Jump to content
IGNORERAD

Åka hem i December


Hua Hin

Recommended Posts

Någon som vet eller har bra ide när det handlar om flyg Stockholm --- Bangkok var hittar man det bästa direkt flyget och inte att förglöma bästa priset? :morgon:

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte tipsa om Mai pen rais "Länkvän" Nonkis Thailandshörna, men jag hittar ingen länk till hörnan här på MPR (hittade MPR på Nonkis hörna).

Här har du ett förslag iaf: http://groups.msn.co...ettbokning.msnw

Många med mig, är nöjda med pris och service.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska till Bkk i 16 december. Då finns det ju inga bra priser!  :diablo:

Svindyrt! :grrrrrr:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Bun-uam,  vad jag vet så är det väl bara Thai airways och SAS som har direktflyg Stockholm - Bangkok,

men priserna har jag inte en aning om

             MVH Stefan

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

odenresor brukar ha bra priser, hittade en resa med air china 16 dec till 14 jan 8400 kr. inte direktflyg tror jag, men skapligt pris.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att Siam Travel är det bästa och billigaste alternativet, Andre som driver det har bra service och hjälper verkligen till att hitta bästa alternativen.jag och mina kompisar har fått det kanon sen vi valde honom som resepartner.

www.siamtravel.se

Siam Travel • Hagalundsgatan 20  169 63 Solna • Tel 08-55112295 • Fax 08-55112319 • E-post info@siamtravel.se

  • © 2007 • Innehar F-skatt • Bankgiro 5005-3230

Link to comment
Dela på andra sajter

7949:- Turkish Airlines för en enmånadsbiljett, Finnair 10471:-, KLM 11070:-, SAS 13500:-, Thai 25000: (Premium Economy)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest LadPrao

Tja

Jag rekommenderar www.resguiden.se som söker på dom flesta svenska internetresebyråer typ resfeber, supersaver, travelink mm + flygbolag.

December har alltid höga priser om man är sent ute med att boka. Om man är beredd att offra tid mot pengar kan det löna sig att söka tex på HK, KL, Singapore och därifrån ta lågprisflyg till Phuket eller BKK.

mvh LP

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Känns så himla skönt nu att man lyckades boka redan i mars...

Åker 23 dec - 20 jan med Turkish...

Två vuxna och tre barn på 0,11 och 12år... bet. 31000:- för detta.

Söker på samma dagar idag på reseguiden och billigaste är 44009:- med swiss... USCH å FY !!

Bästa om man e ensam vid den tiden och inte har bokat är nog tusan att invänta en restplats på ett charterflyg.

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tror att Siam Travel är det bästa och billigaste alternativet, Andre som driver det har bra service och hjälper verkligen till att hitta bästa alternativen.jag och mina kompisar har fått det kanon sen vi valde honom som resepartner.

www.siamtravel.se

Siam Travel • Hagalundsgatan 20  169 63 Solna • Tel 08-55112295 • Fax 08-55112319 • E-post info@siamtravel.se

   • © 2007 • Innehar F-skatt • Bankgiro 5005-3230

Hej Viking, roligt att du är nöjd med vår service. Mvh André

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Viking, roligt att du är nöjd med vår service. Mvh André

Ja det är ärligt, kanonbemötande från dig och du lägger ner massor av tid till att leta bästa möjliga alternativ..men via Ukraina kan vi stryka framöver efter att jag åkt Thaiair  :D

Men när vi köpte biljetter via London så var det kanon.Brithish från Arlanda till London sen Quantas från London till BKK.billigt och bra.

Hoppas du också märker att jag fört min nöjdhet vidare till alla mina vänner för nu bokar ju dom också via dig :lol: ..dom gånger jag inte själv bokar med mig 20 polare  :D   :D   :D , men det var väl lite väl extremt  :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen, visst är det så att en nöjd kund är en återkommande kund och jag är glad att kunna få hjälpa dig och alla dina vänner med sina resor till Thailand och Asien. Hoppas att Thai släpper någe bra priser nu till våren och Song Kran våren 09. Har en hel lista med personer jag skall kontakta när dessa priser släpps  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...