i "påsen" blir ju minutiöst granskade varje gång vi passerar en gräns.

Blir vi? Det har jag faktiskt aldrig upplevt. Hur gör de då? kollar extra om du har ett barn i ryggsäcken eller vad?

Visserligen har jag fått ta av och röntga skorna vid några tillfälle, men jag tvivlar på att de letade efter bortsmugglade barn då...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir vi? Det har jag faktiskt aldrig upplevt. Hur gör de då? kollar extra om du har ett barn i ryggsäcken eller vad?

Visserligen har jag fått ta av och röntga skorna vid några tillfälle, men jag tvivlar på att de letade efter bortsmugglade barn då...

Nu har du nog missuppfattat nåt..peddar har inte med sig barnen till utlandet...tyvärr så utnyttjas dom där de lever.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har du nog missuppfattat nåt..peddar har inte med sig barnen till utlandet...tyvärr så utnyttjas dom där de lever.

Varför blir du då extrakollad vid varje gräns du passerar?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför blir du då extrakollad vid varje gräns du passerar?

Blir jag? Har jag inte märkt?

Om det finns ett internationellelt kontrollsystem, varför inte inflika pedofili i det?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir vi? Det har jag faktiskt aldrig upplevt. Hur gör de då? kollar extra om du har ett barn i ryggsäcken eller vad?

Visserligen har jag fått ta av och röntga skorna vid några tillfälle, men jag tvivlar på att de letade efter bortsmugglade barn då...

Fotsvett is a bitch! :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fotsvett is a bitch! :mdr:

Säg inte att du också är en flipflop-fanatiker...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir jag? Har jag inte märkt?"även vi som har rent mjöl i "påsen" blir ju minutiöst granskade varje gång vi passerar en gräns."

Om det finns ett internationellelt kontrollsystem, varför inte inflika pedofili i det? Håller med.

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inne på samma linje som Baa och Benriach. Varför samkör man inte en gemensam peddo-databas i hela Europa eller hela världen för den delen. Så jävla svårt kan det inte vara?!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Sverige utmärker sig på detta område genom att ha 2 (två) poliser anställda som jobbar enbart med pedofili över gränserna och trafficking av barn.

När andra länder skicker folk hit för att samarbeta, undrar de med öppen mun "var är de andra?".

Inget man skyltar med förstås, man vill ju (som vanligt) helst framstå som minst Världens Bästa.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det har varit nån peddo med på era forums träffar är svårt att säga, men garanterat finns det en eller annan peddo med på denna sida iaf. Nackskott på alla peddosar.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Är det inte ovanligt überkorkat att tala om i medier att han kommer bli fri pga att han mutat domarna? Hoppas han får några jävliga år i fängelset...

Ovanligt korkat, jomenvisst, men å andra sidan ett tillvägagångssätt som ofta praktiseras här på MPR.

De som helt avsagt sig möjligheten att använda mutor som ett sätt att minska straffet är få här på forumet

- tror faktisk att de lätt går att räkna på ena handens fingrar.

Här är man ovanligt korkad om man säger sig vägra ta genvägen ur knipan - t.o.m. om den är hypotetisk, och de glada

berättelser om hur mycket eller lite man lyckats betala till de som ska handhäva lagarna, är många.

Är det någon som tror att de skulle ha en annan åsikt om brottet de anklagas för är grövre?

Har fått för mig att det sorgligt nog förhåller sig så, att förespråkare för "ett mera flexibelt Sverige"

egentligen menar, att det även här borde vara möjligt att köpa sig en annan rättvisa än den vanliga.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Ovanligt korkat, jomenvisst, men å andra sidan ett tillvägagångssätt som ofta praktiseras här på MPR.

De som helt avsagt sig möjligheten att använda mutor som ett sätt att minska straffet är få här på forumet

- tror faktisk att de lätt går att räkna på ena handens fingrar.

Här är man ovanligt korkad om man säger sig vägra ta genvägen ur knipan - t.o.m. om den är hypotetisk, och de glada

berättelser om hur mycket eller lite man lyckats betala till de som ska handhäva lagarna, är många.

Är det någon som tror att de skulle ha en annan åsikt om brottet de anklagas för är grövre?

Har fått för mig att det sorgligt nog förhåller sig så, att förespråkare för "ett mera flexibelt Sverige"

egentligen menar, att det även här borde vara möjligt att köpa sig en annan rättvisa än den vanliga.

Intressant - fast nu blev det nog lite "äpplen och päron" här i jämförelsen.

Den är inte helt korrekt.

Korrekt skulle vara att jämföra att mannen till media berättar om sina mutor, med att någon exempelvis på forumet berättar hur man kan lura

moderatorerna genom att på följande vis skriva saker som dem inte ser.eller liknande.

Med helt klart är att det är intressant att väldigt många förkastar tanken med att kringgå lagstiftningen, men ändå mutar sig ur trafiksituationen, eller vad det nu kan vara.

När sedan en pedofil försöker muta sig ur sin situation anser man att det är oförsvarligt. Vid vilket brott går gränsen för när man borde få muta sig ur sin obekväma sits.?

Ett dilemma. Säger inte att jag är Guds bästa barn, märk väl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...