Jump to content
IGNORERAD

Info


nissefisk1

Recommended Posts

Under tiden 21-25 aug finns undertecknad, med en eller flera kompisar, pa Kentas bar. D.v.s. Eric's shooter, Soi Eric, Bangla, Patong.

Gamla gubben Kenta brukar masa sig ner vid halv elva tiden och vi lar dyka vid ungefar samma tidpunkt.

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Under tiden 21-25 aug finns undertecknad, med en eller flera kompisar, pa Kentas bar. D.v.s. Eric's shooter, Soi Eric, Bangla, Patong.

Gamla gubben Kenta brukar masa sig ner vid halv elva tiden och vi lar dyka vid ungefar samma tidpunkt.

Poffa

Kanske lite bilder så vi får nåt å glo på :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Under tiden 21-25 aug finns undertecknad, med en eller flera kompisar, pa Kentas bar. D.v.s. Eric's shooter, Soi Eric, Bangla, Patong.

Gamla gubben Kenta brukar masa sig ner vid halv elva tiden och vi lar dyka vid ungefar samma tidpunkt.

Poffa

Ok får v'äl se om man är inne i smeten under nån av dom dagarna, patong är ju inte riktigt min cup of tee, jag kommer att bo i Karon i vanlig ordning.

Mvh Nesse.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle bifoga en tube... Men det gick som vanligt...

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha jag vässade lite bara, Och försökte åxå lägga in The Pattaya song

Men det funkar inte nu heller, de ska f-n vara dataanalfabet..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha jag vässade lite bara, Och försökte åxå lägga in The Pattaya song

Men det funkar inte nu heller, de ska f-n vara dataanalfabet..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok får v'äl se om man är inne i smeten under nån av dom dagarna, patong är ju inte riktigt min cup of tee, jag kommer att bo i Karon i vanlig ordning.

Mvh Nesse.

Ja nu var det väl inte te vi skulle dricka och jag kan lova att ölen smakar precis lika bra i Patong som i Karon.

Dessutom finns det mycket vackert att vila ögat på i soi Eric. (Damen ska med så det är endast fråga om "ögongodis".)

Jag brukar ibland ta en sväng ner till Karon för en bit mat på rest Bellman, men så här års har Bellman och "halva" Karon stängt så för att inte riskera att drabbas av torgskräck får det bli Patong för min del.

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu var det väl inte te vi skulle dricka och jag kan lova att ölen smakar precis lika bra i Patong som i Karon.

Dessutom finns det mycket vackert att vila ögat på i soi Eric. (Damen ska med så det är endast fråga om "ögongodis".)

Jag brukar ibland ta en sväng ner till Karon för en bit mat på rest Bellman, men så här års har Bellman och "halva" Karon stängt så för att inte riskera att drabbas av torgskräck får det bli Patong för min del.

Poffa

hehe jag tackar så mycket för inbjudan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...