Jump to content
IGNORERAD

Pizza chop


rocky

Recommended Posts

Hej alla Koratfans var på Pizzachop i dag lör 24juli kl13 Den var stängd.Att den är stängd på söndagar vet jag är det någon som vet om den är helstängt? Kan tillägga att 7eleven i hörnan är rivet :rtfm: Rocky

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan Rocky!

Enligt frugan, som just talat med sin granne, så är det renovering av 7 - 11 på gång. Pizza Shop är fortfarande vid liv, kanske Noi bara hade ledigt, tillfälligt stängt??

Mvh

//Thure

The future is tomorrow, be sure to be there...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Thure drar dit på måndag vill bli av med lite böcker. :dance: Rocky

När har du tänkt att komma dit skulle vara bra att få något nytt att läsa. Har en halvtimme in till Koratt.
Link to comment
Dela på andra sajter

Carpener och Rocky!

Jag har ca. 100 böcker som jag redan läst. har även en massa ljudböcker och filmer, kan ni inte kontakta mig så kan vi byta ?

Mvh.flor

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker Pizzashop är helt kass!

När jag var nere i november gjorde jag mig besväret att åka dit eftersom jag var sugen på köttbullar.

Jaluiet var nerdraget till hälften och där inne satt Noi vid laptopen.

Jag knackade på eftersom det borde vara öppet men hon förklarade att hon hade stängt för at hon var ensam!?

Personligen ger jag sjutton i om hon är ensam eller ej. Har resturangen öppettider så skall dom hållas och personalbiten är hennes problem.

Det blir nog inget mer besök på Pizzashop för mig.

Jag föreslår i stället ett besök på PB-Resturang nära Sima-Thani Hotel.

Ett daskt ställe med utmärkt mat och trevlig atmosfär.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker Pizzashop är helt kass!

När jag var nere i november gjorde jag mig besväret att åka dit eftersom jag var sugen på köttbullar.

Jaluiet var nerdraget till hälften och där inne satt Noi vid laptopen.

Jag knackade på eftersom det borde vara öppet men hon förklarade att hon hade stängt för at hon var ensam!?

Personligen ger jag sjutton i om hon är ensam eller ej. Har resturangen öppettider så skall dom hållas och personalbiten är hennes problem.

Det blir nog inget mer besök på Pizzashop för mig.

Jag föreslår i stället ett besök på PB-Resturang nära Sima-Thani Hotel.

Ett daskt ställe med utmärkt mat och trevlig atmosfär.

Daskt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Nobody

Har också försökt att besöka det ett par gånger men det har varit stängt vid alla tillfällen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Daskt ?

Danskt så klart sorry

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest MaiThai

:)

Egentligen finns det ju ingen som gillar rättstavningsnazister, men det där gjorde du lite kul i alla fall! :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Carpenter o Flor kommer till Pizzashop på Måndag kl12 är det stängt så kan vi ta en öl på något annat ställe? :drinks: Rocky

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes ! Ska bli kul slå en signal till mig så kan vi komma överens om var mitt tel nr. är 0821435635. vill du ha böcker så har jag en hel del att byta med.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...