Jump to content
IGNORERAD

Känsligt ämne

nissefisk1
 Dela

Recommended Posts

Hej där alla! Jag har precis börjat träffa en thai tjej på 32 år, jag har den blygsamma åldern på 36 härliga år :) Nu till saken. När jag frågade lite om exet så visade sig att han är 55år, då tänkte jag att jaja det är väl ändå ok, när jag kom till frågan varför det tog slut, så svarade hon att han ville ta hem en ny tjej, jaja tänkte jag, shit happens. Grejen är den att den nya tjejen är bara 18 år. Är inte det lite väl stor ålders skillnad ?

Vill inte trampa nån på tårna med denna tråden men när man kan vara farfar till sin tjej då vänder det i magen på mig iaf.

PS kan tillägga att jag va på date med en thaitjej på 20 men det va verkligen för ungt för mig.

Nessefirre.

Ändrades av nissefisk1
Dela på andra sajter

• Svar 42
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• nissefisk1

9

• Neil

4

• måne

3

• broder tuk tuk

3

Mest aktiva i denna tråd

Den yngsta jag gått longtime med i Pattaya var 17 år och jag var 35 på den tiden.

Minns när vi var uppe i hembyn och di unga thaikillarna stötte på henne.

Risken finns ju att man får pobem ifall tjejen är så ung.

Jag skulle ju inte satsa på en så pass ung tjej för ev giftemål i Sverige.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Inga problem for mig med stor aldersskillnad. Vill en man pa 50 vara ihop med en tjej pa 20 far de val vara det. Det finns varre problem att bry sig om. Ha dock svart att forestalla mig att det handlar om karlek, i de allra flesta fall med sa stor alderskillnad handlar det om pengar. Nagra undantag finns sakert. Det finns ju folk som njuter av att doda andra manniskor t.ex. seriemordare. Sa det vore konstigt om det inte finns 20 ariga thaitjejer som tander pa gamla gubbar. Det ar ju trots allt nagot mer normalt an att vara seriemordare.

Ha det

Neil

Dela på andra sajter

Inga problem for mig med stor aldersskillnad. Vill en man pa 50 vara ihop med en tjej pa 20 far de val vara det. Det finns varre problem att bry sig om. Ha dock svart att forestalla mig att det handlar om karlek, i de allra flesta fall med sa stor alderskillnad handlar det om pengar. Nagra undantag finns sakert. Det finns ju folk som njuter av att doda andra manniskor t.ex. seriemordare. Sa det vore konstigt om det inte finns 20 ariga thaitjejer som tander pa gamla gubbar. Det ar ju trots allt nagot mer normalt an att vara seriemordare.

Ha det

Neil

Må så vara men vill man ha nån som kan vara ens barnbarn ?

Dela på andra sajter

Må så vara men vill man ha nån som kan vara ens barnbarn ?

Ja det är väl upp till var & en?

Men man måste ju ha mycket att diskutera förutom ritblocket & pastellkritorna före 18.00!

Mvh Svampen"Ett par år emellan" :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Jag vill det inte. Tjejer i 20 ars aldern ar goa pa manga vis men i langden blir det jobbigt.

Neil

Dela på andra sajter

Spontant tycker jag att Nisse har rätt och håller med om att en 56årig man med 18årig flickvän låter fel.

Jobbade för en 71 årig Miljadär för några år sedan, hans dåvarande "Flickvän" var en 20 årig Brasiliansk fotomodell som var "Såå förälskad", det höll i 7 månader, sen bytte han ut den gamla tjejen, mot en yngre... Så visst händer det.

Flickvän förresten, "Hon" hade onormalt stora fötter och ett tydligt adamsäpple, så vi var lite osäkra på om det var en flickvän överhuvudtagen :whistle:

Snygg var "hon" iaf.

Är ni osäkra på om er flickvän har rätt ålder för er, så minns den gamla formeln för rätt åldersskillnad: "Halva din ålder + 7 år", tex 56 år gammal?, din tjej bör vara ca 56/2 + 7 = 35 år gammal.

