Jump to content
IGNORERAD

På tal om snikna


FANTASY

Recommended Posts

Va fan händer med alla MPRare ett jävla tjat om stålar men det verkar gå trögt

med att donera en lill hundring per skalle till p3 objekt sen är alla ploblem lösta eller ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    7

  • Tommy

    2

  • FANTASY

    2

  • bungalow

    1

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Pingislover

Va fan händer med alla MPRare ett jävla tjat om stålar men det verkar gå trögt

med att donera en lill hundring per skalle till p3 objekt sen är alla ploblem lösta eller ?

Håller med skulle gladligen skicka in en hundring eller 2

men har aldrig fattat det där med paypel, ge mig ett vanligt

Bankgiro, postgiro eller ett bankkonto så sitter stålarna

där på typ 2 röda...tror många med mig känner detsamma :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

hoj det tror jag p3 fixar hoppas han är vaken nu han kan ju inte ha semester hela tiden :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med skulle gladligen skicka in en hundring eller 2

men har aldrig fattat det där med paypel, ge mig ett vanligt

Bankgiro, postgiro eller ett bankkonto så sitter stålarna

där på typ 2 röda...tror många med mig känner detsamma :friends:

Håller med dig, hit med ett enkel bank/postgiro så sitter där ett par hundringar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan händer med alla MPRare ett jävla tjat om stålar men det verkar gå trögt

med att donera en lill hundring per skalle till p3 objekt sen är alla ploblem lösta eller ?

Hej, i vår familj väljer vi själva vart vi vill donera.

P3s förslag är nog bra och praktiskt för många.

Vi väljer ofta www.aidstemple.th.org

Grundaren(av AIDS-vården inte av templet)Dr Anglohgkot har jag träffat flera gånger, men aldrig varit på templet. http://www.aidstemple.th.org/Alongkot%27sbrography.html

En mycket god man som hjälpt tusentals lidande. :wai:

http://www.youtube.com/user/123sawaddee#p/f/0/f6HxqtnlrEg

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan händer med alla MPRare ett jävla tjat om stålar men det verkar gå trögt

med att donera en lill hundring per skalle till p3 objekt sen är alla ploblem lösta eller ?

Hur menar du? Måste man donera pengar om man ska diskutera resebudjet? :huh:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur menar du? Måste man donera pengar om man ska diskutera resebudjet? :huh:

Nix, det går fint att använda forumet ändå!

Men man kan köpa sig ett forum fritt från Googlereklam om man pröjsar lite till nån god sak.

MVH Tommy, som kan ignorera google reklamen!

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen behöver donera.

Ang. postgiro och bankgiro, så eftersom jag flyttat till Thailand (och tagit med mig firman), så har vi inget företag kvar i Sverige = inget bankkonto i Sverige.

Ang. att slippa Googlereklamen vid eventuell donation så är det en bonus, inte själva huvudsyftet med donationen för vår del. Huvudsyftet är att ge till de behövande. Därav denna bonus.

Fast man får självklart själv välja vad som är huvudorsaken till att man donerar via MPR. :)

Vill till sist påpeka att paypal är enkelt och snabbt betalningssätt. Ingen registrering hos paypal krävs, som det gjorde förut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med skulle gladligen skicka in en hundring eller 2

men har aldrig fattat det där med paypel, ge mig ett vanligt

Bankgiro, postgiro eller ett bankkonto så sitter stålarna

där på typ 2 röda...tror många med mig känner detsamma

Håller med dig, hit med ett enkel bank/postgiro så sitter där ett par hundringar.

Detta funkar inte eller...

Don't have a PayPal account?

Use your credit card or bank account (where available). Continue

Postgiro/bankgiro... betalar man via det fortfarande?

Ändrades av Falken

// Falken

| Divejobsonline.com |

Link to comment
Dela på andra sajter

Akta er för Pay pel, har själv blivit debiterad flera gånnger om vid köp på Ebay.

Jag skickar hellre pengarna i ett kuvert och hoppas de kommer fram.

Det kan väl förresten inte vara så svårt att öppna ett Pluskonto?

Link to comment
Dela på andra sajter

Akta er för Pay pel, har själv blivit debiterad flera gånnger om vid köp på Ebay.

Jag skickar hellre pengarna i ett kuvert och hoppas de kommer fram.

Det kan väl förresten inte vara så svårt att öppna ett Pluskonto?

Att utfärda en varning för PayPal känns lite OTT. För 6-7 år sedan hade det kanske varit befogat, men idag är det inte läge att varna för världens största tredjeparts betaltjänst.

Visst kan det ske fel även där, men i alla fall som jag haft bekymmer har det räckt med ett epost till dem och det har ordnat sig ganska snabbt.

