smilet Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 Dessa dokument som bara vissa ska fylla i Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 Den va kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 Hade man fått garva åt den där så hade jag skrattat mej harmynt redan första gången jag såg den. Men nu är det ju som så att den egentligen inte är det minsta kul, utan bara drar tarvliga poäng på folks förutfattade meningar. När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 Hade man fått garva åt den där så hade jag skrattat mej harmynt redan första gången jag såg den. Men nu är det ju som så att den egentligen inte är det minsta kul, utan bara drar tarvliga poäng på folks förutfattade meningar. Tur att man får garva åt vad man vill! Kul är det, och så uppenbart överdrivet att bara en humorlös kan tycka annat! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 Hur kul som helst, synd bara att en gammal get ska moral predika, alla fattar väl att det är ett skämt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 Jag visade den för min granne, hårfrisören. Nu måste jag åka till nästa förort för att bli klippt. Han är från Irak.Fattar inte varför jag ramla ner från balkongen? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 Jag visade den för min granne, hårfrisören. Nu måste jag åka till nästa förort för att bli klippt. Han är från Irak.Fattar inte varför jag ramla ner från balkongen? Den var på gränsen men kul! http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MaiThai Inlagd Juli 24, 2010 Dela Inlagd Juli 24, 2010 Sanook mak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Den var bra, ska genast delas ut på närmsta grönsaksmarknad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.