Jump to content
IGNORERAD

Ett roligt test.


Surin P3

Recommended Posts

Guest wille

75% hade jag vilket jag är lite missnöjd med. Skall be tjejen göra testet och se vad hon får. Det blir spännande.

Neil

Efter ett galet flyt på flera gissningar fick jag 92.75% (mkt oförtjänt) samtidigt som Alisa fick 70 någonting. Har trackat henne hårt den senaste timmen. Ödmjukhet är helt klart överskattat...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    2

  • Nerike

    2

  • swedenfarang

    2

  • mamma bäng fan pappa käng

    2

Mest aktiva i denna tråd

31,25% :bag:

Fast jag är ju bara en vanlig turist B)

Finns facit nånstans tro?

Exaktemente, jag hittar heller inget facit. Skrapade endast ihop 50% :kort:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

50 % (:

Jaha då fick man veta att:

Thaialnd faktiskt har deklarerat krig mot USA, men när var det.?

Att ölbaronen inte är rikast i Thailand men vem är det då?

Att en tysk har komponerat Thailand nationalsång!

/mvh

"Under pressure from Japan, the Phibun regime declared war on Britain and the United States in January 1942, but the Thai ambassador in Washington, Seni Pramoj, refused to deliver the declaration to the United States government. Accordingly, the United States refrained from declaring war on Thailand. With American assistance Seni, a conservative aristocrat whose antiJapanese credentials were well established, organized the Free Thai Movement, recruiting Thai students in the United States to work with the United States Office of Strategic Services (OSS). The OSS trained Thai personnel for underground activities, and units were readied to infiltrate Thailand. From the office of the regent in Thailand, Pridi ran a clandestine movement that by the end of the war had with Allied aid armed more than 50,000 Thai to resist the Japanese."

http://countrystudies.us/Thailand/21.htm

I have never wished to cater to the crowd; for what I know they do not approve, and what they approve I do not know. Epicurus

Link to comment
Dela på andra sajter

62.5clapping.gif

I have never wished to cater to the crowd; for what I know they do not approve, and what they approve I do not know. Epicurus

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...