superfly2000 Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Inlägg 2 Inlägg 3...yippie. Inlägg 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Och nu kommer de riktiga inläggen eller? Hade det inte varit lättare att skriva nåt inlägg som faktiskt betydde nåt? För om någon ska se din avatar och annan profilinfo, så lär du ju ändå vara tvungen att skriva nåt på forumet. Välkommen till Maipenrai.se och hoppas resten av dina inlägg blir mera innehållsrika Trevlig helg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Gör som baabar o vänta ut dygnets tidigare timmar...trots min stora förvåning kan jag fortfarande se tangentbordet framför mej.. skål banfang Nui kör vi CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Gör som baabar o vänta ut dygnets tidigare timmar...trots min stora förvåning kan jag fortfarande se tangentbordet framför mej.. skål banfang Nui kör vi Haha Baabar. Skål på dig själv. Men jag förstår inte min roll i tråden? Kan du förklara för mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Haha Baabar. Skål på dig själv. Men jag förstår inte min roll i tråden? Kan du förklara för mig? Den visar sej säkert ...hmmm.tja runt 01.59 imorgon CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Den visar sej säkert ...hmmm.tja runt 01.59 imorgon Ok du menar mina observationer angående dina "tidiga" eller sena inlägg, och som av en händelse oftast uppkommer kring helgen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Ok du menar mina observationer angående dina "tidiga" eller sena inlägg, och som av en händelse oftast uppkommer kring helgen? måste bero på fördröjningen mellan tanke o tangentbord samt viss glapp i muskulaturen runt fingertopparna som då idogt är en direkt verkan av den sena timmen baabar väljer att vaka in.. :winktongue: CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
superfly2000 Inlagd Augusti 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Tänk att denna tråden skulle bli så populär! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Tänk att denna tråden skulle bli så populär! Där fick du ditt 5 inlägg. Grattis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 (ändrad) Tänk att denna tråden skulle bli så populär! så är det.. släng in ett videoklipp åsså sen så.sen liknar det vikket vanligt dravel som helst typ som detta http://www.youtube.com/watch?v=pzNHInwimuk&playnext=1&videos=51PC0islUkk&feature=feedrec Ändrades Augusti 13, 2010 av Baabar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
superfly2000 Inlagd Augusti 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Jag vet...inte Thai. Men dom här tjejerna KAN dansa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Jag vet...inte Thai. Men dom här tjejerna KAN dansa! sedär ja... hade väl själv velat se mindre kläder i videon för det såg hemskt hett ut för di små liven.. o nu ligger Ni även + / - på karma kontot..låt inte de elaka medlemmerna trycka ner eder.. välkommen att fröjdas me osaliga inlägg CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Jag vet...inte Thai. Men dom här tjejerna KAN dansa! Eh... jag måste ha sett en klippt version.. såg inga brudar som dansade.. bara ngn halvsnygging somvickade höften en gång i en hiss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
superfly2000 Inlagd Augusti 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Här dansar dom lite mer.och är lite mindre påpälsade, på allmän begäran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Här dansar dom lite mer.och är lite mindre påpälsade, på allmän begäran Vamos ala chicas... Banfang fick inte "youtube" funktionen att lira så han bad mej posta denna..vet inte vad det ligger för undertryckt bipolär mening med det hela men det visar sej kanske... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 själv gillar jag morlum takten.. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
superfly2000 Inlagd Augusti 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Inte dåligt alls inte. Den där folk-varienten är cool. Gillar själv sena nätter på Kareoke när jag är i Thai. Gillar musiken..och bacardi med sprite En Kareoke låt skulle passa kanske: http://www.youtube.com/watch?v=5S_3fDgUWpc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Vamos ala chicas... Banfang fick inte "youtube" funktionen att lira så han bad mej posta denna..vet inte vad det ligger för undertryckt bipolär mening med det hela men det visar sej kanske... Vafalls. Är tassarna redan hala?? Den la du in redan 21,13. Du får ta det lugnt med det våta. I allafall tills efter midnatt Ps. Det där med pinne i brasan passar sig bättre i Nightlife Mvh BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Vafalls. Är tassarna redan hala?? Den la du in redan 21,13. Du får ta det lugnt med det våta. I allafall tills efter midnatt Ps. Det där med pinne i brasan passar sig bättre i Nightlife Mvh BanFang hehe.kollar bara så herrn e vaken o inte missar mina tangentbords malörer CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Hej ett litet tips när ni behöver skriva och posta inlägg bara för sakens skull kanske bara testa hur det blir eller försöker lösa ett problem använd sandlådan som ni hittar under om maipenrai.se Elektonik och datoravdelningen på MPR forum Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 17, 2010 Dela Inlagd Augusti 17, 2010 Hej ett litet tips när ni behöver skriva och posta inlägg bara för sakens skull kanske bara testa hur det blir eller försöker lösa ett problem använd sandlådan som ni hittar under om maipenrai.se Elektonik och datoravdelningen på MPR forum Ja, bra tips från Chrille Columbus! Prova länkar och exempelvis textformatering etc där. Ingen kommer att klandra er om det ser risigt ut! Själv är jag ju som moderator lite gynnad då jag kan gå in och ta bort eller ändra hur mycket jag vill vad gäller mina inlägg Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 17, 2010 Dela Inlagd Augusti 17, 2010 Ja, bra tips från Chrille Columbus! Prova länkar och exempelvis textformatering etc där. Ingen kommer att klandra er om det ser risigt ut! Själv är jag ju som moderator lite gynnad då jag kan gå in och ta bort eller ändra hur mycket jag vill vad gäller mina inlägg Herr Chang har talat. Är det lov att go off topic i denna tråd??? Skit samma. Har du inga "måsten" på dagarna? 90% av dina inlägg kommer runt 01.00 eller 02.00. Börjar bli aktuellt att ta anställning hos dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 17, 2010 Dela Inlagd Augusti 17, 2010 Är det lov att go off topic i denna tråd??? Skit samma. Har du inga "måsten" på dagarna? 90% av dina inlägg kommer runt 01.00 eller 02.00. Börjar bli aktuellt att ta anställning hos dig Jodå, imorgon (eller snarare idag) måste jag bokföra april till juni så att jag kan lämna en korrekt skatt och momsdeklaration till myndigheterna. Annars är det inte mycket måsten... Har tyvärr ingen anställning att erbjuda... det finns liksom inte mycket att göra Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 17, 2010 Dela Inlagd Augusti 17, 2010 Jodå, imorgon (eller snarare idag) måste jag bokföra april till juni så att jag kan lämna en korrekt skatt och momsdeklaration till myndigheterna. Annars är det inte mycket måsten... Har tyvärr ingen anställning att erbjuda... det finns liksom inte mycket att göra Herr Chang har talat. Det skulle passa mig perfekt. Jag är förvånansvärt effektiv när det gäller sådant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
superfly2000 Inlagd Augusti 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2010 Åååhhh...en lycklig som inte jobbar 8-5...hur gör man? Några tips till en trött dagsknegare? Jag flexar lite..kommer typ kl 9.men skulle helst inte komma alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu