Thaifiskaren Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 OK...nu kunde jag inte själv dyka upp, men alla ni som är där.. Ös på o kör hårt ..även för oss som ville komma men inte kunde. Jag önskar er från botten av mitt hjärta att allt fungerar och att ni får bra väder. En någor grinig thaifiskare... Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Varför är du inte där btw? #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd Augusti 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Fan...ar så sur att jag inte ens kan stava. Skall ju vara Brakfest i min rubrik. Fan vet hur man ändrar Suck Thaifiskaren Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 brakskit #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd Augusti 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Varför är du inte där btw? Har varit bokad på annat håll sedan en tid. Kunde ev. komma vid 10 tiden men måste sticka iväg söndag morgon kl 07,00...du hör ju själv...07.00. Funkar inte i min värld. Ok, det kommer fler tåg Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Har varit bokad på annat håll sedan en tid. Kunde ev. komma vid 10 tiden men måste sticka iväg söndag morgon kl 07,00...du hör ju själv...07.00. Funkar inte i min värld. Ok, det kommer fler tåg Ärligt talat så behöver du inte förklara dig för mig, jag kommer inte heller så jag är helt fel person att gnälla på dig haha Folk faller alltid bort det är naturligt, men det verkar som du gjort många besvikna genom att anmäla dig och sedan dra dig ur så sent. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Du är väl på G i Udon på annandagen, så lång förberedelse kan Du väl inte missa!!! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Det är naturligt att alla anmälda inte kan komma, och vi klandrar inte Thaifiskaren på något sätt. Flera tillfällen lär dyka upp i framtiden ! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 HA EN TREVLIG FEST! U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Du är väl på G i Udon på annandagen, så lång förberedelse kan Du väl inte missa!!! Va Thaifiskarn me i vintras? När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.