Det som gör PayPal bra är att de i så gott som alla fall ställer sig på köparens sida. Om inte säljaren har bevis för att köp/leverans och dylikt, faktiskt ägt rum.

Skulle någon bli dubbelt debiterad för en donation här på MPR, så sköts den saken snabbt genom ett enkelt PM till mig. Även om man skulle ångra sig inom rimlig tid, efter en donation, så återbetalas pengarna direkt av mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Det var lätt att donera utan att ha ett konto på PayPal!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Men man kan köpa sig ett forum fritt från Googlereklam om man pröjsar lite till nån god sak.

MVH Tommy, som kan ignorera google reklamen!

Ideellt hjälparbete har jag hållit på med en massa år, och har börjat lite i Thailand också. Jag har inte betalat in något, och behåller Googlereklamen., för jag tänkte att då kan Thailand få pengar både genom Googlereklamen och stöd jag gör på andra ställen :)

Men det är mycket bra att en farangsite syns på en sådan stödlista, som motvikt till faranger, som skadar farangryktet.

PayPal fungerar f ö bra

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

...

Jag skickar hellre pengarna i ett kuvert och hoppas de kommer fram.

...

Ska jag skicka PM med vår företagsadress till dig så du kan donera via kuvert?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Va fan händer med alla MPRare ett jävla tjat om stålar men det verkar gå trögt

med att donera en lill hundring per skalle till p3 objekt sen är alla ploblem lösta eller ?

Jag tror vi bör respektera att olika människor har olika betalningsförmåga och det är inte alla som kan eller törs skänka över nätet av olika skäl.

Att diskutera ekonomi på forumen är ju ett ypperligt sätt att belysa situationer eller företeelser som man helt enkelt funderar över eller vill belysa av någon anledning.

Att fråga om trögheter vid surf kan ju i bästa fall leda till att datorovana kan lära sig om rensning, inställningar, optimering, cache, cookies och annat.

post-6637-079368700 1280411286_thumb.jpg

post-6637-079368700 1280411286_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Ingen behöver donera.

Ang. postgiro och bankgiro, så eftersom jag flyttat till Thailand (och tagit med mig firman), så har vi inget företag kvar i Sverige = inget bankkonto i Sverige.

Ang. att slippa Googlereklamen vid eventuell donation så är det en bonus, inte själva huvudsyftet med donationen för vår del. Huvudsyftet är att ge till de behövande. Därav denna bonus.

Fast man får självklart själv välja vad som är huvudorsaken till att man donerar via MPR. :)

Vill till sist påpeka att paypal är enkelt och snabbt betalningssätt. Ingen registrering hos paypal krävs, som det gjorde förut.

Måste väl gå att ordna ett enklare sett för dom som inte kan eller vill donera pga Pay pal.. Kan ingen i från MPR staben som är Sverigebaserad ordna med ett konto så att de som inte vill eller kan donera pga Pay pal ändå kan göra det..?

Ang googlereklamen så är det ingenting jag slipper trots donation, men man är så van så det gör inget :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Knasen,

Jag fixar bort googlereklamen om du vill.

Detta gäller alla som donerat redan innan jag fick till att reklamen försvinner vid ev. donation.

Skicka PM till mig, de som donerat och vill ha bort Googlereklamen i 30 dagar från och med nu. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

"GRATIS TILLGÅNG TILL TUSENTALS HOMOSEXUELLA KVINNOR PÅ ZOOSK"

Varför skulle man vilja bli av med reklamen, den är ju en av MPR's höjdpunkter... :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste väl gå att ordna ett enklare sett för dom som inte kan eller vill donera pga Pay pal.. Kan ingen i från MPR staben som är Sverigebaserad ordna med ett konto så att de som inte vill eller kan donera pga Pay pal ändå kan göra det..?

Nja, jag vill sköta sajten på ett professionellt sätt. Det måste finnas ett företag bakom.

Hur kul skulle det vara om en dag sajten stängs pga t.ex. obetalda skatter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan för övrigt lägga till då att de som vill donera och inte vill/kan/har lust att använda PayPal kan skicka PM till mig, så skickar jag våra Thailändska bankuppgifter för företaget.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Vad är P3 ??????

Kanske nån som bor i Surin och heter Petteri

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

P3...faktiskt så är Pay Pal en nagel i ögat för många..och jag tror att just detta system blir en bromskloss..

Även om du flyttat ditt företag till Thailand så borde det ändå gå att fixa en mellanhand som sitter på ett konto i Sverige...

Jag är övertygad om att alla mål skulle bli nådda väldigt snabbt på detta sätt...

Jag ställer mer än gärna upp med mitt företagskonto i Nonkis Travel Agency AB för detta ändamål.om du inte själva hittar en bra lösning...

MVH Nonki

Ändrades av Nonki
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...