Jump to content
IGNORERAD

den svenske seriepedofilen


irjus

Recommended Posts

Guest MaiThai

Jag har redan förklarat att personuppgifter ej är tillåtna, oavsett vem det gäller.

Har du frågor så skickar du PM till mig. Är det så svårt att förstå?

Herr Chang har talat.

Vem är det som har svårt att förstå?? Jag skrev ju att jag ville att ALLA skulle kunna läsa! :bag:

Kan du svara på andras frågor utan PM funktion så kan du svara på mina också!

Skickar jag ett PM som du svarar på, så kan jag inte publicera det, då det bryter mot reglerna!

Jag vill verkligen inte vara någon paragrafryttare men det här är ju fan löjligt!

ALL min text togs bort! ALLT!! Varför censurerades inte bara personuppgifterna??

Ta och läs igenom tex. denna tråden från början igen (en av många) :whistle: så bör du kunna se

diverse övertramp som ingen har brytt sig om att censurera!

Sen kan du ta och läsa igenom reglerna igen för dom kan du tydligen inte själv!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    8

  • Benriach

    7

  • GammalDansken

    4

  • Baa

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tja MaiThai,

Jag förstår inte varför du envisas med att vilja kopiera in text från en annan sajt. Vet du inte hur man lägger in en länk?

Skulle tro att medlemmarna är fullt kapabla att klicka på länken i den händelse dom är intresserade.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest MaiThai

Tja MaiThai,

Jag förstår inte varför du envisas med att vilja kopiera in text från en annan sajt. Vet du inte hur man lägger in en länk?

Skulle tro att medlemmarna är fullt kapabla att klicka på länken i den händelse dom är intresserade.

Herr Chang har talat.

Jodå jag kan lägga in en länk, men jag la in texten direkt för att jag tyckte det var kul, för att andan föll på eller

bara för att stundens ingivelse bar sig inte bättre!!

Och eftersom jag inte hittat en endaste liten jävla regel som säger att det är förbjudet så undrar jag helt enkelt

vad problemet är?

Om du tycker det är jobbigt med mycket text kan du enkelt byta ut den till länk, eller om du inte själv klarar det,

helt enkelt PM'a mig så kan ju jag göra det själv!!

Du ställer frågor här! Men vill att jag ska PM’a mina till dig!!

Skulle tro att medlemmarna är fullt kapabla att välja mellan att läsa eller inte läsa texten om dom är intresserade! :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå jag kan lägga in en länk, men jag la in texten direkt för att jag tyckte det var kul, för att andan föll på eller

bara för att stundens ingivelse bar sig inte bättre!!

Och eftersom jag inte hittat en endaste liten jävla regel som säger att det är förbjudet så undrar jag helt enkelt

vad problemet är?

Om du tycker det är jobbigt med mycket text kan du enkelt byta ut den till länk, eller om du inte själv klarar det,

helt enkelt PM'a mig så kan ju jag göra det själv!!

Du ställer frågor här! Men vill att jag ska PM’a mina till dig!!

Skulle tro att medlemmarna är fullt kapabla att välja mellan att läsa eller inte läsa texten om dom är intresserade! :suicide:

Hallå där! Det är väl du som envisas med att ha denna diskussion här istället för via PM?

Vad gäller kopiering av hela texter så kan det anses som ett brott mot upphovsrättslagen, och då är det inte du som blir klandrad utan snarare Surin P3 som väl står som ansvarig utgivare för detta forum. Ska P3 få en massa skit bara för att du inte har vett att länka istället för att planka all text?

Det må inte stå i forumreglerna, men det finns något som heter sunt förnuft...

För övrigt gillar jag inte din attityd. Du ligger nära avstängning.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest MaiThai

Hallå där! Det är väl du som envisas med att ha denna diskussion här istället för via PM?

