Jump to content
IGNORERAD

den svenske seriepedofilen


irjus

Recommended Posts

Ovanligt korkat, jomenvisst, men å andra sidan ett tillvägagångssätt som ofta praktiseras här på MPR.

De som helt avsagt sig möjligheten att använda mutor som ett sätt att minska straffet är få här på forumet

- tror faktisk att de lätt går att räkna på ena handens fingrar.

Här är man ovanligt korkad om man säger sig vägra ta genvägen ur knipan - t.o.m. om den är hypotetisk, och de glada

berättelser om hur mycket eller lite man lyckats betala till de som ska handhäva lagarna, är många.

Är det någon som tror att de skulle ha en annan åsikt om brottet de anklagas för är grövre?

Har fått för mig att det sorgligt nog förhåller sig så, att förespråkare för "ett mera flexibelt Sverige"

egentligen menar, att det även här borde vara möjligt att köpa sig en annan rättvisa än den vanliga.

Nu avsåg jag mer ur pedofilens synvinkel, om han mutat är det väl oerhört korkat att berätta om det i media - det blir ju ganska möjligt för domarna att fria honom då. Nu är jag glad att han var så korkat och jag hoppas han får många jävliga år i fängelset.

Ändrades av nitramj77
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    8

  • Benriach

    7

  • GammalDansken

    4

  • Baa

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest MaiThai

Hur botar man en peddo? Efter avtjänat straff är han ju en fri man!

Inte f*n vill man ha en så j*vel boende i kvarteret!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inne på samma linje som Baa och Benriach. Varför samkör man inte en gemensam peddo-databas i hela Europa eller hela världen för den delen. Så jävla svårt kan det inte vara?!

Pga. Svenska systemet är till för att skydda förövarna inte offren :diablo:

Bara att titta på hur Anders Eklund (Engla) och (P.H) mördaren behandlas.

Han har det mycket bättre än svenska Pensionärer har det

Därav ser Sverige och världen ut som den gör :diablo:

Mvh. Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Pga. Svenska systemet är till för att skydda förövarna inte offren :diablo:

Bara att titta på hur Anders Eklund (Engla) och (P.H) mördaren behandlas.

Han har det mycket bättre än svenska Pensionärer har det

Därav ser Sverige och världen ut som den gör :diablo:

Mvh. Plätt

Du framför ditt inlägg som om det vore fakta och inte en åsikt. Kan man få källan till ditt påstående ?

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du framför ditt inlägg som om det vore fakta och inte en åsikt. Kan man få källan till ditt påstående ?

Fritz..

Typ eget boende pga. andra interner skulle troligen ta död på A.E

Maten&servicen till pensionärer vet vi redan hur den är.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/eklund-far-permission-for-att-handla-solglasogon_4577127.svd

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/28633-eklund-klagar-p-fngelsematen

Annars använd : http://www.google.se/

Mycket enkelt att använda

Men det är klart A.E ska ut i samhellet igen så andra medborgare får sätta livet till

Enkelt att kolla Pedofiler sexbrotslingar, hålls skilda åt pga. står inte högt i kurs på hos andra interner.

R.I.P

P.H

Mvh. Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

"Serie pedofil". Det får mig att tänka på den relativt nya laget vilket innebär att det är olagligt att rita teckningar på någon som kan tolkas vara under 18 år och som vädjar till "sexualiteten". Därmed är Manga och andra fantasier och teckningar olagliga i Sverige.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

"Serie pedofil". Det får mig att tänka på den relativt nya laget vilket innebär att det är olagligt att rita teckningar på någon som kan tolkas vara under 18 år och som vädjar till "sexualiteten". Därmed är Manga och andra fantasier och teckningar olagliga i Sverige.

Jag gillar att göra en serie ibland, men hoppas jag inte uppfattas som en pedofil!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest MaiThai

xxx "Svensk" pedofil dömd till fängelse i Kambodja

Personuppgifter

Personuppgifter tillåts ej på detta forum. Läs forumreglerna! HC

...Din nya granne om några år!? ? ?

