Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträffen 2010: Aktiviteter och tider


Herr Chang

Recommended Posts

Nu var det så att Drivern kallat till träff angående schemat på Västgötaträffen. Drivern var inkallad lastbilschaufför med eget fordon till ett event på Nya Ullevi i Göteborg. Mer om detta senare... hur som helst samlades Drivern, jag, hakancnx och Kongo24 för att försöka få ihop en tidsplan för Västgötaträffen. Och det lyckades väl ganska bra!

Rent generellt kan jag säga att jag kommer att försöka möta alla anlända med mitt lilla frågeformulär, där jag vill veta antal deltagare, nick på forumet, huruvida ni bor på hotellet och vilka tävlingar ni är intresserade av att delta i.

Så här ser det ut i planerna just nu:

12.00 samlas alla vid Nya Varvet Studios som bland annat vill hjälpa till med att bära stolar och bord. Vi ska också försöka få till en fiskdamm..

14.00 startar träffen officiellt.

14.00-18.00 är det tipspromenad med kluriga frågor från hakancnx. Han kommer att sitta i sin bekväma stol och lämna ut frågeformulär och även ta emot ifyllda sådana. Exakt var frågorna finns får deltagarna lista ut själva!

14.00 startar badmintonturnering med Siamkap som ledare. Siamkap gillar badminton som motion, så vi får väl anta att han vet vad som gäller ;)

14.30 blir det krocket med Broder tuk tuk som ledare.

15.00 det klassiska spelet kubb i regi av Lenno. Här blir det nödvändigt med lagspel, annars tar det för lång tid. Thai mot farang, eller vad tycker ni? Lenno föredrar lag som är mixade vad gäller kompetens.

16.00 öppnar fiskdammen med Bibben och Krögarn bakom skynket. Fru Chang assisterar alla intresserade. Nu är väl denna aktivitet främst tänkt för minderåriga, så de har företräde. Men finns det saker kvar att ge är även vuxna välkomna!

17.00 blir det sopsäckshoppning med Clion. Eller var det i chipspåsar ;)

17.30 tar jag fram megafonen och hälsar alla välkomna!. Bland annat... dessutom är det då dags att lämna över kuvert med pengar som ska täcka våra kostnader. Minimum ett hundra kronor per vuxen person, minderåriga slipper. Eventuellt överskott går till MPR välgörenhet.

18.00 går grillningen igång. Grillarna har har förstås börjat preparerats tidigare, men det är nu köttet åker på!

20.00 blir det mer megafon från mig. Jag meddelar vilka som vunnit i alla tävlingar och delar ut priser.

Efter 20.00 blir det karaoke styrt av Kenneth4618, plus 4 i rad tävling övervakat av mig och Jenga (trätornsklossar) under uppsikt av Nonki.

Sen bli det väl bara supa eller sova ;)

Jag vill poängtera att det absolut inte finns något krav på att delta i dessa aktiviteter. Man kan delta i alla eller ingen, eller några som man är lockad av.

Tyvärr får jag väl avsluta med att allt detta är ganska beroende av vädret. Mycket kan bli inställt om det skulle råka spöregna hela dagen. Men vi har en plan B med tält, så något blir det hur som helst! Mer information om anmälan till denna träff finns här:

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ett litet reportage från planeringsmötet vid Nya Ullevi.

Ja, här sitter vi i det goa vädret!

IMG_1173.jpg

Vem dyker upp som gubben i lådan om inte Lamai64?

IMG_1178.jpg

Ett äpple till mig har han med sig!

IMG_1180.jpg

Drivern är hungrig, men får hålla sig till Cola eftersom han ska köra senare.

IMG_1183.jpg

Nu smäller jag nästan av, det kommer fram en äkta Beer Chang, kyld och fin! Är den till mig Lamai64? Ja.

IMG_1188-1.jpg

Oj, vad gott det var!

IMG_1200.jpg

Drivern har sitt jobb att sköta.

IMG_1202.jpg

Dags att lasta på allt han tidigare lastat ut.

IMG_1207.jpg

Det är ju rätt tunga saker som ska hanteras.

IMG_1211.jpg

Jag älskar arbete! Jag kan se på i timmar!

IMG_1216.jpg

Ja, speciellt när man druckit ditt hembrända...

IMG_1217.jpg

Jag har öl med mig också!

IMG_1228.jpg

Tror jag vill ha lite mer hembränt från Lamai.

IMG_1235.jpg

Jag kör Swippe style!

IMG_1247.jpg

Ja, sen var det väl dags att avsluta kvällen.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra där Herr Chang,tror du fick med allt.Kom hem vid 02-tiden,efter en snabb lossning,och som vanligt alltid trevligt på våra träffar,stor som liten.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

var detta en test på hur söndagens baksmälla kommer att kännas ? :crazy:

men bra uppstyrt med planeringen, detta blir sköj :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hejsan. Vill anmäla mej & lilla frun till festen.gbgaren...

Fel tråd för anmällan :suicide::ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Tack Chang för trevliga bilder, skoj att se hur saker och ting fungerar i ´verkliga livet´ ...!

Det osar onekligen spännande exotism om hembräntblask tillblandat bland fimpar och tuggummirester,,,,slurp! :-)

Morpheus: This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

post-6637-020052600 1280924334_thumb.jpg

post-6637-020052600 1280924334_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...