Jump to content
IGNORERAD

översättning thai-engelska i GBG


Acid_Crow

Recommended Posts

Hej! Behover oversatta ett diplom fran thai till engelska (eller helst norska, men engelska gar bra det med). Jag kom precis till Gbg, och nu e det ju snart helg, men behover lamna in ansokan till norska konsulatet senast mandag.

Sa om nagon kanner till en oversattare i Gbg som jobbar over helgen, uppskattar jag lite hjalp!

Mvh

AC

EDIT: Gar nog bra med thai till svenska ocksa..

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:rtfm:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

lämna ut nummer är väl inte ok...

"Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om."

Fridde

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nä kanske inte är på jobbet och lite stressad ringde henne men hon svara inte kanske bortrest :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj.. synd att jag inte hann spara nummret innan du tog bort det.. :lol: Men om du skulle fa tag i henne och hon e intresserad av ett snabbt litet oversattningsjobb, sa hor av dig ar du snall..

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ojoj.. synd att jag inte hann spara nummret innan du tog bort det.. :lol: Men om du skulle fa tag i henne och hon e intresserad av ett snabbt litet oversattningsjobb, sa hor av dig ar du snall..

jo jag ringde henne för en stund sen men dom håller på att bygga om förådet så hon hadde tyvär inte tid men försök å ringa tolkcentralen i gbg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

jo jag ringde henne för en stund sen men dom håller på att bygga om förådet så hon hadde tyvär inte tid men försök å ringa tolkcentralen i gbg

Japp, ringde dit, de ville ha 500 spann + 2,50 for varje ord eller siffra och 4-5 arbetsdagar pa sig, start pa mandag, sa de var inte aktuellt.

Dock lyckades jag med Googles hjalp, och ett par telefonsamtal till LOS, oversatta detta diplom innan bolaget hann stanga. Nu framover oversatter jag alla dokument sjalv, gratis, och med alkohol som beloning for gott utfort arbete! :drinks:

Som jag forstatt det ar min egna oversattning mer eller mindre lika laglig som en oversattningsbyra's skulle vara..

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...