Jump to content
IGNORERAD

Svenskar - fett snygga!


Kim

Recommended Posts

Tycker Rocky är en skön serie, speciellt när han vistas i Thailand. Här en strip som jag såg häromdan som förklarar varför vi svenskar är så fett snygga

rockygodess.jpg

Tanken som slog mig är vad dom 25 000 hitills inflyttade snygga thailändskornas avkommor kommer ha för påverkan på vårt utseende i ett tusenårsperspektiv. Antagligen blir vi ännu mer fett snygga. eller vad tror ni?

I alla fall lär blondinen vara starkt utrotningshotad om 1000 år så liten som världen blivit med åren, samt för att blont hår och blå ögon är sk reccesiva anlag, dvs anlag som viker sig för dominanta anlag som mörkt hår och bruna ögon.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kim

    2

  • måne

    2

  • broder tuk tuk

    2

  • Kenneth4618

    2

Mest aktiva i denna tråd

conservator

Om vi nu skall tänka rent avelsmässigt så är det viktigt att avla på de bästa exemplaren!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

... cut ...

Tanken som slog mig är vad dom 25 000 hitills inflyttade snygga thailändskornas avkommor kommer ha för påverkan på vårt utseende i ett tusenårsperspektiv. Antagligen blir vi ännu mer fett snygga. eller vad tror ni?

... cut ...

Snygg thailändska + ful farang lär inte flytta några gränser.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg thailändska + ful farang lär inte flytta några gränser.

Tala för dej själv du! whistle.gif

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Da_Ling_Boy

jag tror mer på FET snygga i framtiden... :whistle:

***************************************************************************

Född Söderkis, Alltid Söderkis, Forca Bajen!

"Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det flyttar hit fler somalier än thailändare, och det är övervägande män. :S

PianoPele

En darrning vid ögonens möte

www.thaitribes.com

Link to comment
Dela på andra sajter

"""Tanken som slog mig är vad dom 25 000 hitills inflyttade snygga thailändskornas avkommor kommer ha för påverkan på vårt utseende i ett tusenårsperspektiv. Antagligen blir vi ännu mer fett snygga. eller vad tror ni?""""

Om det ändå vore så att alla Thailändskor som befinner sig i Sverige vore så snygga.

En kille sade -om man nu skall ta hit en thailändska, varför tar man då inte hit dom som är snygga???

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

"""Tanken som slog mig är vad dom 25 000 hitills inflyttade snygga thailändskornas avkommor kommer ha för påverkan på vårt utseende i ett tusenårsperspektiv. Antagligen blir vi ännu mer fett snygga. eller vad tror ni?""""

Om det ändå vore så att alla Thailändskor som befinner sig i Sverige vore så snygga.

En kille sade -om man nu skall ta hit en thailändska, varför tar man då inte hit dom som är snygga???

C;D

Det kanske är så att farangerna åker till Thailand och "tar med dem fula" damerna till eu. Det borde innebära att Thailänskorna blir vackarare och vackrare, så om tusen år är dem grymt vackra

Ändrades av mr chaweng
Link to comment
Dela på andra sajter

"""Tanken som slog mig är vad dom 25 000 hitills inflyttade snygga thailändskornas avkommor kommer ha för påverkan på vårt utseende i ett tusenårsperspektiv. Antagligen blir vi ännu mer fett snygga. eller vad tror ni?""""

Om det ändå vore så att alla Thailändskor som befinner sig i Sverige vore så snygga.

En kille sade -om man nu skall ta hit en thailändska, varför tar man då inte hit dom som är snygga???

C;D

Det törs f-n ta hit en snygg Thailändska, hela forumet är ju fullt med bevis på att dom spelar bort dina pengar, skiter i sina plikter och skickar alla pengar till latoxarna i Thailand.

Därför lämnar jag kvar min snygging och åker själv. :ironi:

Baa (fett snygg?)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det flyttar hit fler somalier än thailändare, och det är övervägande män. :S

Säger bara Katarina Sandström, iofs är hon norrländsk/etiopisk men eftersom det är ett grannland till Somalia...

http://svtplay.se/v/..._aldrig_glommer

http://svtplay.se/v/2022833/

.

Ändrades av Surin P3
lagt till SVT video

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Där håller jag med Kim!!!! Hon är grymt snygg :great::great:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Håller med har offta undratt va hon kommer från tack för det Kim :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Om 1000 år ja ? Då har alla mörkt hår och varannan person heter Mohamed eller Ali. :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

"""Tanken som slog mig är vad dom 25 000 hitills inflyttade snygga thailändskornas avkommor kommer ha för påverkan på vårt utseende i ett tusenårsperspektiv. Antagligen blir vi ännu mer fett snygga. eller vad tror ni?""""

Om det ändå vore så att alla Thailändskor som befinner sig i Sverige vore så snygga.

En kille sade -om man nu skall ta hit en thailändska, varför tar man då inte hit dom som är snygga???

C;D

Hmm, om jag nu skulle "ta hit en thailändska" så får det nog bli efter mina egna kriterier och inte andras.. Och för mig är det viktigare att man trivs ihop än att hon ska falla andra män i smaken utseendemässigt..

Link to comment
Dela på andra sajter

"""Tanken som slog mig är vad dom 25 000 hitills inflyttade snygga thailändskornas avkommor kommer ha för påverkan på vårt utseende i ett tusenårsperspektiv. Antagligen blir vi ännu mer fett snygga. eller vad tror ni?""""

Om det ändå vore så att alla Thailändskor som befinner sig i Sverige vore så snygga.

En kille sade -om man nu skall ta hit en thailändska, varför tar man då inte hit dom som är snygga???

C;D

Utan att vilja förolämpa någon, så är jag benägen att hålla med dig. Vad gäller yttre skönhet hos thaidamer har vi nog samma urval i Sverige som i Thailand, för där är långt ifrån alla damer attraktiva rent utseendemässigt. Precis som svenska damer... Men som tur är väljer många att se mer till den inre skönheten.

Så jag tror inte på någon dramatisk förändring av proportionen vackra damer i Sverige, inte ens på 1000 år.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu är det ju knappast di sötaste och yngsta thaitjejerna som kommer till Sverige.

Genomsnittsthailändskan i Sverige är 30 år, två eller tre barn i bagaget och småfet.

Finns väl en och annan sverigefödd dotter som är välbvevarad.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

"""Tanken som slog mig är vad dom 25 000 hitills inflyttade snygga thailändskornas avkommor kommer ha för påverkan på vårt utseende i ett tusenårsperspektiv. Antagligen blir vi ännu mer fett snygga. eller vad tror ni?""""

Om det ändå vore så att alla Thailändskor som befinner sig i Sverige vore så snygga.

En kille sade -om man nu skall ta hit en thailändska, varför tar man då inte hit dom som är snygga???

C;D

En anledning kan ju vara att om hon är snygg så och killen svartsjuk av sig så kan det bli problem.

" Man ska inte skaffa sig vackrare fruntimmer än att man vågar lämna henne på egen hand" som vi säger i norrland :drinks:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det ju knappast di sötaste och yngsta thaitjejerna som kommer till Sverige.

Genomsnittsthailändskan i Sverige är 30 år, två eller tre barn i bagaget och småfet.

Finns väl en och annan sverigefödd dotter som är välbvevarad.

BTT

Och ändå säger du, BTT, att allt som oftast att de flesta kommer direkt ifrån baren... hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Och ändå säger du, BTT, att allt som oftast att de flesta kommer direkt ifrån baren... hehe.

Precis!

Och majoriteten av bartjejerna är just lite småfeta tvåbarnsmammor som inte är så attraktiva längre på den thailändska marknaden.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det fortfarande finns några människor kvar om tusen år och utvecklingen går åt samma håll så kommer väl alla att vara skitsnygga eftersom det läggs så mycket forskning på vårt utseende nu. Fetma kommer att vara ett minne blott och musskelmassan får man i sig i den genmodifierade modersmjlöken. När man blir äldre får man välja sitt utseende själv. Speciellt viktigt blir det i tonåren och sedan är det bara att köra på.

Moralpaniken är som bortblåst och alla gängar till höger och vänster. Krökar och knarkar gör man också så mycket man vill eftersom baksmällan inte existerat på nästan 950 år och drogerna har blivit miljövänliga och nyttiga för kroppen. Det är även ok att köra rattfull eftersom trafikolyckor helt upphört. Man arbetar i genomsnitt med något tråkigt en timme i månaden och för det tjänar man en centiljon.

Så blir det alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det fortfarande finns några människor kvar om tusen år och utvecklingen går åt samma håll så kommer väl alla att vara skitsnygga eftersom det läggs så mycket forskning på vårt utseende nu. Fetma kommer att vara ett minne blott och musskelmassan får man i sig i den genmodifierade modersmjlöken. När man blir äldre får man välja sitt utseende själv. Speciellt viktigt blir det i tonåren och sedan är det bara att köra på.

Moralpaniken är som bortblåst och alla gängar till höger och vänster. Krökar och knarkar gör man också så mycket man vill eftersom baksmällan inte existerat på nästan 950 år och drogerna har blivit miljövänliga och nyttiga för kroppen. Det är även ok att köra rattfull eftersom trafikolyckor helt upphört. Man arbetar i genomsnitt med något tråkigt en timme i månaden och för det tjänar man en centiljon.

Så blir det alltså.

Jag bryr mig inte ett dugg om att vara skitsnygg men att byta ut ölmagen mot lite muskler på ett annat ställe skulle jag inte tacka nej till :bag:

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...