Jump to content
IGNORERAD

https mail problem i Thailand


Surin P3

Recommended Posts

Är det några andra än jag som har problem att logga in på Google Mail eller annan online mail ifrån Thailand?

Jag har 3BB Premier och får det inte att funka.

EDIT: Verkar vara alla httpS som strular.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag kan varken logga in på mitt Gmail- eller hotmailkonto idag.

Kan heller inte logga in på min internetbanktjänst i Sverige.

Tillägg:

Min fru ringde 3BB och fick svaret att större delen av Thailand har problem med "connection abroad".

De jobbar på det och hoppas på en succesiv förbättring.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha, där ser man.

Tack för infon... Jag kan alltså nu plocka ihop alla delar som jag undersökt i datorn och se om jag får några bitar över :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha, där ser man.

Tack för infon... Jag kan alltså nu plocka ihop alla delar som jag undersökt i datorn och se om jag får några bitar över :)

Ja, det är ju ett sätt att få da´n att gå.:)

Jag fick min internetfaktura idag.

På kuvertet finns 3BB-loggan, men fakturan har en annan logga - Triple T / Internet.

Har du samma?

Så här ser min historiebild ut:

Jag började med TToT, som sedan blev Max net, som sedan blev 3BB, som nu blev Triple T.

Samma för dej?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg

Jag fick min internetfaktura idag.

På kuvertet finns 3BB-loggan, men fakturan har en annan logga - Triple T / Internet.

Har du samma?

Så här ser min historiebild ut:

Jag började med TToT, som sedan blev Max net, som sedan blev 3BB, som nu blev Triple T.

Samma för dej?

TTT (TToT)var ett av Thailands telebolag. Men eftersom det fanns ett annat som heter TOT så blev det för mycket förväxlingar. Så dom bytte till Triple T

Sedan har dom haft ett ADSL varumärke som för hette Maxnet men nu bytt varumärke till 3BB. Men mamma heter alltså Triple T

hf

Link to comment
Dela på andra sajter

TTT (TToT)var ett av Thailands telebolag. Men eftersom det fanns ett annat som heter TOT så blev det för mycket förväxlingar. Så dom bytte till Triple T

Sedan har dom haft ett ADSL varumärke som för hette Maxnet men nu bytt varumärke till 3BB. Men mamma heter alltså Triple T

hf

Tack för klar och redig info!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...