Link to comment
Dela på andra sajter

MaiThai tycks inte ha fattat forumreglerna. Vi tillåter inte personuppgifter hur angeläget medlemmen än anser det vara.

Det är nämligen så att det för oss moderatorer är lite svårt att avgöra sanningshalten i vad som skrivs här. Och då föredrar vi att man inte lägger ut några personuppgifter.

Jag betackar mig för att MaiThai indignerat nu utbrister att denna pedofil minsann ska hängas ut. Fattar inte MaiThai vad jag menar blir han avstängd. Tills vidare får det räcka med en varning.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest MaiThai

MaiThai tycks inte ha fattat forumreglerna. Vi tillåter inte personuppgifter hur angeläget medlemmen än anser det vara.

Det är nämligen så att det för oss moderatorer är lite svårt att avgöra sanningshalten i vad som skrivs här. Och då föredrar vi att man inte lägger ut några personuppgifter.

Jag betackar mig för att MaiThai indignerat nu utbrister att denna pedofil minsann ska hängas ut. Fattar inte MaiThai vad jag menar blir han avstängd. Tills vidare får det räcka med en varning.

Herr Chang har talat.

Ok! Forumreglerna tillåter inte personuppgifter! Men varför togs allt annat bort, då personen ifråga är dömd för

brottet han ”hängts ut” för? Tex. bilden, info. från TT m.m.??

Dessutom har fler inlägg här på forumet ”personuppgifter” , medans så gott som all min info. raderats!

Och om ni har svårt för att avgöra sanningshalten i vad som skrivs här så borde väl alla inlägg raderas??

För er andra som inte! betackar er och vill se vem ”Svensken” är som troligen snart är fri igen kan se här!

http://www.svenskamord.se/index.php?topic=4771.0

Baaa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest MaiThai

Det är ju förbannat märkligt att vissa personer här på forumet får göra lite som dom vill, medans andra ska censureras till max!!

Jag syftar på Moderatorn ”Herr Changs” borttagning av ALL text i mitt inlägg ang. den dömde ”Svenske” pedofilen.

Ett avseende till censureringen var att (citat - det är svårt att avgöra sanningshalten!)

Texten kom från nyhetsbyrån TT, vilket jag skrev! och om inte dom kan anses trovärdiga, ja då får du nog se till att ta bort fler

inlägg på det här forumet, typ alla kanske!!

Herr Chang ansåg sig behöva skydda en DÖMD pedofils personuppgifter efter forumets regler och det kan

jag iofs. köpa, Men att han raderar ALL text från mitt inlägg med TT’s artikel och hytter med pekpinnen om

att forumets regler minsann ska följas annars!! har jag mindre förståelse för, särskilt som det allt som ofta

sker diverse övertramp från många andra medlemmar. Tex. prat om svensk politik och partier, inlägg som enbart

kan tolkas som påhopp, andra person uppgifter som fått ligga kvar. Eller din egna negativa inställning på Thai och

Thailand som andra klagat på, flera gånger om m.m. Kanske du borde censurera dig själv istället??

Att du nu i flera dagar ”missat” eller ”glömt” att svara på min fråga ser jag som en ren provokation!

(vill inte skicka PM, då jag vill att ALLA ska kunna läsa.)

Kanske någon annan Moderator här på forumet kan svara på den enkla frågan om varför ALL text raderades

i mitt inlägg, eftersom nu Herr Chang tycks vara väldigt upptagen!?

Hade det handlat om ”Vanlige Svenssons” person uppgifter hade jag varit mer förstående, men en utländsk ”pappers svensk”

och DÖMD PEDOFIL så fattar jag nada! ...Jävla dålig stil måste jag tyvärr säga!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade det handlat om ”Vanlige Svenssons” person uppgifter hade jag varit mer förstående, men en utländsk ”pappers svensk”

och DÖMD PEDOFIL så fattar jag nada! ...Jävla dålig stil måste jag tyvärr säga!!

