Jump to content
IGNORERAD

Nu har det gått för långt


Wwax

Recommended Posts

Titta vad jag hittat för roligt, sökte på Kaj Modin hittade Torsten Flink.

Inte mycket har ändrats genom åren, samma sura gubbar, samma usla retorik men likvärt underhållande. :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    7

  • Avregistrerad clion

    5

  • Caveman

    4

  • Wwax

    3

Mest aktiva i denna tråd

3 år gammalt, och det tog ett tag innan jag fattade att det inte var färskt, så visst, "Inte mycket har ändrats genom åren, samma sura gubbar, samma usla retorik men likvärt underhållande. :14:"

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 år gammalt, och det tog ett tag innan jag fattade att det inte var färskt, så visst, "Inte mycket har ändrats genom åren, samma sura gubbar, samma usla retorik men likvärt underhållande. "

MVH Tommy

Amen från nya varvet

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Att två personer träter sinsemellan är ju inget att yvas över.

Men när flockmentaliteten utser en hackkyckling till offer,

då måste detta stävjas.

Jag har som lärare fått ta tag i så mycket mobbing att det ibland står mig upp i halsen.

Tyvärr så ökar vissa personers självkänsla när de kan trycka ner andra.

Sedan vill jag inte påstå att jag mobbade Mr Bom Bom.

Jag förde en diskussion med honom om hur man behandlar kvinnor på ett anständigt sätt.

BTT

jag hoppas att du inte hade druckit en flaska brännvin och kollat porrfilm strax innan du tog tag i dina lärarplikter emot mobbingen....

ps. detta var det roligaste jag läst på länge :D:)

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

jag hoppas att du inte hade druckit en flaska brännvin och kollat porrfilm strax innan du tog tag i dina lärarplikter emot mobbingen....

ps. detta var det roligaste jag läst på länge :D:)

Fan va "skit" du fick av vissa på den tiden :14: . Var du så jävlig? En go o fin grabb som du, tror jag inte :nono::crazy: . Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är ju tråden tre år gammal men kul att iallafall du kör på i exakt samma hjulspår. ;)

Lite som en förutsägningsbar trasig skiva. Inte bara BTT som kan. :tummenupp

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är ju tråden tre år gammal men kul att iallafall du kör på i exakt samma hjulspår. :wink:

Lite som en förutsägningsbar trasig skiva. Inte bara BTT som kan. :tummenupp

:unsure: till mig eller? Citera gärna :good: . Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Magrod!

Jo jag har faktiskt fått betalt av äldre kvinnor för sex.

Inte i reda pengar, men däremot i kläder,biobesök, möbler etc.

Vilka sajter jag raggar upp dessa damer i 45-50 års åldern håller jag hemligt.

Men det finns gott om ensamma, äldre svenska kvinnor som längtar efter närhet och ömhet.

Jag ger dom orgasm, de ger mig kläder.

BTT

Fantastiskt hahahahahahaha :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Magrod!

Jo jag har faktiskt fått betalt av äldre kvinnor för sex.

Inte i reda pengar, men däremot i kläder,biobesök, möbler etc.

Vilka sajter jag raggar upp dessa damer i 45-50 års åldern håller jag hemligt.

Men det finns gott om ensamma, äldre svenska kvinnor som längtar efter närhet och ömhet.

Jag ger dom orgasm, de ger mig kläder.

BTT

Inte konstigt att btt tycker att alla bartjejer är skrupelfria lycksökerskor, genom sig sig själv känner man andra :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Seven o Seven

Kallar ni detta för hot ???

Om så e fallet har ni inte varit med om mkt..

När gatuadressen o kartan e utlagd på adressen där du bor o med uppmaning

att våldgästa kan man börja fundera på allvar..

Bara att se till o ha skarp inom räckhåll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nicke Lilltroll

Magrod!

Jo jag har faktiskt fått betalt av äldre kvinnor för sex.

Inte i reda pengar, men däremot i kläder,biobesök, möbler etc.

Vilka sajter jag raggar upp dessa damer i 45-50 års åldern håller jag hemligt.

