Jump to content
IGNORERAD

Bangkok girl, intressant film på Youtube


StefanJ

Recommended Posts

Hittade denna intressanta, och tragiska historien on Pla, bargirl.

Alla lever dock inte detta liv ska tilläggas.

Liten dokumentär i 3 delar på Youtube

Del 1 - http://www.youtube.com/watch?v=WwFoq_w_NXM&NR=1

Del 2 - http://www.youtube.com/watch?v=dgUvM4s-Hac&feature=related

Del 3 - http://www.youtube.com/watch?v=6zcPQaA1ihQ&feature=related

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • nissefisk1

    8

  • Sabura

    4

  • Kim

    3

  • StefanJ

    3

Mest aktiva i denna tråd

Intressant och lite ledsamt, men ej att förglömma så är väldigt många otroliga män slukorskor av högre rang.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det va inte mycket kommentarer på dessa klippen, kan det va så att visa får lite skuld känslor här inne på MPR ? För visst va det lite äckligt att se den gamla fulla engelsmannen kladda på lilla Pla ? Oj nu kanske jag bara förvärrar skuldkänslorna. :whistle:

Ändrades av nissefisk1
Link to comment
Dela på andra sajter

Det va inte mycket kommentarer på dessa klippen, kan det va så att visa får lite skuld känslor här inne på MPR ? För visst va det lite äckligt att se den gamla fulla engelsmannen kladda på lilla Pla ? Oj nu kanske jag bara förvärrar skuldkänslorna. :whistle:

Vilken typ av kommentarer har du väntat dej?

." Det hade jag ingen aaaning om att det var så här"! ..eller?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken typ av kommentarer har du väntat dej?

." Det hade jag ingen aaaning om att det var så här"! ..eller?

Tystnaden talar sitt tydliga språk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan vara så att dom som står för 75% av inläggen är lite bakis idag efter förfesten igår alternativt är på väg mot götet.

Tycker mer dina fiskande inlägg talar sitt tydliga språk om dig.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Det va inte mycket kommentarer på dessa klippen, kan det va så att visa får lite skuld känslor här inne på MPR ? För visst va det lite äckligt att se den gamla fulla engelsmannen kladda på lilla Pla ? Oj nu kanske jag bara förvärrar skuldkänslorna. :whistle:

Man undrar ju lite vad du förväntar dig för typ av kommentarer?

Tror ingen på detta forum är ovetande om den enorma baksida sexhandeln i Thailand har och även stortorskar typ BTT är nog väl medveten om att deras handlande inte är direkt nyttigt för tjejerna.

Det som skiljer folk på detta forum jämfört med andra är nog att förståelsen och acceptansen av tjejer som är/varit i baren är mycket större än i allmänhet, här är man som sagt medveten om att alla dessa söta tjejer har en egen historia som tyvärr på ett eller annat sätt ledde till baren.

Har träffat massor med forummedlemmar och kan konstatera att i stort sett alla har stor empati även för Thaitjejer som hamnat i sexträsket, det är betydligt mer än man kan säga om torsken i allmänhet som du hittar på barstolen i Pattis, Pattong eller Bangkok. Att behandla tjejerna med respekt och vara artiga är väl det minsta man kan göra för att underlätta deras liv, men fy fan vad många idi*ter jag har sett under mina år i Thailand.

Dessa skriver nog dock inte på några forum, ja frågan är väl om de kan skriva överhuvudtaget?

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där filmen har ju gått på svt (tror jag det var, eller har jag sett den någonannanstans?) och diskussionen om den har redan varit och farit på forumet..

Kommer inte ihåg mina gamla kommentarer men har för mig att jag tyckte filmskaparen var aningen naiv. Som alla förstagångsresenärer tenderar att vara, inklusive mig själv när det begav sig.

Men han kunde ju göra en framgångsrik film som utgår från sitt perspektiv i alla fall.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Kim

Nej det var inte denna.. Jag vet vilken du menar, kommer ej ihåg namnet. Det var en liknade historia om tjejer på en bar innne på Nana Plaza..har för mig att det var en dansk dokumentär..

