frisk Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Den 14 juni blev dett äntligen familien Frisks tur att åka till Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2010 Iväg gik dett. Med Thai airway. I Bangkok mötte vi frugans stora son som err 25 år gammal och läsar till kock. Så blev der byttat sim kort i alla mobilarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2010 De första 2 nättar bode vi på Hotel Amari Don Muang,första gång jag har boet på så fint hotel.2800 TBH fri opgradering till störra rum blommer,frugt fri internet och välkomstdrink. Frukost var ochså med i priset. Ett Par bilder från frokost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Bra början, vi hoppas på mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2010 Så var dett tid for frugan att gå till Tand läkaren. En blev tagit ut och 3fixat tror jag dett var. Eftar en sådan en omgång blir man hungrig. Ett par bild från pool området ved Amari. Ser ut som om att jag sover men dett gör jag inte. Fortsätning kommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2010 Efter 2dagar Skal vi åka till Kanchanaburi och träffa frugans famile for första gång for mig. Väntar på mini bus. Väl ankommat till Kanchanaburi skulla der handlas frugt till Frugans mamma, Da dett var klart gik hun och äta her,dett var godt sa hun. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2010 Bra början, vi hoppas på mer. Tack så mycket. Frisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2010 Från Kanchanaburi tog dett ca en tima att åka utt hvor familien bor. Frugan var glad at se sin mamma igen som er 86 år gammal. En lilla syster till frugan. Så ser der ut hvor de bor. Frugan ved sin mark.Nu när hun ikke er der er dett nogen af systrana som dyrkar marken. 5 systra. fortsätning fölgar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Kanon bilder Frisken ja hoppas det kommer mera, tack så länge. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Jättefina bilder, väntar på flera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2010 Tack Maitan. Her kommar fler bilder. Dett var mycket varmt så vi var under trädet i skuggan. Denne her var inte under men i trädet. På eftermiddagen kom alla familiens barnbarn hem från skolan,her er de samlat 8 stk. vi gav de 100TBH till hver och de strålade om kap med solen. Dett blev bara ett kort besök denna gång,men vi kommer tilbaka innnan vi åker hem igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2010 Tilbaka i Kanchanaburi tog vi ned och se broen över River Kwai. Dett var varmt så man blev törstig och hungrig,så vi gik ned på en resturant som liggar ved broen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2010 I Kanchanaburi var det hotel River Kwai i bote på. Tid att svalka sig i poolen,pojkarna hade roligt. Frugan var ochså i poolen. Vi var ochså på kyrkegården for de falna under kriget. Tyvär kom vi lite sent,de holdt på att stänga. Men vi fik reda på att der var minnesten över 2 från Danmark,dett villa jag gerna se eftersom jag er dansk. Dett var Kanchanaburi for denna gång, nu går turen vidara till Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Trevlig bildtråd Frisk. Vad var det för orm i trädet? Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Kanonfina bilder Mycket Trevlig Tråd = Karma Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2010 Jag ved inte hvad dett var for en,men de sa den var giftig. Nogen annan som ved? Jag tänkte att biter jag inte den biter den inte mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jordbromannen Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Tack för trevliga bilder! Är du norsk eller dansk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Fina bilder och trevlig tråd Frisk,det blir karma.Hoppas på fortsättning mvh drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Jag ved inte hvad dett var for en,men de sa den var giftig. Nogen annan som ved? Jag tänkte att biter jag inte den biter den inte mig. Min hustru säger ungefär nokiau om ormen, phtobucket fungerade ser jag, väldigt trevlig bildtråd. Christer Arunee Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2010 Tack for al karma, dett er förste gång jag läggar ut så många bild.Men dett ser ut till at dett går bra. Jag er från Danmark,har boet her i mera end 20år,och vill aldrig flytta tilbaka till Danmark. Lite fler bilder kommar her. På väg till Pattaya. I Pattaya blev hotellet Radi Mansion,ett familie rum med 2 stora sovrum 900TBH. En tur ned till stranden. Så blev dett tid att äta igen,det blev på Central.Godt så dett utt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2010 Jag har en kompis som bor i Pattaya,han ordnade en fiske tur.Vi var 9 personer och det kostade 500TBH pr. person. Först en liten båt. Pattaya. Och så en störra båt. Frugan börjer med en liten. Mycket glad var hun,första gång hun fiskar. Nästa blev lite störra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2010 Da vi var klar med at fiske seglade vi til en liten ö Kho sak tror jag den heter,der skulle vi simma iland. Skipper på båten grillade fisken vi havde fångat. Et par bild av öen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2010 Nästa dag blev dett barbeque på kvällen. Dett er utroligt så mycket de kan äta. Så var dett en badtur till Kho Learn.30 TBH for turen över. På central och äta igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2010 10 dagar i Pattaya blev dett till,trafiken er inte blevet bätra sedan senast jag var der.Att gå över gatan er livsfarligt. Men der er mycket att göra. Pöjkarna åkte till Bangkok och frugan och jag till Kanchanaburi. 3 dagar skulle dett bli hos familien,och jag skal sova der ochså.Frugan trode inte jag kunne fordi dett var varmt,men det var der jag sov bäst på hela turen. Nu på väg. En liten promenad ved frugans mark,vi vill gerna bygga ett hus der. Tid att fixa sengen tiil os. Så blev dett klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Hej frisk, Tack för många fina bilder! Jag vill också säga att jag inte har några större problem med att läsa danska, och det borde de flesta på detta forum ej ha heller. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu