Jump to content
IGNORERAD

Stopover i Frankfurt?


L64

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • L64

    30

  • Avregistrerad clion

    12

  • Bibben

    9

  • Maitan

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

:whistle:

Vem f-n behöver CPH o ARN när de finns FRA :whistle::crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

setter du där ännu :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

setter du där ännu :diablo:

Va då hänn, nya varvet? :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Loungen matvrak :ironi: eller spritvrak 5 :great::ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nä dags å krypa ner bakom innan volvo passet :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

jag sitter på andra sidan träffen nu, har precis strökit min klänning :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

jag sitter på andra sidan träffen nu, har precis strökit min klänning :crazy:

Jaså?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Lamaien du kommer att fastna där, men det är ju helt ok :drinks: Maitan.

Vi får se om några timmar.En jänke som styr upp stället nu i början messade mig o sa att dom har ett gäng US-damer där i början men dom jobbar kanske inte direkt när dom öppnar vid 11, vi får se.

Man får ju f-n inte ha för roligt där o bli alldeles knack o missa planet :drinks::crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får se om några timmar.En jänke som styr upp stället nu i början messade mig o sa att dom har ett gäng US-damer där i början men dom jobbar kanske inte direkt när dom öppnar vid 11, vi får se.

Man får ju f-n inte ha för roligt där o bli alldeles knack o missa planet :drinks::crazy:

Allt kan hända när man har trevligt :whistle: Maitan :great:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

...och här sitter man med en biljett som ger ett byte i Istanbul :diablo:

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

...och här sitter man med en biljett som ger ett byte i Istanbul :diablo:

Livet kan vara grymt ibland. Försök ta det som en man! B)

Link to comment
Dela på andra sajter

Livet kan vara grymt ibland. Försök ta det som en man! B)

Ja, man kan ju hoppas att Hooters öppnar på Istanbuls flygplats också? hittade en Hooters i Shanghai av misstag, låg vid hotellet jag bodde på med lite besviken blev jag nog. Normalt sett har kinesiskor inte så välbyggda ovanvåningar som tyskor...

Vad blir nästa steg för FRA airport, öppna en laglig tysk bordell i departurehallen?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare Lamai,tack för senast.

En liten fråga,är det en shorttime eller longtimeresa,alltså när kommer du tebax gbg igen.

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Länge sedan jag haft stopover i FRA...alltid varit en tråkig flygplats.

det är aldrig för sent att ompröva beslut... :whistle:

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken röta! I oktober reser jag för första gången om gräsänkling. Via Frankfurt :dance: Å jag som aldrig varit på Hooters.

Lite orolig är jag ändå, eftersom det på kartan ser ut som om Hooters ligger "landside" på flygplatsen. Någon som kan stilla min oro då min tyska är dålig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken röta! I oktober reser jag för första gången om gräsänkling. Via Frankfurt :dance: Å jag som aldrig varit på Hooters.

Lite orolig är jag ändå, eftersom det på kartan ser ut som om Hooters ligger "landside" på flygplatsen. Någon som kan stilla min oro då min tyska är dålig?

Jag som valde bort mellanlandning på FRA för att jag tycker att flygplatsen är så där Tyskt effektiv men ack så tråkig...

Det ser ut som om Hooters ligger inne i termial C, och vad jag kan läsa mig till så är det så.

http://www.frankfurt-airport.com/content/frankfurt_airport/en/shop_enjoy0/food_beverages/restaurants/hooters.html

Jag tror att en del här på MPR skulle uppskatta ett bildreportage från flygplatsen i Frankfurt :whistle:

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag som valde bort mellanlandning på FRA för att jag tycker att flygplatsen är så där Tyskt effektiv men ack så tråkig...

Det ser ut som om Hooters ligger inne i termial C, och vad jag kan läsa mig till så är det så.

http://www.frankfurt-airport.com/content/frankfurt_airport/en/shop_enjoy0/food_beverages/restaurants/hooters.html

Jag tror att en del här på MPR skulle uppskatta ett bildreportage från flygplatsen i Frankfurt :whistle:

Det får bli med kompisens kamera då. Jag har lovat dyrt och heligt att vara skötsam och trovärdigheten kan få sig en törn om frugan ser att jag fotat servitriser :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedan ett tio-tal år tillbaka finns det en sex-shop mitt inne på flygplatsen.

-Men det visste ni väl redan. :whistle:

U-C

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag som valde bort mellanlandning på FRA för att jag tycker att flygplatsen är så där Tyskt effektiv men ack så tråkig...

Det ser ut som om Hooters ligger inne i termial C, och vad jag kan läsa mig till så är det så.

http://www.frankfurt-airport.com/content/frankfurt_airport/en/shop_enjoy0/food_beverages/restaurants/hooters.html

Jag tror att en del här på MPR skulle uppskatta ett bildreportage från flygplatsen i Frankfurt :whistle:

Du kan nog vara lungn Maichai Stollen sitter i Bkk och redigerar nu

Det blir nattvak :o:o

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Sedan ett tio-tal år tillbaka finns det en sex-shop mitt inne på flygplatsen.

-Men det visste ni väl redan. :whistle:

U-C

NÄÄÄÄÄÄÄ :suicide:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nå, berätta nu då L64!!! Har du inte tillgång till dator och internet i TG's F-klass eller va ?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...