Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträffen 2010: Bildtråden


Herr Chang

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    19

  • Herr Chang

    12

  • Chryzaliz

    11

  • SWEDEMAN

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Men säg den glädje som är beständig.

Knappt hade Svampen fått kyssa sin vunna pokal innan det lämnades in en arg protest till domar - kollegiatet.

Den förgrymmade deltagaren sade sig ha klara bevis på att Svampen hade brukat en

regelvidrig säck och även osportsligt puttat omkull sin medtävlare.

Det krävdes faktiskt en repriserad videoupptagning innan de förvånade och bestörta domarna

kunde avskriva hela protesten som ett olyckligt misstag.

Och Svampen är fortfarande MPR's oomstridde Champion av säckhopp.

Kan väl tillägga för de som inte befann sig vid målfållan att undertecknad förlängde finalbanan med 5-6 meter då finaldeltagarna hade fullt upp med att kontrollera utrustningen.

Jag visste att Svampen skulle vara stark på slutet så jag bättrade på mina chanser för att få in mitt spel på Betways där Svampen faktiskt gav 1,30 gånger pengarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla bilder, verkade som ni hade kul! Stora mängder alkohol var det också hehe

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla,

tack för en minnesvärd dag,kväll och natt,bingade 02.30 tror jag.Måste även tacka alla hjälpande händer,ingen nämnd ingen glömd.En gång är ingen gång så detta spektakel får vi väl permanentera första lördagen i augusti årligen.Eller vad säger ni :dance1:

PS. Nu är bilen tom och allt återlevererat,tack än en gång.DS.

mvh drivern

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Hej alla,

tack för en minnesvärd dag,kväll och natt,bingade 02.30 tror jag.Måste även tacka alla hjälpande händer,ingen nämnd ingen glömd.En gång är ingen gång så detta spektakel får vi väl permanentera första lördagen i augusti årligen.Eller vad säger ni :dance1:

PS. Nu är bilen tom och allt återlevererat,tack än en gång.DS.

mvh drivern

Både plats och tidpunkt för Västgötaträffen är jättebra tycker jag.

Med drivern som stark hållare i de flesta av fest-trådarna så hoppas jag på ett årligt "DAKAPO".

Bra jobbat av Drivern!

Mvh

SiamNilsson

Link to comment
Dela på andra sajter

En bra idé,j43 anmäler sig.

Vill också tacka för ett mycket lyckat arrangemang

Bra jobbat Drivern och Chang.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får tacka för alla bilder som ni så generöst delar med er av :wai:

Eftersom det troligen var den största svenska thaiforumträffen i världen någonsin undrar om det finns några siffror på hur många ni var? Det kan ju vara bra att veta för nästa gång eller för de andra thaiforumen som kanske vill bräcka MPR.

Hej Joints,

gjorde ett överslag på anmälningslistan samt sent kommande ej anmälda,det blev 130 deltagare ink.barnen.

mvh drivern

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Sakeo var ju impotör av chang till sverige.nu vann nån annan det tillståndet

Han hjälpte Odin på stockholmsträffen med chang fastän han var i Thailand vid det tillfälet

och changen var slut i stockholm

Nu är han impotör för det Serbiska ölet på bilden

Han hadde med sig x anntal flak till v träffen som vi fick smaka på :great::drinks:

Vill härmed slå ett slag för sjusta medlemmar som sakeo och Nonki som alltid försöker hjälpa och fixa

Var inne på bolaget å bestälde lite serbisk dryckjom

Det går också att gå in på bolagets hammsida och beställa till sitt bolag.när leveransen kommer så får man ett sms :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Gorocco anmäler sig härmed med till nästa års spektakel, tvåa efter J43 :drinks:

Era anmälningar är noterade! Formell inbjudan till nästa Västgötaträff kommer dock nog inte förrän april 2011.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Var inne på bolaget å bestälde lite serbisk dryckjom

Det går också att gå in på bolagets hemsida och beställa till sitt bolag.när leveransen kommer så får man ett sms :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ovanligt tyst från soldaterna i dag :whistle: hoppas yxan är nergrävd :crazy::o:o

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Och tack alla trevliga MPR:are som hjälpte till att underhålla mitt alkoholberoende :drinks: det sitter i fortfarande :bag: skam den som ger sig

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett stort tack till arrangörerna för den trevligaste fest jag varit på på mycket länge. Jag hoppas verkligen att detta blir en årlig tradition. Tråkigt var dock att det var arbetsdag på måndagen redan, hade behövt minst en dag till att vila ut.

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Och tack alla trevliga MPR:are som hjälpte till att underhålla mitt alkoholberoende :drinks: det sitter i fortfarande :bag: skam den som ger sig

Behövde du inte dricka själv utan dom hjälpte dig att hälla i dig ? :ironi:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är man på jobbet igen efter en trevlig fest, jag får tacka alla för en trevlig fest.

En stor eloge till alla som anordna festen, bilder kommer under dagen

Har lagt upp några på väg till götet, skall överlägga om mobilfilmerna kommer upp både på ner resan samt hemresan

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Avslutar mitt lilla bidrag med ett par bilder på "Morrongänget"

Herrarna som alltså inte bara är proffs på festa - utan att även "stå upp"... :great:

post-3517-094313200 1281303060_thumb.jpg

Ni glömde väl inte stafettpinnen nu bara?

Nej den har vi inte glömt, vi återkommer med mer info längre fram men glöm ej bort mitten av feb. går Närketräffen av stapeln.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Sup och rulla runt, en sup i magen är bara sunt.

Ändrades av Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...