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Den där filmen har ju gått på svt (tror jag det var, eller har jag sett den någonannanstans?) och diskussionen om den har redan varit och farit på forumet..

Kommer inte ihåg mina gamla kommentarer men har för mig att jag tyckte filmskaparen var aningen naiv. Som alla förstagångsresenärer tenderar att vara, inklusive mig själv när det begav sig.

Men han kunde ju göra en framgångsrik film som utgår från sitt perspektiv i alla fall.

Den här "dokumentären" har varit på tapeten förut och vad jag kan minnas så blev filmskaparen anklagad för lögn.

Att det slut som visas inte är sant utan han gjorde bara så för att göra den mer dramatisk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Kim

Nej det var inte denna.. Jag vet vilken du menar, kommer ej ihåg namnet. Det var en liknade historia om tjejer på en bar innne på Nana Plaza..har för mig att det var en dansk dokumentär..

Är inte den här den med tjejen som hade bränt sin hand i kokande olja som liten?

Den har jag sett och den har diskuterats på forumet, men var jag såg den är jag lite osäker på, men tror det var svt.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här "dokumentären" har varit på tapeten förut och vad jag kan minnas så blev filmskaparen anklagad för lögn.

Att det slut som visas inte är sant utan han gjorde bara så för att göra den mer dramatisk.

Ja just det, att hon inte alls dog utan lever och mår fortfarande.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Är inte den här den med tjejen som hade bränt sin hand i kokande olja som liten?

Den har jag sett och den har diskuterats på forumet, men var jag såg den är jag lite osäker på, men tror det var svt.

Ja det var väl hennes mamma som brände henne

Ja just det, att hon inte alls dog utan lever och mår fortfarande.

Precis...han gjorde det för att öka intresset.

Link to comment
Dela på andra sajter

Givetvis ska man visa alla människor på denna jord respekt, men min mage vänder sig utochin när jag ser gamla gubbar med småtjejer, ett ex så ska tjejen jag träffar nu hennes ex som är 55 ska ta hit en ny tjej på 18år, det är inget annat än vidrigt. Enligt mig iaf.

Mvh Nesse

Link to comment
Dela på andra sajter

Givetvis ska man visa alla människor på denna jord respekt, men min mage vänder sig utochin när jag ser gamla gubbar med småtjejer, ett ex så ska tjejen jag träffar nu hennes ex som är 55 ska ta hit en ny tjej på 18år, det är inget annat än vidrigt. Enligt mig iaf.

Mvh Nesse

Tja, vidrigt är kanske att ta i... vuxna människor får väl göra sina egna val.

För egen del hade jag nog haft svårt med en tjej under 30, främst pga brist på mental mognad.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, vidrigt är kanske att ta i... vuxna människor får väl göra sina egna val.

För egen del hade jag nog haft svårt med en tjej under 30, främst pga brist på mental mognad.

Herr Chang har talat.

Håller med. Visst skulle det kanske kännas spännande att återuppleva unga glada dagar (som jag tror gubbarna vill som har yngre tjejer) men snart så är nyhetens behag över och åldersskillnader visas. Får tjejen sedan kompisar där hon bor så är man snart singel igen då hon garanterat snabbt blir övertalad att det finns bättre runt hörnet...och det gör det givetvis..dvs yngre och snyggare. Tjejen fixade sin biljett till ett bättre liv och tog det via nån gubbe som hon använde som räddningsplanka till en finare framtid. Båda nyttjar varandra...men gubben blir kvar själv, troligen betydligt fattigare och kanske t o m sämre hälsa...men men...vill man ha något så får man betala för det också.

Jag vill inte ha en yngre tjej än max runt de 30 för att man ska känna att det kan hålla...och att man faktiskt kan ha något gemensamt.

Ändrades av Stefan66
Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, vidrigt är kanske att ta i... vuxna människor får väl göra sina egna val.

För egen del hade jag nog haft svårt med en tjej under 30, främst pga brist på mental mognad.

Herr Chang har talat.