Det där kan väl ändå inte vara tillåtet enligt Forumreglerna?

Blir nästan förbannad när någon tycker att en "Pappers svensk" skulle vara mindre värd.. Är min fru mindre värd än dig?

Och i så fall vilken är det som har patent på att bestämma folks värde?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest MaiThai

Hej MaiThai,

Du har fortfarande inte läst reglerna ser jag. Se §5.

Herr Chang har talat.

Läs reglerna själv!

Så gott som dagligen sker övertramp på era regler. Dessutom av er själva!

Dessutom borde du i så fall skicka ett PM till mig och förklara dig! Vilket du inte gjort!!

Det där kan väl ändå inte vara tillåtet enligt Forumreglerna?

Blir nästan förbannad när någon tycker att en "Pappers svensk" skulle vara mindre värd.. Är min fru mindre värd än dig?

Och i så fall vilken är det som har patent på att bestämma folks värde?

Ok! ordvalet var kanske inte det bästa, men konstigt att du mer hänger upp dig på en sån sak än brottet han dömts för!

Personen ifråga är just Svensk på pappret i min mening att han inte längre bor här. Han har bott i Marocko, där han

också adopterat ett barn. Misstankar finns att adoptionen skett med mutor. Tänk dig in i det barnets situation!!

Personligen tycker jag att den här typen av människor står klart under ”vanliga människor” oavsett hudfärg eller ursprung!

Följaktligen tycker jag alltså INTE att alla ”människor” har ett lika värde, men kanske inte lika ”rasistiskt” som du

tolkade texten!

Link to comment
Dela på andra sajter

MaiThai tycks inte ha fattat forumreglerna. Vi tillåter inte personuppgifter hur angeläget medlemmen än anser det vara.

Det är nämligen så att det för oss moderatorer är lite svårt att avgöra sanningshalten i vad som skrivs här. Och då föredrar vi att man inte lägger ut några personuppgifter.

Jag betackar mig för att MaiThai indignerat nu utbrister att denna pedofil minsann ska hängas ut. Fattar inte MaiThai vad jag menar blir han avstängd. Tills vidare får det räcka med en varning.

Herr Chang har talat.

Vad yrar du om Changen, Om svenska dagstidningar går ut med ett namn och man klipper in artikeln här samt med länk så ska väl inte du sitta här och censurera bort det från Forumet.

Vilka regler refererar du till för jag hittar inga.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs reglerna själv!

Så gott som dagligen sker övertramp på era regler. Dessutom av er själva!

Dessutom borde du i så fall skicka ett PM till mig och förklara dig! Vilket du inte gjort!!

...

Jag har redan förklarat att personuppgifter ej är tillåtna, oavsett vem det gäller.

Har du frågor så skickar du PM till mig. Är det så svårt att förstå?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad yrar du om Changen, Om svenska dagstidningar går ut med ett namn och man klipper in artikeln här samt med länk så ska väl inte du sitta här och censurera bort det från Forumet.

Vilka regler refererar du till för jag hittar inga.

Huvudet på spiken där :great:

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Första inlägget och ger sig på en moderater direkt ;)

Välkommen hur som helst :)

Kor tood khrap :whistle:;)

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad yrar du om Changen, Om svenska dagstidningar går ut med ett namn och man klipper in artikeln här samt med länk så ska väl inte du sitta här och censurera bort det från Forumet.

Vilka regler refererar du till för jag hittar inga.

Svenska dagstidningar må gå ut med namn på dömda pedofiler, men de publicerar vad jag vet inte personnummer...

Vilket kan vara mer eller mindre lätt att få reda på beroende på hur unikt namnet är. Försök få reda på Anders Erikssons personnummer, lycka till!

Forumreglerna finns här:

http://www.maipenrai.se/forum/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...