broder tuk tuk Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Tyvärr så kan jag inte komma upp till Göteborg förrän helgen den 13-14-15 aug Men har du tid så skulle vi ju kunna svinga några bajer på stan. Maila mig om du kan. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Skulle även kunna tänka mig att träffa herr Chang ochså om det är möjligt. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Är inte du avstängd? Mannen, myten är tillbaka!!! #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Är inte du avstängd? Mannen, myten är tillbaka!!! Kan man stänga av en myt ? Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Kan man stänga av en myt ? Troligen inte, frågan är ju om inte hela BTT är en konstruktion av ägarna av forumet för att dra hit mer folk! En mycket lyckad strategi, vad vore vi utan BTT och hans kvinnofientliga retorik, hehe #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Skulle även kunna tänka mig att träffa herr Chang ochså om det är möjligt. BTT Visst BTT, du är välkommen när det passar! Har inget för mig den helgen. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Ska ni inte flytta hela träffen nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Ska ni inte flytta hela träffen nu? Jag tycker ni borde flytta festen till när BTT kan komma, då kanske jag kan komma också. BTT är ju viktigt i detta fall, han bör ges möjlighet att komma. Alla datum där BTT inte kan komma ska strykas direkt! #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 (ändrad) Annars kan vi ha BTT-Träffen nästa helg för dom vill komma och tillsammans Lämpligen då vid vanliga MPR stället i Slottskogen Ändrades Augusti 6, 2010 av MickeSurin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Annars kan vi ha BTT-Träffen nästa helg för dom vill komma och tillsammans Lämpligen då vid vanliga MPR stället i Slottskogen En BTT träff? Då måste jag också ta mig tid till att komma. Mvh BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Annars kan vi ha BTT-Träffen nästa helg för dom vill komma och tillsammans Lämpligen då vid vanliga MPR stället i Slottskogen Då sätter jag en slant på att BTT inte vågar komma, om han ens har tänkt att komma alls? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 BTT-träffen borde lämpligvis vara utanför lämplig 7-eleven. Egna bord och stolar bör dock medtagas. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 BTT-träffen borde lämpligvis vara utanför lämplig 7-eleven. Egna bord och stolar bör dock medtagas. Spelar nog ingen roll Lamai även Seven Eleven backar han nog på! Kanske bättre vid Toan På 2:an!! Mvh Svampen "Ses imoorrnnnnnn!!!" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Blev någon förvånad Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Spelar nog ingen roll Lamai även Seven Eleven backar han nog på! Kanske bättre vid Toan På 2:an!! Mvh Svampen "Ses imoorrnnnnnn!!!" hehe, sant där Herr Svamp. Runt hösten 2018 då kanske. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 2018,,då ska ni se att dabo kanske hinner planera in det med . # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 (ändrad) 2018,,då ska ni se att dabo kanske hinner planera in det med . Är det 2 Bah Toilett Thai på Forumet ursäkta måste spola! Mvh Svampen Ändrades Augusti 6, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 2018,,då ska ni se att dabo kanske hinner planera in det med . Är de 2 "Bah Toilett Thai" på Forumet ursäkta måste spola! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 2018,,då ska ni se att dabo kanske hinner planera in det med . dabo minns jag lite från SS, han va la från Skånetrakten oxå? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 För övrigt tror jag att de e en undanmanöver av våran käre bror.Han kommer imorgon inkognito och dessutom har jag ju en pavva sang som till han juh Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Tyvärr så kan jag inte komma upp till Göteborg förrän helgen den 13-14-15 aug Men har du tid så skulle vi ju kunna svinga några bajer på stan. Maila mig om du kan. BTT Sluta MÖRKA BTT man kan om man vill! TOM Lamai har en pava Sang Song Till Dig!! Men ett par eller flera förutspådde detta senarium ha en trevlig Helg i Götet Nästa Vecka!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Ska vår käre broder göra en lamai?Detta är hur spännande som helst Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Västgötaträffen flyttas det icke på! Det mesta fortskrider enligt planerna... Men visst kan vi också ha en träff i Slottsskogen om BTT orkar pallra sig till Göteborg Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Västgötaträffen flyttas det icke på! Det mesta fortskrider enligt planerna... Men visst kan vi också ha en träff i Slottsskogen om BTT orkar pallra sig till Göteborg Herr Chang har talat. Jodå helgen är inbokad. Kan du maila mig ditt telefonnummer herr Chang så kan vi ju bestämma mötesplats. Ska för övrigt upp och träffa en svensk dam. Har du numret till Clion så maila gärna det med. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Jodå helgen är inbokad. Kan du maila mig ditt telefonnummer herr Chang så kan vi ju bestämma mötesplats. Ska för övrigt upp och träffa en svensk dam. Har du numret till Clion så maila gärna det med. BTT PM skickat till BTT! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts