Keithan Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 GRATTIS på födelsedagen, clion Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Grattis Clion! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 clirra lugnt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Grattis Clion, Clirr på dig! Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 En få tacka Då grattar jag Hakoncnx som också har bemärkelsedag i dag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 (ändrad) Grattis Clirre. Se nu till att få en riktigt trevlig dag och hälsa familjen..Du ska få en en bamseklirr hemma hos oss i vinter. Mogge och Kanittha Ändrades Juli 19, 2010 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Klirr klirr på daj clion Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Beklagar sorgen. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Grattis lilla gubben raska steg mot käppen nu clirra en från mig.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Grattis - Undrens tid är ej förbi! Mvh SM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Grattis grattis, men varför kallar du dig Clio:n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Klirr!! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 ...congratulations and celebrations...lalala. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Grattis Clirre. Se nu till att få en riktigt trevlig dag och hälsa familjen..Du ska få en en bamseklirr hemma hos oss i vinter. Mogge och Kanittha Det låter härligt är ju på jobbet nu Hällsa Kanitta från oss När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Grattis - Undrens tid är ej förbi! Mvh SM Den va bra SM När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Beklagar sorgen. Nä du dinn rackare det är du som har ex anntal år kvar tills pensionen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Intämmer i kören!!! Grattis Clion:drinks: Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Grattis Clion samt Hakoncnx Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Ja, grattis till Clion och Hakancnx! Det sa dom inget om i lördags... då hade jag ju kunnat bjuda på en och annan dryck! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Ja, grattis till Clion och Hakancnx! Det sa dom inget om i lördags... då hade jag ju kunnat bjuda på en och annan dryck! Herr Chang har talat. Men dom hade väl knappast sluppit undan städtjänst för det? Grattis till båda födelsedagsbarnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Ja, grattis till Clion och Hakancnx! Det sa dom inget om i lördags... då hade jag ju kunnat bjuda på en och annan dryck! Herr Chang har talat. Hmmm jo nog pratade vi om det när vi gick till pubben men hern hadde väll tankarna på vträffen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 GRATTIS på er gubbar,ni två från järngänget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu