Jump to content
IGNORERAD

AOB-travel


Magrood

Recommended Posts

Hej

Har någon erfarenhet av dem?

Såg att Tujtuj och Heno.Sthlm har bokat biljetter via AOB-trevel. Funkar det bra för er?

(Vet inte om man få posta en sån tråd. Ni får plocka bort den om det inte passar.)

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Har någon erfarenhet av dem?

Såg att Tujtuj och Heno.Sthlm har bokat biljetter via AOB-trevel. Funkar det bra för er?

(Vet inte om man få posta en sån tråd. Ni får plocka bort den om det inte passar.)

Mvh

Magrood

Hej

Jag har bokat biljett hos AoB för något år sedan. Gjorde nätbokning, hade sedan någon fråga kommer jag ihåg.

Fick korrekt info omgående per telefon. Inga som helst problem.

/biker

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bokat med dem tidigare och allt var bra. Har nu bokat en gång till med dem till hösten.

Tack för ditt snabba svar!

:wai:

När åker du till RoiEt nästa gång?

Vi kommer att vara där tre månader ... om jag lyckas boka någon biljett någon gång...

Kanske kan ses?

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart du får! här postas trådar om NONKIS TRAVEL AGENCY AB helt ogenerat så jag kan inte se varför du inte skulle kunna posta en om AOB-Travel.Skicker med en länk där du kan se vem som står bakom AOB för mitt otränade öge ser det bra ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag har bokat biljett hos AoB för något år sedan. Gjorde nätbokning, hade sedan någon fråga kommer jag ihåg.

Fick korrekt info omgående per telefon. Inga som helst problem.

/biker

Tackar för information.

Känns som om jag litar mer på er än vad jag kan hitta på recensionssidor på nätet. :wai:

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart du får! här postas trådar om NONKIS TRAVEL AGENCY AB helt ogenerat så jag kan inte se varför du inte skulle kunna posta en om AOB-Travel.Skicker med en länk där du kan se vem som står bakom AOB för mitt otränade öge ser det bra ut.

Tack för hjälpen!

:::

Det är skillnad mellan sponsor och inte sponsor.

Det respekterar jag.

Men bättre att fråga en gång för mycket än för lite - har min svenska chef sagt till mig en gång. :-)

:::

Jag kan inte ser din länk.

:::

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för ditt snabba svar!

:wai:

När åker du till RoiEt nästa gång?

Vi kommer att vara där tre månader ... om jag lyckas boka någon biljett någon gång...

Kanske kan ses?

Mvh

Magrood

Tyvärr blir det inget Roi Et denna gång. Åker den 26 oktober och det blir två veckor i Hua Hin och några dagar i BKK med en arbetskamrat. Familjen blir hemma den här gången eftersom min fru inte kan vara borta så länge från skolan. Men jag hoppas vi kan träffas i Roi Et någon gång :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag har köpt av dom en gång , tog telekontakt med Mattias där och allt funka kanon .

Min syster har oxå köpt av dom ett par gånger och allt funkat där med .

Men i år blev det med Nonki för han var helt klart billigast med den tiden vi skulle åka .

Men som sagt allt funka bra med AOB oxå

mvh Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

För skojs skull gjorde jag ett par sökningar på resor från AOB sida och gjorde sen det samma på luftgrop.se,luftgrop gav mig bättre priser på varje sökning.Så shoppa runt är allt jag kan säga,. resorna gjälde köpenhamn-Bangkok.

Link to comment
Dela på andra sajter

AOB funkade klockrent för mig!

Sökte ganska länge på ett antal sidor innan jag köpte, och hittade ofta biljetter via andra företag som var någon hundring billigare än AOB.

Alla dessa krävde dock att man skulle krångla med irriterande registreringar och/eller tog ut olika typer av avgifter vilket inte AOB gjorde och därför, i slutändan, blev det billigaste och bekvämaste alternativet.

Jag rekommenderar dem absolut!

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, egentligen ska jag väl avvakta med mitt omdöme...

Men det är så att jag bokat biljett hos AOB till New York för mig och fru Chang 30 september, och det gick väl smidigt till hyfsat pris.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite företagsinfo:

Om det är bra eller dåligt får Ni själva bedömma!

post-4515-063947400 1281383651_thumb.jpg

post-4515-063947400 1281383651_thumb.jpg

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Jag har bokat med dem flera gånger utan några som helst problem. Har nu noterat att dom blivit dyrare än vissa konkurrenter (på exakt samma rea) så nu använder jag andra bolag istället.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bokade med dom nu när jag åkte i Juni och det funkade perfekt för mig. Bokade på nätet.

"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don't have to waste your time voting."

Charles Bukowski

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bokat med dem flera gånger utan några som helst problem. Har nu noterat att dom blivit dyrare än vissa konkurrenter (på exakt samma rea) så nu använder jag andra bolag istället.

Tack...

Har du lust att ge lite hint vad det är för företag du föredrag.

Den resan jag hittade i går med det priset är borta nu...

Börjar tror på GD's teori... :-)

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Tack...

Har du lust att ge lite hint vad det är för företag du föredrag.

Den resan jag hittade i går med det priset är borta nu...

Börjar tror på GD's teori... :-)

Mvh

Magrood

Jag har använt Swiss egen web site www.swiss.com och supersavertravel. När jag jämfört samma flyg (datum, tid etc.) så har dom flera gånger varit billigare än AOB.

Numera brukar jag börja med www.billigaflygbiljetter.se och därefter matcha med de tidigare nämnda.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

srisaketkalle

bokade just med aob till Bangkok 1års biljett 7600kr med Quatarair kort väntan i doha både dit och hem.kalle.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...