Jump to content
IGNORERAD

..om du hade 46 miljarder...


MaiChai

Recommended Posts

Jag skulle offra en slant o köpt en blomma till gumman.

Sedan skulle jag spara resten till sämre tider :crazy:

Tror ja...

Fungerar som Tjuren Ferdinand

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Joints

    3

  • Tallviking

    3

  • andrejsdenruskige

    3

  • omarama

    3

Mest aktiva i denna tråd

andrejsdenruskige

Jag skulle offra en slant o köpt en blomma till gumman.

Sedan skulle jag spara resten till sämre tider :crazy:

Tror ja...

Själv skulle jag inte köpa en blomma till frugan. Jag skulle ju ha så snuskigt mycket pengar så att hon älskar mig ändå

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv skulle jag inte köpa en blomma till frugan. Jag skulle ju ha så snuskigt mycket pengar så att hon älskar mig ändå

Hmmm...det är ju sant...men hon hade fått en blomma ändå.

Lite x:a är hon väl värd ?

Man kan väl få visa att man har spenderbyxorna på sig :whistle:

Fungerar som Tjuren Ferdinand

Link to comment
Dela på andra sajter

Med 46 miljarder på kontot hade RA varit ett avslutat kapitel.

Men du hade kunnat köpa SAS och styrt upp det lite,tror du hade fått det på fötter igen.

Nya flygvärdinnor,Hootersresturang bak i planet etc. :dance:

haha, underbart! kanske en liten boys-sauna oxa! :whistle:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Åke Kungälv har ju jobbat hos os nu under semestern.häromdan komm han å fråga känner du nån som kallar sig lamai64

:crazy::dance:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick era fruar några blommor i går då?

Min fick fast jag inte har nåra

46 miljarder varken sek eller nok!

Mvh

Highlander

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem behöver 46 miljarder?

Jag skulle nog bara ta vad jag tror räcker för hyggligt liv.

Resten skulle gå till hjälprojekt :dance1:

Givetvis där jag medverkar nu när jag inget arbete har ;)

Eller så kanske man skulle separera och bli kung i baren i Pattaya några år :ironi:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Då skulle jag skitit i sätet på den budbil jag kör och gått hem. Sedan skulle jag skänkt bort hälften, efter det skulle jag lagt ett antal slantar på familjen, vin, sång och resten skulle jag slösat bort. :dance1::)

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter utslaget i domstolen idag angående Thaksins överklagande vet vi i alla fall vem som inte behöver tänka på denna fråga längre.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade köpt thaiforumet soi sixten och lagt ner det och sen åkt till västra piren och käkat middag :crazy:

hehe...stackars Boddie

Ändrades av Baabar

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter utslaget i domstolen idag angående Thaksins överklagande vet vi i alla fall vem som inte behöver tänka på denna fråga längre.

Well, inget är ristat i sten i Thailand. Var så säker på att PTP kommer att dränera statskassan och betala tillbaka 46.37 miljarder plus ränta till den "oskyldige" oavsett vad eventuella domstolar säger ifall de kommer tillbaka till makten.

En uppryckning av skolväsendet behövs men helst inte medan den fraktion som håller i utbildningsministeriet just nu sitter där utan med någon ny på posten. Chuan Leekpai?

Man måste nog också göra något som "syns" så att medel-Somchai ser att pengarna kommer dem till godo och inte försvinner i typiskt thailändska omkostnader.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, inget är ristat i sten i Thailand. Var så säker på att PTP kommer att dränera statskassan och betala tillbaka 46.37 miljarder plus ränta till den "oskyldige" oavsett vad eventuella domstolar säger ifall de kommer tillbaka till makten.

En uppryckning av skolväsendet behövs men helst inte medan den fraktion som håller i utbildningsministeriet just nu sitter där utan med någon ny på posten. Chuan Leekpai?

Man måste nog också göra något som "syns" så att medel-Somchai ser att pengarna kommer dem till godo och inte försvinner i typiskt thailändska omkostnader.

Ja. Det är nog tyvärr stor risk för sådana "effekter"

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...