Vidrigt är milt formuelarat men det är väl en smaksak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror vi alla vet varför det är så tyst i den här tråden...och det menar jag inte av elakhet utan för att det faktiskt finns en hel del "barbesökare" på sajten. Man kan tycka vad man vill om det och när det visas så som det görs på filmlänken du hänvisar till så blir det givetvis lite makabert. Jag såg en annan dokumentär som även påvisade hur tjejerna med list lurar sina kunder att betala för allt möjligt, givetvis är det dumma faranger..men tjejerna kramar bokstavligen ur männen de träffar och utnyttjar sin ställning till max. Inget illa i det då de själva utnyttjas av sexköpare, men vad jag menar är att det sällan är ensidigt utnyttjande.

Ändrades av Stefan66
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror vi alla vet varför det är så tyst i den här tråden...och det menar jag inte av elakhet utan för att det faktiskt finns en hel del "barbesökare" på sajten. Man kan tycka vad man vill om det och när det visas så som det görs på filmlänken du hänvisar till så blir det givetvis lite makabert. Jag såg en annan dokumentär som även påvisade hur tjejerna med list lurar sina kunder att betala för allt möjligt, givetvis är det dumma faranger..men tjejerna kramar bokstavligen ur männen de träffar och utnyttjar sin ställning till max. Inget illa i det då de själva utnyttjas av sexköpare, men vad jag menar är att det sällan är ensidigt utnyttjande.

M jag är inte emot att man tar med sig bartjejer det händer att jag snubblar in dä med :) Men det är det här med den stora ålders skillnaden som äcklar mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

M jag är inte emot att man tar med sig bartjejer det händer att jag snubblar in dä med :) Men det är det här med den stora ålders skillnaden som äcklar mig.

Ja det kan jag förstå...det skär i mig med när man ser äckliga gubbar som inte sköter om sig själva komma med en söt liten tjej som ser ut som en skrämd liten försvarslös kattunge.

Men..och här kommer det kniviga i det hela...

Skulle du...som 60-70 årig gubbe...säga nej till en ung tjej i Thailand om du var där på semester eller skulle du vilja ha henne?

Samtidigt som jag känner lite äckelkänsla av det jag ser så kan jag faktiskt inte frånse att jag gärna skulle vilja vara gubben med den fina unga thaitjejen. Och då är jag riktigt ärlig.

När det går ned mot pedofili pga tjejens unga ålder (eller killens) så är det så fel man kan göra som vuxen man och där har jag ingen förståelse alls för de äcklen...men det var inte det som vi diskuterar här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det kan jag förstå...det skär i mig med när man ser äckliga gubbar som inte sköter om sig själva komma med en söt liten tjej som ser ut som en skrämd liten försvarslös kattunge.

Men..och här kommer det kniviga i det hela...

Skulle du...som 60-70 årig gubbe...säga nej till en ung tjej i Thailand om du var där på semester eller skulle du vilja ha henne?

Samtidigt som jag känner lite äckelkänsla av det jag ser så kan jag faktiskt inte frånse att jag gärna skulle vilja vara gubben med den fina unga thaitjejen. Och då är jag riktigt ärlig.

När det går ned mot pedofili pga tjejens unga ålder (eller killens) så är det så fel man kan göra som vuxen man och där har jag ingen förståelse alls för de äcklen...men det var inte det som vi diskuterar här.

När jag är 60-70 och pistolen fortfarande fungerar så tycker jag nog att en tjej på 30 är väldigt ungt för mig, jag kan inte ens tänka mig en 18 nu fast jag är 36 :)

Men det är ju bara jag då.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag är 60-70 och pistolen fortfarande fungerar så tycker jag nog att en tjej på 30 är väldigt ungt för mig, jag kan inte ens tänka mig en 18 nu fast jag är 36 :)

Men det är ju bara jag då.

Inte alls...men du är du och jag är jag...:wai:

Din inställning är sund och jag håller med dig absolut i känslan du får av att se det. Tyvärr är mitt begär och behov som man större än min moral ibland.och det är ingen idé för mig att ljuga om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte alls...men du är du och jag är jag...:wai:

Din inställning är sund och jag håller med dig absolut i känslan du får av att se det. Tyvärr är mitt begär och behov som man större än min moral ibland.och det är ingen idé för mig att ljuga om det.

Härligt att du är ärlig iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...