Jump to content
IGNORERAD

Stugby/föreningslokal Gävle?

Mankan

Recommended Posts

Söker ett ställe i trakterna kring Gävle. En stuga eller flera stugor där man kan inhysa 10-15 personer med matlagnings möjligheter. Helst med tillgång till gräsytor för diverse aktiviteter. Kanske tillgång till frisbee/fotbollsgolf eller något liknade.

Någon som möjligen känner till något sådant ställe för uthyrning?

/Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Söker ett ställe i trakterna kring Gävle. En stuga eller flera stugor där man kan inhysa 10-15 personer med matlagnings möjligheter. Helst med tillgång till gräsytor för diverse aktiviteter. Kanske tillgång till frisbee/fotbollsgolf eller något liknade.

Någon som möjligen känner till något sådant ställe för uthyrning?

/Mankan

Aha, anar jag en forumträff?

Har tyvärr inget att tillföra, men det är på tiden att det blir en forumträff norr om Stockholm...

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Eller det är ett gäng polare från min gamla hemstad H-sand som brukar ha träffar med diverse aktiviteter förutom öl-drickning då. Nu blev jag en an två arrangörer för nästa träff som vi tänkte förlägga någonstans emellan hemstaden och Stockholm. Där av mitt intresse för Gävle trakten. :drinks:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Googla på Furuvik, tror dom har uthyrningsstugor också

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...