Men det finns gott om ensamma, äldre svenska kvinnor som längtar efter närhet och ömhet.

Jag ger dom orgasm, de ger mig kläder.

BTT

otroligt roligt :D

mossa mossa på er alla människobarn

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem är denna mystiska Mr Bom Bom?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem är denna mystiska Mr Bom Bom?

En 1000 baths fråga

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vem är denna mystiska Mr Bom Bom?

Kolla Nightllfe från begynnelsen så får du dig ett gott skratt :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Vem är denna mystiska Mr Bom Bom?

En sexturist som p3 vill förtränga de kom ett antal kamaxlar i mellan...

wanipok

Link to comment
Dela på andra sajter

MrBomBom var väl en affärsman som vart oskyldigt indragen i Bill o Bull- Ligan när de härjade som värst härinne på MPR

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, på samma sätt som jfk_68 var oskyldig.

I själva verket så var hela Bill&Bull-ligan oskyldig.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi måste ha en tolerans oss medlemmar emellan, jag kan förstå BTT och att han är utled på angrepp och jag kan förstå de andra som hoppar på ham också..

Vi måste lyfta huvudet lite grann, ovanför den svenska fina myllan, där vi är född för att se lösningen på problemet..

Min slutsats är att dessa personer har en sorts hatkärlek till varandra och att gnabbet ger ett mervärde till deras liv ( ja jag vet det är svårt att förstå)

Slutsats, håller man på och trackar varandra så får man tåla lite skit och hot, gör man inte det ska man inte hålla på med det.. utan vara artig och för en konstruktiv debatt.. att hålla på o tjata om hot och diverse grejor, för mig låter set som en gnällkärring som säger så, speciellt om man har provocerat fram saker o ting..

Kort sagt väx upp, ta ansvar, uppträd på ett schysst sätt mot varandra, då slipper vi spektakel..

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi måste ha en tolerans oss medlemmar emellan, jag kan förstå BTT och att han är utled på angrepp och jag kan förstå de andra som hoppar på ham också..

Vi måste lyfta huvudet lite grann, ovanför den svenska fina myllan, där vi är född för att se lösningen på problemet..

Min slutsats är att dessa personer har en sorts hatkärlek till varandra och att gnabbet ger ett mervärde till deras liv ( ja jag vet det är svårt att förstå)

Slutsats, håller man på och trackar varandra så får man tåla lite skit och hot, gör man inte det ska man inte hålla på med det.. utan vara artig och för en konstruktiv debatt.. att hålla på o tjata om hot och diverse grejor, för mig låter set som en gnällkärring som säger så, speciellt om man har provocerat fram saker o ting..

Kort sagt väx upp, ta ansvar, uppträd på ett schysst sätt mot varandra, då slipper vi spektakel..

Du har ju hittat lösningen(tummen upp)

Jag tror att SurinP3 kommer att ta kontakt med dig de närmaste dagarna och göra någon sorts vice-scheriff av dig.

Sen får du ta tag med "bråkstakarna" och tala vett med dem, så att de slutar att mobba BTT med fler.

ps. äntligen kan jag se ljuset i tunneln ;-)

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du verkar vara ett bra exempel, alla kan ju förstå och utvecklas till det bättre, det jag vänder mig emot är den negativa attityd emot olika åsikter, jag var här sist tror jag för ett år sedan och det var samma trams då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha de själv, som sagt var, högt i tak, låt alla ha sina åsikter, var inte trångsynt, så får ni fler som tycker det är roligt att vara här..

Ibland undrar man över hur dumt saker och ting är, jag vill ha ett levande forum där olika åsikter vägs och dryftas, det kallas åsiktsfrihet och så kanske vi är lagda åt demokrati och rätten till att ha en egen åsikt. men vissa personer vill alltid döda den fria rösten och den fria viljan..

Att vara annorlunda är för mig en prestation, den som vågar vara det ser jag upp till.. att vara en i massan som rapar åsikter är en som jag inte kan identifiera mig med..

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...