L64 Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Här dom 10 sista, dålig koll på vem som vann Men om en månad så e de dags för lite kycklingvingar o bärs här: Då skall batterierna till kameran vara fulladdade... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wobble Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Verkar ju inte så internationellt, om man inte räknar USA aom världen... "There is never enoough time to do all the nothing you want"Calvin and Hobbes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Verkar ju inte så internationellt, om man inte räknar USA aom världen... Enligt dom flesta jänkare ÄR USA världen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Enligt dom flesta jänkare ÄR USA världen ! Exakt, dom har till exempel "World Series" i baseball... inte för att det stör mig så mycket, men pretentiöst och patetiskt är det. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Här dom 10 sista, dålig koll på vem som vann Lamai jag kunde inte se några av dessa kandidater i Miss Hooters tävlingen. De Kanske inte höll kriterierna. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2010 Enligt dom flesta jänkare ÄR USA världen ! Ungefär så ja... Lamai jag kunde inte se några av dessa kandidater i Miss Hooters tävlingen. De Kanske inte höll kriterierna. haha, så jäkla bra.Där hade man nog satt kycklingbenet i halsen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.