Jump to content
IGNORERAD

Svampen!

Guest Knasen

Recommended Posts

Guest Knasen

När kommer det bilder från helgens fiskeäventyr i Gullspång? Fick ni nåt annat än bottennapp, fanns väl inte en fisk i närheten där du va som du levde rövare.. :crazy: Fan du skrämde ju till och med grannarna som du lät i telefon :lol::drinks:

Dela på andra sajter

När kommer det bilder från helgens fiskeäventyr i Gullspång? Fick ni nåt annat än bottennapp, fanns väl inte en fisk i närheten där du va som du levde rövare.. :crazy: Fan du skrämde ju till och med grannarna som du lät i telefon :lol::drinks:

Ja vet vi använde samma trumpeter som i Fotbolls-VM fan firrarna hoppade upp i ren förskräckelse!! :ironi:

Vill du ha bilder kan inte släppa dom TV-4 vill göra en Bengt Östhe med MEJ!!! :dance1:

Tror att arbetsnamnet ligger under "Vart tog dragen vägen" :ironi:

Mvh Svampen"God Natt" :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

BILDER NUUUUU :crazy::crazy::drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Nu kom dom ju inte till gullspång men åt andra hållet guldsmedshyttan :crazy: och fisket var nog inte högprioriterat(som det lät i telefon)måste ha varit skönt att ha legat i vindskydd den natten :crazy: Mvh Måne som får äta falukorv isf aborre :kort:

Måne

Dela på andra sajter

Nu kom dom ju inte till gullspång men åt andra hållet guldsmedshyttan :crazy: och fisket var nog inte högprioriterat(som det lät i telefon)måste ha varit skönt att ha legat i vindskydd den natten :crazy: Mvh Måne som får äta falukorv isf aborre :kort:

Vinskydd vart fest på Söder becknade efter 6 timmar med blodsugande knott som snyltade på MIN ALCOHOL!!! :kort:

Å Knasen Ta Dej Samman Och Följ Med PÅ Svedalas Största ChangDriveParty!!!! :ironi:

God Natt!!! :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Guest Knasen

Han sa ju att dom var i Gullspång när han ringde.. Haha han har ju inte ens koll på vart han är den mannen.. :crazy:

Dela på andra sajter

Med den promillehalten kunde han ha varit i Jockmock :crazy:

Nä men myggorna som sög i sig är i Jokkmock idag bakfulla!!! :ironi:

Mvh Svampen :crazy:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Tur ni inte är grannar med mig för nu är grannen kanon igen(gubbfan)vilket innebär terror på telefon och dörrklocka :diablo: nu ligger örfilen nära till hands suck

Måne

Dela på andra sajter

Tur ni inte är grannar med mig för nu är grannen kanon igen(gubbfan)vilket innebär terror på telefon och dörrklocka :diablo: nu ligger örfilen nära till hands suck

Ta det lungt med Grannen en idio. men go gubbe nykter!!!! :crazy:

Kolla detta tog en liten på fångsten 1.1 snart i munnen just för Knasfan!!!! :ironi:

Old pics

post-4567-061340400 1280510290_thumb.jpg

post-4567-010700800 1280511442_thumb.jpg

post-4567-061340400 1280510290_thumb.jpg

post-4567-010700800 1280511442_thumb.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Ta det lungt med Grannen en idio. men go gubbe nykter!!!! :crazy:

Kolla detta tog en liten på fångsten 1.1 snart i munnen just för Knasfan!!!! :ironi:

Old pics

Men för bövelen MJÖLK har inte druckit sen mamma slutade med amningen för 60år sen :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Det var därför du sluta växa men jag gillar dig ändå :friends: Mvh Måne som gillar mjölk

Måne

Dela på andra sajter

:fool::fool::fie:

Det var därför du sluta växa men jag gillar dig ändå :friends: Mvh Måne som gillar mjölk

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...