GammalDansken Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Någon som kommer ihåg namnet på filmen som Viasat reklamen om engelsk fotboll baseras på. En massa engelska gangstrar som jag har sett i en sanslös rolig film - om en stor diamant, tror jag. Vad är titeln? Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Snatch? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Lock, Stock and Two Smoking Barrels mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Snatch? Ja precis Snatch heter den väl Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Augusti 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Tack så mycket. Ska se om den går att hitta på någon hub. Till glädje för HC Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Tja, Snatch är mycket riktigt brittisk och handlar om en diamant. Andra gangsterrullar därifrån är förstås "Lock stock.." som nämndes, och Layer Cake, Millers crossing, The long good friday osv.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Tack så mycket. Ska se om den går att hitta på någon hub. Till glädje för HC Kolla hos några elakingar i en bukt, där finns det en skatt i form av en diamant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Ett tips för den som vill kika på dessa filmer är att "skaffa" versioner med svensk alt. engelsk text! Själv fattar jag iaf ingenting utan. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Augusti 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2010 En av figurerna är väl ryss, eller? Tror fan att han är besvärlig att förstå Blir misshandlat och skjuten ett otal gånger samt påkörd av en bil. Den kan dom ha ihjäl, eller iaf försöka, men att ta livet av hunden som åt diamanten . kanon film Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Tror fan att han är besvärlig att förstå Besök mitt tips..Där finns meny'n på svenska... För den som anklagar mig för att tipsa om nått som är olagligt eller bryter mot forumsreglerna har helt fel, jag pratar om ett hotell i en bukt i ett välbesökt "turistparadis" (observera appostroferna) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fager Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=KZh33gGK3Y8 Fager. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Augusti 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Besök mitt tips..Där finns meny'n på svenska... För den som anklagar mig för att tipsa om nått som är olagligt eller bryter mot forumsreglerna har helt fel, jag pratar om ett hotell i en bukt i ett välbesökt "turistparadis" (observera appostroferna) Har för mig att det finns en vik i med namnet "Pirate Bay" närheten, på eller långt från Ko Chang. Någon som kan bekräfta? Är nästan säker på att det var i Thailand i alla fall. Ska finnas en båt där, svart och med segel som turister kan besöka. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Tja, Snatch är mycket riktigt brittisk och handlar om en diamant. Andra gangsterrullar därifrån är förstås "Lock stock.." som nämndes, och Layer Cake, Millers crossing, The long good friday osv.. Både Lock, Stock ... och Snatch är regisserade av Guy Ritchie (Madonnas ex-make). I båda filmerna spelar den gamle ben- och hälseneknäckaren Vinnie Jones samma hårdföra typ som han var på fotbollsplanen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.