Jump to content
IGNORERAD

Hooters Airport Frankfurt


UDON-CHARLIE

Recommended Posts

Avregistrerad clion

lamai64 :dance1::dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

tydligen har han gjort det för det har inte levererats nånting på 48 timmar :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

När får vi första Hooters i Sverige?

Någon som känner sig manad?

http://www.hooters.com/Franchise.aspx

Fager.

Förra året gjorde jag en koll med KFC vad som skulle krävas för att etablera den kedjan i Sverige men det var helt horribla krav från deras sida när man väl började komma ner på detaljer. Krävs ett mycket stort företag med massor av riskmiljoner i potten för den satsningen.

Misstänker att Hooters har liknande krav också

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Förra året gjorde jag en koll med KFC vad som skulle krävas för att etablera den kedjan i Sverige men det var helt horribla krav från deras sida när man väl började komma ner på detaljer. Krävs ett mycket stort företag med massor av riskmiljoner i potten för den satsningen.

Misstänker att Hooters har liknande krav också

Vet inte om det går att etablera en "Hooters" restaurang i Sverige utan att får Gudrun Schyman och FI campandes utanför. Fast mycket gratisreklam hade det ju blivit...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Förra året gjorde jag en koll med KFC vad som skulle krävas för att etablera den kedjan i Sverige men det var helt horribla krav från deras sida när man väl började komma ner på detaljer. Krävs ett mycket stort företag med massor av riskmiljoner i potten för den satsningen.

Misstänker att Hooters har liknande krav också

De flesta amerikanska franchise-företag har mycket hårda villkor; särskilt ekonomiska...

Jag har en kompis som har en Pressbyrå och det är riktigt bra. Han ha iof perfekt läge. Pressbyrån (norsk ägare) betalar faktiskt marknadsbidrag bara för att han ska ha dem istället för eget varumärke.

KFC had en restaurang på Sveavägen men den är borta sedan många år...undrar om det överhuvudtaget finns någon i Sverige nu?

Starbucks har öppnat ett hak i utrikeshallen på Arlanda. Världens bästa kaffe!!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Starbucks har öppnat ett hak i utrikeshallen på Arlanda. Världens bästa kaffe!!

Verkligen inte! :morgon:

Mvh

Skibi

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

kan bara hålla med ,blaskigt kaffe

http://www.boncafe.co.th/index.htm

smakar bra mkt bättre

Prova "double shot short latte". Himlen är nära!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...