Jump to content
IGNORERAD

Benutrymme på Thai Airways plan?


mrco

Recommended Posts

Hejsan, är det någon som vet om det är samma benutrymme på alla platser i ekonomidelen på Thai Airways plan? Jag kollade på Seatgurus hemsida och där står det 32-34" på ekonomidelen men det står inte vilka rader som har det mindre benutrymmet. Jag har långa ben så varje centimeter räknas! Har bokad fönsterplats på rad 62, är det någon som vet om den raden har 34" eller ska jag försöka boka om platsen?

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan, är det någon som vet om det är samma benutrymme på alla platser i ekonomidelen på Thai Airways plan? Jag kollade på Seatgurus hemsida och där står det 32-34" på ekonomidelen men det står inte vilka rader som har det mindre benutrymmet. Jag har långa ben så varje centimeter räknas! Har bokad fönsterplats på rad 62, är det någon som vet om den raden har 34" eller ska jag försöka boka om platsen?

// mrco

Titta på Thai på denna länken:

http://www.seatguru.com/

Du kommer att flyga med ett av Thais 6 nyaste plan!

Som ska byggas om inom ett par år.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte du behöver oroa dig om du inte är extremt lång.

Själv så var det ett av mina största orosmoment när jag skulle flyga till Thailand första gången(med Thai).

Men så snart jag klev in på min plats, jag tror det var rad 54 så kändes det lugnt på en gång.

Det fanns ingen likhet alls med de trånga plan jag flugit med tidigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...