Jump to content
IGNORERAD

Stable lodge, uppdatering?


Tujtuj

Recommended Posts

Någon som bott på Stable lodge under senare tid och kan rapportera?

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bodde några dagar på Stable förra vecka, anledningen till att jag bokade där var att jag har deras telefonnummer och att jag ville ha ett rum bokat innan jag kom tillbaka till Bangkok.

Allt var som vanligt personal mat ect, det enda skillnaden jag såg sedan jag var där senaste var den nya hotellbaren vid gatan.

Fick ett slitet och gammalt rum på femte våningen som jag betalade 1500 bath för.

Funderade starkt på att byta till ett annan hotell, men eftersom jag bara hade ett par dagar kvar i Thailand så orkade jag inte.

Tror det kommer dröja innan jag bokar hos dom igen, finns massor av hotell till samma pris med mycket högre standard i området. Den enda fördelen med dem är att man kan få tag på snus lätt samt att man kan äta svensk mat om man skulle bli sugen på det. Och detta kan man ju göra utan att bo där.

Har för mig att de renovera några rum på andra eller tredje våningen för nått år sedan men jag är inte säker.

/ elephant

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Jag har bokat fyra nätter på S.L. i december, men efter flera mediokra recensioner bad jag frugan att ringa dem och fråga om rummens skick. Fick till svar att de enda rummen man fixat till är deluxe-rummen med utsikt över poolområdet, och då bara genom att måla om, byta ut lite av möblemanget och ordnat nya AC.

Har någon provat något av dessa rummen under senare tid, och vad tyckte du isf?

Någon som har förslag på alternativa hotell i ungefärligen samma prisklass och läge samt med pool och privat balkong i det fall man skulle vilja avboka S.L?

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Bodde där fär 2 månader sedan, skabbigt och kackerlackor.

Poolen höll dom på att renovera så den är säkert OK idag.

Adelphi suites är kanon bra(50 m. från stable), lite dyrare.

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...