ysane Inlagd Juli 24, 2010 Dela Inlagd Juli 24, 2010 Nattfiske i Borsang Blir det nagon fisk idag[attachment=50160:P7050020 Denna storleken kanns bara bra och man far kampa ett tag Har gar det att tillbringa en dag utan besvar fisk finns,mat och dricka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 24, 2010 Dela Inlagd Juli 24, 2010 (ändrad) Alla inlägg inehållande någon form av bild ifrån Chiang mai belönas per automatik med +karma! Är bilderna på dagsfisket också från Borsang? Hur hittar man dit, och kan man bara dyka upp eller behöver man förboka? Edit: Jägarns också! Jag hade redan gett ut maxdosen av karma för detta dygnet! Men tack ändå för trevliga bilder. Ändrades Juli 24, 2010 av Tujtuj Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 24, 2010 Dela Inlagd Juli 24, 2010 Vilka bjässar! Kul med fiskelyckatrådar från olika provinser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ysane Inlagd Juli 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2010 Den har killen fick ta over min utrustning idag gissa om han blev glad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ysane Inlagd Juli 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2010 Efter den har var jag tvungen att svalka mig med en Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ysane Inlagd Juli 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2010 vi brukar satta 100 bth och den som far storsta inom en timme far allt Jag skall krympa bilderna om jag skall lagga in mera har Har ju inte haft ambitionen till det tidigare Hoppas att flera hittar dit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 24, 2010 Dela Inlagd Juli 24, 2010 Trevligt att se... Hoppas att vi ses på någon fisketur något år /Micke "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ysane Inlagd Juli 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2010 Du ar valkommen Enis Har finns plats Kanske vi kan sla min kompis som drog denna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Juli 24, 2010 Dela Inlagd Juli 24, 2010 Ser ut som om det är Mekong giant catfish som ni fiskar. Den ska kunna bli upp till 350 kg. Giant Mekong Catfish has one of the fastest growth rates of any fish and can reach a weight of 200kg/ 440 lb in 5 years and can grow to a length of up to 3m / 10ft and can weigh upwards to 350kg / 770 lbs which makes it as the heaviest freshwater fish in the world. http://www.lugaluda.com/the-giant-mekong-catfish-critically-endangered/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Härliga bilder på fisket. Jag har varit där och testat å de va jäkligt roligt. Rekordet är 14st på en dag, från ca 5kg till 17kg. Då är man mör i armarna när man åker hem. Vet inte vad den största vägde för min våg gick i botten och den klarar 24kg. Till senaste resan köpte jag en Shimanorulle med en mkt stark 0.35 lina på, men dom slet av den också å bromsen på rullen räkte inte till för dom stora. Så de blir tyngre grejer till nästa resa. Den utr. man kan hyra för 200 bath är okey om man inte har för stora krav. Vore kul om vi kunde träffas några pers där efter nyår och ha lite trevligt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ysane Inlagd Augusti 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 31, 2010 (ändrad) Testar om jag kan lanka till bilderna jag har i photobucket. Om jag lyckas med detta konstycke sa kan jag dela med mig lite av mina upplevelser En kille ifran Holland provade fiskelyckan i Borsang Fishingpark och hade hela tjocka slakten med sig Ändrades Augusti 31, 2010 av ysane Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ysane Inlagd Augusti 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Jag kor pa med flera nu nar jag antligen lyckades Nar morkret faller pa sa kommer de stora Mekong catfish och hugger. Ett harligt stalle att vistas pa, mat och vatska finns att inhandla till vettiga priser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pikelocator Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Ser riktigt roligt ut. Vad använder ni för agn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Precis - vad är det för agn? Och hur tjock är linan? Det var inga dåliga baddare! Mekong Giant Catfish, ser ut att vara mycket mat på en sådan. Måste vara spännande att fiska när man vet att man kan få ett sådant monster på kroken. De fisketurer jag varit med på i sydöstra Thailand har bara resulterat i småfirrar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Detta menar ja som fiske här nere, kompisar kommer till sammans och har det förbannat kul. För min del ej så lätt har thai tjej, hon tror säkert att ja har ett förhållande med fisken. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ysane Inlagd Augusti 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Gor en boll med en blandning av brod och sjalv sa har jag lite kokos i. Pa kvallen ar de brod och mask som galler for da kommer de lite storre och tar for sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Gor en boll med en blandning av brod och sjalv sa har jag lite kokos i. Pa kvallen ar de brod och mask som galler for da kommer de lite storre och tar for sig Hon äter ej detta, det är ej för starkt för na. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Här är några jag fick senast . Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Här är några jag fick senast . Mr Ning Ning är det inte samma fisk på bilderna??? Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Mr Ning Ning är det inte samma fisk på bilderna??? Maitan. Jo, fast han bytte bara tröja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Jo, fast han bytte bara tröja. Hahahahahahah där satt den, kan det vara så.? Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Den va fin! Dom väger 15-17-24+kg Vågen räckte inte till på den stora. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Den va fin! Dom väger 15-17-24+kg Vågen räckte inte till på den stora. Det låter kul jobba ca 30 minuter..maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
softish Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 (ändrad) nice kommer ner 22oktober och testar fiskelyckan Ändrades September 8, 2010 av softish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
arh Inlagd September 9, 2010 Dela Inlagd September 9, 2010 fina bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu