Jump to content
IGNORERAD

Nu har det gått för långt


Wwax

Recommended Posts

Tycker du låter ganska "mainstream" och "rapar samma åsikter" som de flesta här och är allt annat än annorlunda med flertalet på detta forumet, så inte ser du upp till dig själva då va?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    7

  • Avregistrerad clion

    5

  • Caveman

    4

  • Kenta

    3

Mest aktiva i denna tråd

Hej Har träffat Frälsaren i form av holländere. Åker omkring i svart 500 SEL och livnär sig(enligt honom på google träffar).Ja det kan jag väl svälja men när han börjar sälja sitt nya projekt att avsalta i Gobi och AIDS bara ger följd sjukdomar vaknar min debatt lust.4 timmar senare åker han iväg i schabraket. På väg hem ser jag bilen nose down i diket med två rödljus bilar.Stannar till för att fråga polisen vad jag kan hjälpa till med.Dom säger att de inte förstår vad han talar om.Jag frågar vad som hänt, han säger att han fick ett tel samtal och släppte ratten lite.Tänkte det kan jag fixa med lite diplomati.Ser sedan hans flickvän lite längre bort och går ditt för trösta henne.Ser att hon blivit skadad i ansikte och frågar vad som hänt.Hon säger att han har slagit henne för att hon tittade på någon gubbe.Jag avskydde denna gubbe sen diskussionen men nu blir jag arg.Han hade berättat att han han hade ett lönnfack i MB:en i högtalar facket innan så jag öppnar bagaget och letar efter något Opps två järn kommer upp och han kan börja sälja aktier från var han nu hamnar.Sensmoral ´Har du svar på alla frågor kommer du väl upp med en lösning´Mvh

Ändrades av godbit
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hej Har träffat Frälsaren i form av holländere. Åker omkring i svart 500 SEL och livnär sig(enligt honom på google träffar).Ja det kan jag väl svälja men när han börjar sälja sitt nya projekt att avsalta i Gobi och AIDS bara ger följd sjukdomar vaknar min debatt lust.4 timmar senare åker han iväg i schabraket. På väg hem ser jag bilen nose down i diket med två rödljus bilar.Stannar till för att fråga polisen vad jag kan hjälpa till med.Dom säger att de inte förstår vad han talar om.Jag frågar vad som hänt, han säger att han fick ett tel samtal och släppte ratten lite.Tänkte det kan jag fixa med lite diplomati.Ser sedan hans flickvän lite längre bort och går ditt för trösta henne.Ser att hon blivit skadad i ansikte och frågar vad som hänt.Hon säger att han har slagit henne för att hon tittade på någon gubbe.Jag avskydde denna gubbe sen diskussionen men nu blir jag arg.Han hade berättat att han han hade ett lönnfack i MB:en i högtalar facket innan så jag öppnar bagaget och letar efter något Opps två järn kommer upp och han kan börja sälja aktier från var han nu hamnar.Sensmoral ´Har du svar på alla frågor kommer du väl upp med en lösning´Mvh

Herre jösses :o

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Inlägget ändrats av godbit: 4 minuter sen

När du ändå ändrade, varför gjorde du det inte läsligt?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

När du ändå ändrade, varför gjorde du det inte läsligt?

Mobbing :38: = fredasfylla eller lördagens frukost :heat::dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Mobbing :38: = fredasfylla eller lördagens frukost :heat::dance1:

Ähh, jag bara tullade lite på frugans vittvin.

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Hej Har träffat Frälsaren i form av holländere. Åker omkring i svart 500 SEL och livnär sig(enligt honom på google träffar).Ja det kan jag väl svälja men när han börjar sälja sitt nya projekt att avsalta i Gobi och AIDS bara ger följd sjukdomar vaknar min debatt lust.4 timmar senare åker han iväg i schabraket. På väg hem ser jag bilen nose down i diket med två rödljus bilar.Stannar till för att fråga polisen vad jag kan hjälpa till med.Dom säger att de inte förstår vad han talar om.Jag frågar vad som hänt, han säger att han fick ett tel samtal och släppte ratten lite.Tänkte det kan jag fixa med lite diplomati.Ser sedan hans flickvän lite längre bort och går ditt för trösta henne.Ser att hon blivit skadad i ansikte och frågar vad som hänt.Hon säger att han har slagit henne för att hon tittade på någon gubbe.Jag avskydde denna gubbe sen diskussionen men nu blir jag arg.Han hade berättat att han han hade ett lönnfack i MB:en i högtalar facket innan så jag öppnar bagaget och letar efter något Opps två järn kommer upp och han kan börja sälja aktier från var han nu hamnar.Sensmoral ´Har du svar på alla frågor kommer du väl upp med en lösning´Mvh

Sensmoral: kan du lösningen på detta inlägg har du svaret på alla frågor :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag har faktiskt inte snubblat på tröskeln till muggen ännu...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ähh, jag bara tullade lite på frugans vittvin.

Nä du hon dricker bara vatten .Har du vart i Thailand ?????????? då borde du veta att damerna bara dricker cola som det starkaste

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä du hon dricker bara vatten .Har du vart i Thailand ???? ?????? då borde du veta att damerna bara dricker cola som det starkaste

Vi säger väl det för sakens skull. *boxvinstumeupp*

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten: ? ??? ? ??? ??? ??? Hur kommer det sig att man (inte bara du min kära Clion) hittar den kombinationen? Jag tyckte det var lite småknöligt att få till det...

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vi säger väl det för sakens skull. *boxvinstumeupp*

Jasså löningen har inte kommit :lol::haha::party1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Förresten: ? ??? ? ??? ??? ??? Hur kommer det sig att man (inte bara du min kära Clion) hittar den kombinationen? Jag tyckte det var lite småknöligt att få till det...

Nu får du fanimig byta avatar orkar inte glo på Bethoven

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jasså löningen har inte kommit :lol::haha::party1:

Nej, jag jobbar på SAAB och de håller inne med det. Tycker du det är roligt?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...