Jump to content
IGNORERAD

Varför chattar ingen?


Guest HansG

Recommended Posts

Varför är det ingen som chattar? Jag har varit inne där ett flertal tillfällen men utan att träffa någon chattkompis.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Var inne nyss men det var ingen där så jag gick ut igen, såg inte att det hade kommit till en chat först du skrev det här.

mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Det behövs mer reklam för den biten av forumet.

Som med ditt inlägg t.ex.  :great:

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

det är svårt att chatta , då det inte finns någon annan där  :lol::D

                      Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Chatta, påminner för mycket om tonåringarnas " mycket prata inget sagt ". Ganska ointressant  :morgon: .

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Rospigg,

Det är ganska ointressant för mig också. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men det känns som det gör mig obehagligt stressad att snabbt bara skriva något utan substans.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske skall tilläggas att funktionen säkert är bra och borde attrahera någon även om det procentuellt sett är ganska få som skriver. Jag har funderat på varför man går med som medlem om man aldrig skriver, är det då inte lika bra att stå kvar som gäst  :great: ??

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Spigg, tillåt mig förklara. En gäst har inte tillträde till all funktionalitet vilket en medlem har.

[move]Takbockaren Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Bäste Herr Spigg, tillåt mig förklara. En gäst har inte tillträde till all funktionalitet vilket en medlem har.

[move]Takbockaren Arne[/move]

Så som?

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr IFK, tillåt mig förklara. Det går tex ej att se bifoga filer i meddelanden eller att läsa på avdelningar typ Nightlife.

[move]Jästen Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Bäste Herr IFK, tillåt mig förklara. Det går tex ej att se bifoga filer i meddelanden eller att läsa på avdelningar typ Nightlife.

[move]Jästen Arne[/move]

Okidoki.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

min mamma har sagt att jag inte får prata med fula o främande gubbar som luktar pilsner och vill bjuda på godis...  :wink:

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

min mamma har sagt att jag inte får prata med fula o främande gubbar som luktar pilsner och vill bjuda på godis...  :wink:

Du menar det finns dom som delar ut annat än skit här ?? hahaha

Men chatta är ju som att åka "barbacka" .. mer skydd via forumet ju .. chatt blir lite "naket" lixom & sånt tycker vi ju inte om här på forumet!  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Rospigg,

Det är ganska ointressant för mig också. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men det känns som det gör mig obehagligt stressad att snabbt bara skriva något utan substans.

Herr Chang har talat.

:D:D:D:D:D:D

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...