Vad gäller kopiering av hela texter så kan det anses som ett brott mot upphovsrättslagen, och då är det inte du som blir klandrad utan snarare Surin P3 som väl står som ansvarig utgivare för detta forum. Ska P3 få en massa skit bara för att du inte har vett att länka istället för att planka all text?

Det må inte stå i forumreglerna, men det finns något som heter sunt förnuft...

För övrigt gillar jag inte din attityd. Du ligger nära avstängning.

Herr Chang har talat.

För det första är det du som envisas med att inte förklara dig om varför all min text togs bort förrän nu!

Du påpekar gång på gång att jag ska PM’a mina frågor, men ställer själv frågor direkt till mig här på forumet!

Om problemet ang. all text som ev. kan vara ett brott, så hänvisade jag ju faktiskt till källan!!

Ändå valde du att censurera alltihop! Därav mitt missnöje och frågande!

Jag har på din begäran läst reglerna och inte hittat något förbud eller liknande gällande att klippa in text som

har hänvisning till källan, som för övrigt många andra här på forumet också gör (utan censur).

Det kan väl ändå inte vara som så att medlemmarna ska behöva få ovett för osynliga regler och paragrafer

som forum värdarna hittat på i efterhand??

Du skriver om sunt förnuft, men borde då inte detta vara något som gällde generellt istället för när det

passar ändamålet?? Blir ju lite mer rättvist då liksom!! Påstå nu inte något annat!!

Angående min attityd! (Jag gillar inte din heller, men vad hjälper det?) så har du själv provocerat fram den

genom att först censurera och sen vägra att förklara dig. Tyvärr verkar det vara stor skillnad på folk och

folk här på forumet och det gillar inte jag, härefter blir det inte mycket mer inlägg från mig.

Tack för mig och ha en bra dag!

Ändrades av MaiThai
Link to comment
Dela på andra sajter

För det första är det du som envisas med att inte förklara dig om varför all min text togs bort förrän nu!

Du påpekar gång på gång att jag ska PM’a mina frågor, men ställer själv frågor direkt till mig här på forumet!

Om problemet ang. all text som ev. kan vara ett brott, så hänvisade jag ju faktiskt till källan!!

Ändå valde du att censurera alltihop! Därav mitt missnöje och frågande!

Jag har på din begäran läst reglerna och inte hittat något förbud eller liknande gällande att klippa in text som

har hänvisning till källan, som för övrigt många andra här på forumet också gör (utan censur).

Det kan väl ändå inte vara som så att medlemmarna ska behöva få ovett för osynliga regler och paragrafer

som forum värdarna hittat på i efterhand??

Du skriver om sunt förnuft, men borde då inte detta vara något som gällde generellt istället för när det

passar ändamålet?? Blir ju lite mer rättvist då liksom!! Påstå nu inte något annat!!

Angående min attityd! (Jag gillar inte din heller, men vad hjälper det?) så har du själv provocerat fram den

genom att först censurera och sen vägra att förklara dig. Tyvärr verkar det vara stor skillnad på folk och

folk här på forumet och det gillar inte jag, härefter blir det inte mycket mer inlägg från mig.

Tack för mig och ha en bra dag!

Vad gäller kopiering av hel text så menar jag svensk lagstiftning.

Ska vi behöva kopiera in hela Svea Rikes Lag i forumreglerna?

Jag behöver inte förklara mig mer för dig. Det är tillräckligt med hänvisningar till forumreglerna.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

(Ursäkta om någon tar illa upp).

Jag fick just ett erbjudande från en Internetshop att få köpa en pedo-meter billigt. Är det någon slags scanner, som känner av om det finns pedofiler i närheten? :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

(Ursäkta om någon tar illa upp).

Jag fick just ett erbjudande från en Internetshop att få köpa en pedo-meter billigt. Är det någon slags scanner, som känner av om det finns pedofiler i närheten? :)

Tror den är avsedd för barn.

Så de vet att de springer tillräckligt fort och i rätt riktning, dvs bort från pedofilerna.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...