Jump to content
IGNORERAD

Bangkok girl, intressant film på Youtube


StefanJ

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Tror vi alla vet varför det är så tyst i den här tråden...och det menar jag inte av elakhet utan för att det faktiskt finns en hel del "barbesökare" på sajten. Man kan tycka vad man vill om det och när det visas så som det görs på filmlänken du hänvisar till så blir det givetvis lite makabert. Jag såg en annan dokumentär som även påvisade hur tjejerna med list lurar sina kunder att betala för allt möjligt, givetvis är det dumma faranger..men tjejerna kramar bokstavligen ur männen de träffar och utnyttjar sin ställning till max. Inget illa i det då de själva utnyttjas av sexköpare, men vad jag menar är att det sällan är ensidigt utnyttjande.

Det var två kloka innlägg stefan

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • nissefisk1

    8

  • Sabura

    4

  • Kim

    3

  • StefanJ

    3

Mest aktiva i denna tråd

Avregistrerad clion

När jag är 60-70 och pistolen fortfarande fungerar så tycker jag nog att en tjej på 30 är väldigt ungt för mig, jag kan inte ens tänka mig en 18 nu fast jag är 36 :)

Men det är ju bara jag då.

Jag ska stiga upp ur graven och kolla läget då :o:o:P

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att båda filmerna var bra, den första var väll lite mer "in your face" än den andra. Filmerna presenterar ingenting nytt dock, inget vi redan visste. Tjejen i första filmen var mycket attraktiv, dock så körde hon "tyck synd om mig" aproachen vilket i sin tur gör henne oatraktiv. Alla styr sina öden, att hennes enda utväg eller jobb möjlighet var att jobba i baren tror jag inte mycket på. Dock synd att hon dog, om det nu inte är uppdiktat för att få en bra tvist på filmen.

Men jäklar vad lika de är till sättet tjejerna, sättet de pratar, agerar, attituden, no problem, i will be ok, i dont care, its up to you, i only speak a little bit of english (när de i själva verket klassar många på engelska). Kändes som jag träffat tjejen i första filmen ett gäng gånger.

Film nummer tvås högpunkt var givetvis tävlingen "Farang husband of the year", herregud.

Ändrades av Rob
Link to comment
Dela på andra sajter

Tystnaden talar sitt tydliga språk.

Den där "dokumentären" disskuterades redan för flera år sen här på forumet, eller rättare sagt på "Thaitjejer" forumet. Och eftersom den uppenbarligen är ganska så vinklad och sanningshalten har ifrågasatts så finns det inte så mycket att säga om den. Vi kan lika gärna disskutera "Lilja 4-ever" i såna fall Min länk

Om t ex vår käre Broder Tuk Tuk gjort en "dokumentär" om sexindustrin där alla bartjejer var lyckliga och blåste skiten ur nerkärade faranger som i slutet tog livet av sig så hade du säkert tagit den med en nypa salt också antar jag?

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...