Jump to content
IGNORERAD

town house pattaya


henrik

Recommended Posts

någon som vet en sida där man kan hyra "rad hus"eller duligt för högst 15000 bath mån ... i Pattaya

Tjenare, vill du ha möblerat ? för hur lång tid ?

Det finns ett townhouse ledigt i närheten av där jag bor i södra Pattaya, Ska kolla lite mer i morgon när jag nyktrat till :drinks:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

möblerat ..i typ en två månader ... det e ja o frugan o lilltjejen... vi kommer ner runt april maj nästa vår

Link to comment
Dela på andra sajter

möblerat ..i typ en två månader ... det e ja o frugan o lilltjejen... vi kommer ner runt april maj nästa vår

Tyvärr Henrik, huset jag tänkte på är tomt nu och uthyres till per omgående till den som är intresserad.

Jag tror det är svårt att hitta och boka ett boende som du är ute efter redan nu.

Men hör gärna av dig till mig via PM innan ni åker så ska jag försöka hjälpa till.

Taxan ..2 stora tuber Kalles Kaviar är det minsta jag begär om jag lyckas :drinks:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

DÄR kom det!!! Långliggarn som lurar nyanlända på provision TVÅ tuber Kalles!!! Ocker på min ära :diablo:

;););)B)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

DÄR kom det!!! Långliggarn som lurar nyanlända på provision TVÅ tuber Kalles!!! Ocker på min ära :diablo:

;););)B)

Cha cha, än är inte affären i hamn, vi är inte ens i närheten av att skriva kontrakt.

Men om mitt uppdrag lyckas och jag får mina tuber Kaviar så kan du få en av dom om du lovar att inte tar upp detta offentligt igen :bag:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Cha cha, än är inte affären i hamn, vi är inte ens i närheten av att skriva kontrakt.

Men om mitt uppdrag lyckas och jag får mina tuber Kaviar så kan du få en av dom om du lovar att inte tar upp detta offentligt igen :bag:

Fritz..

He he du, lagt kort ligger, skandalen är ett faktum.

Till vilken "favoritrestaurang" hade du tänkt dig att introducera Kenneth när kaviaren väl ska avnjutas?

Hoppas Kenneth känner sitt samhällsansvar och undersöker saken så vi alla så småningom får reda på nivån på rabatt du erhåller där.

Usch vilken soppa det här verka vara.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Fritz Jag kan ta med kaviar ner till dig om du vill ha men jag inte nere i Pattaya förens i början av oktober

Link to comment
Dela på andra sajter

Fritz Jag kan ta med kaviar ner till dig om du vill ha men jag inte nere i Pattaya förens i början av oktober

Lysande, hör av dig med ett PM när det är dags :great::drinks:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hur e det med Fair probertis dom va väldigt bra 2004 men vet ej om dom fortfarande finns.hörde att ägaren stack :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur e det med Fair probertis dom va väldigt bra 2004 men vet ej om dom fortfarande finns.hörde att ägaren stack :whistle:

Passa er för detta företag, har varit seriösa i många år, men nu står det många många lurade personer i kö för att få sina pengar, och ägaren, ja han är BORTA.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Passa er för detta företag, har varit seriösa i många år, men nu står det många många lurade personer i kö för att få sina pengar, och ägaren, ja han är BORTA.

Jaha där ser man.engelsmannen verkade trevlig och tjejerna likaså.men ja läste nånstans som vaxet skriver.vi hyrde ju lägenheter undre tiden bygget höll på i Bangsale och det var ju ägarna av lägenheterna som hyrde ut dom när dom inte var där.ja det gäller å va vaksam

mycke lurendrejeri i Pattaya

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...