För fruar gäller andra regler...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Min fru är 8 år yngre och överglänser mig i det mesta, men dat säger väl ifs inte så mycket!!!! :whistle:

Christer/Arunee/Tawan

Dela på andra sajter

Åldern e väl inget,men det där att hämta hem en ny känns väl sådär.

Låter som han har suttit o bläddrat i en katalog.

Ändrades av Changnoi

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Dela på andra sajter

Här e en som inte bryr sig om siffror iaf :crazy:

Från den seriösa tidningen Aftonblaskan: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7484206.ab

Ja, tur att det inte va tvärtom, då hade det blivit ett jävla liv.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Dela på andra sajter

Oooops något är vajsing, jag är ju yngre än min fru.

:lol:

Är du bara 15? :lol:

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Oooops något är vajsing, jag är ju yngre än min fru.

:lol:

samma lika

lammköttet med en gammal tacka

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Ja nu är jaq full som en kastrul, och javisst blev det strul när nya tjejen blev tokfull på krogen och ville släppa loss. Äääääääää mest trött på skiten nu asså.

Natti natti

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Ja nu är jaq full som en kastrul, och javisst blev det strul när nya tjejen blev tokfull på krogen och ville släppa loss. Äääääääää mest trött på skiten nu asså.

Natti natti

Sov så gött.

Lite tips om hur man gör för att lindra smärtan dagen efter;

Some Thais take a restorative bowl of boiled rice soup with small pork meatballs seasoned with garlic and coriander – filling and easy to digest after an evening of imbibing.

The chillies and fresh vegetables like garlic, holy basil, and spring onion in the Thai dish called drunkard’s noodles (pad khii mao) help replace the vitamins and minerals you destroyed the night before when you were singing “Hotel California” off-key. The dish is loaded with chillies and thus thought to resuscitate a drinker or take the edge off a hangover. The chilli itself has lots of Vitamin C and B6 as well as iron, potassium and magnesium, all of which get washed out with the booze.

Dela på andra sajter

Natti natti

Sant som hander. Nu vet jag inte vad det blev for strul i ert fall men krogen och thaitjejer ar ofta en ganska dalig kombination. Det funkar sa lange det ar relativt nyktert pa krogen men nar folk blir fulla sa far ofta tjejerna oonskade inviter. Blir tjejerna fulla och skall slappa loss sa som de normalt gor pa thaidiskon sa kan det leda till stora problem. En del man tar detta som om att det ar fritt fram, en del gubbar fran andra kulturer brukar bli sallsamt alerta vid dessa tillfallen.

Ar dessa man fullkomliga idi*ter? Ja till viss del men eftersom det atminstone i de storre svenska staderna finns gott om thaitjejer som minst sagt beter sig markligt pa krogen sa kan man ju forsta varfor de far daligt rykte.

Lika bra att undvika krogen vid sena tidpunkter.

ha det

Neil

Dela på andra sajter

Sant som hander. Nu vet jag inte vad det blev for strul i ert fall men krogen och thaitjejer ar ofta en ganska dalig kombination. Det funkar sa lange det ar relativt nyktert pa krogen men nar folk blir fulla sa far ofta tjejerna oonskade inviter. Blir tjejerna fulla och skall slappa loss sa som de normalt gor pa thaidiskon sa kan det leda till stora problem. En del man tar detta som om att det ar fritt fram, en del gubbar fran andra kulturer brukar bli sallsamt alerta vid dessa tillfallen.

Ar dessa man fullkomliga idi*ter? Ja till viss del men eftersom det atminstone i de storre svenska staderna finns gott om thaitjejer som minst sagt beter sig markligt pa krogen sa kan man ju forsta varfor de far daligt rykte.

Lika bra att undvika krogen vid sena tidpunkter.

ha det

Neil

Man undrar ju på vilket sätt de beter sig märkligt?

Det kan väl aldrig vara det gamla barstuket som sitter i?

I så fall kan man ju knappat komma med någon kritik gentemot vissa män på krogen.

Ifall en söt thaitjej skulle bjuda ut sig för mig på krogen skulle jag ju knappast banga ur så länge det hela stannar vid ett par ladydings och möjligen betalning för taxin hem.

Däremot skulle jag aldrig övertalas att ha sex mot summor som överstiger di priser di har i barerna i Thailand.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...