Mankan Inlagd Augusti 11, 2010 Dela Inlagd Augusti 11, 2010 Söker ett ställe i trakterna kring Gävle. En stuga eller flera stugor där man kan inhysa 10-15 personer med matlagnings möjligheter. Helst med tillgång till gräsytor för diverse aktiviteter. Kanske tillgång till frisbee/fotbollsgolf eller något liknade. Någon som möjligen känner till något sådant ställe för uthyrning? /Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 11, 2010 Dela Inlagd Augusti 11, 2010 Tjo Frebeegolf-banor finns mitt i stan En 9, en 18 och en 27 hålsbana http://www.geflefrisbee.com/discgolf/banorna "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 12, 2010 Dela Inlagd Augusti 12, 2010 Söker ett ställe i trakterna kring Gävle. En stuga eller flera stugor där man kan inhysa 10-15 personer med matlagnings möjligheter. Helst med tillgång till gräsytor för diverse aktiviteter. Kanske tillgång till frisbee/fotbollsgolf eller något liknade. Någon som möjligen känner till något sådant ställe för uthyrning? /Mankan Aha, anar jag en forumträff? Har tyvärr inget att tillföra, men det är på tiden att det blir en forumträff norr om Stockholm... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2010 Precis det är R D D:S styrelse som ska ha årstämma. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2010 Eller det är ett gäng polare från min gamla hemstad H-sand som brukar ha träffar med diverse aktiviteter förutom öl-drickning då. Nu blev jag en an två arrangörer för nästa träff som vi tänkte förlägga någonstans emellan hemstaden och Stockholm. Där av mitt intresse för Gävle trakten. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 12, 2010 Dela Inlagd Augusti 12, 2010 Googla på Furuvik, tror dom har uthyrningsstugor också Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Augusti 12, 2010 Dela Inlagd Augusti 12, 2010 Hej! Älvkarleby fiskecamp kanske kan vara något, 15 km söder om gävle. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.