Jump to content
IGNORERAD

Det blev en äkta Isaan ...


Magrood

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Magrood

    4

  • svarten

    3

  • Enis

    1

  • nitramj77

    1

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Grattis från oss också!

Väntar med spänning på att få en riktigt fin cigarr samt en god konjak för att fira flickans ankomst.

Väntar också med spänning på att få se flickan, fru vax kan tydligen inte vänta så hon kommer nog in till stan i morgon för att göra ett besök.

Själv får jag stanna ute i Roslagen med våra egna barn, men nästa vecka så blir det min tur, då flyttar vi till stan igen.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack så mycket för era lyckoönskningar.

Hittills har det gått väldigt bra. Jag fick lite kalla fötter en period om hur det skulle gå med två barn. En livlig pojke med mkt energi o en hjälplös nyfödd flicka. Hittills har de stunderna då man ammar lillan i ena handen o bläddrat en bok för Liam eller stapla klossar med den andra handen varit hur mysiga som helst.

Men man hinner inte med så mkt med två små barn. Tack Sverige att det finns de där tio pappadagarna!

Min lillasyster är också här o hjälper till en vecka. Så det är rätt så lyxigt. Men trots det hinner vi precissss.

...

Tallviking

Visst är det ett mirakel med livet!

Sen är det AjFåns förtjänst som gjorde att jag kunde lägga upp bilder o surfa lite när ja låg o vilade.

...

Klarhet om Isaantjej

Det var så kul för det första vi lade märke till efter att personalen hade räknat antal fingrar o tår var just hennes näsa. Den var så bred o platt precis som en äkta Isaanavkomling. :)

...

MVH

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...