BanFang Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Imorgon drar årets gothia cup igång. Tyvärr är inte Thailand representerat detta år, det var nog 3 år sen sist. Men glädjande nog är Laos med för första gången. Kom gärna och tjoa och heja till Thailands grannland. http://www.gothiacup.se/swe/index.php/2010/04/veckans-lag-eds-fc-laos/ Mvh BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2010 Jaja, Inga svar. Men jag ska visade dom till asiatiska affärer, och visa dom mat dom dom kan köpa. tex, Mama och diverse kryddor samt grönsaker. Det uppskattas nog. mVH BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 jag brukar gå o kolla vid tillfälle. Framförallt när jobbarkompisen sålde hamburgare på gårda-johan... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Jaja, Inga svar. Men jag ska visade dom till asiatiska affärer, och visa dom mat dom dom kan köpa. tex, Mama och diverse kryddor samt grönsaker. Det uppskattas nog. mVH BanFang Hej BanFang, Ja, det uppskattas nog! Men ursäkta mig som tror att de svenska priserna kommer att göra dom förskräckta, eller vad tror du? Möjligen kommer jag och fru Chang att bevista en match, förutsatt att den inte sker okristligt tidigt! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseigöteborg Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Ja det är för tråkigt att det inte kommer något Thailag mera. Det var ju ganska roligt då det begav sig . Sedan är det ju för tråkigt med den avslutning som var. SKF gick in och sponsrade och hade tänkt att fortsätta med det. Tanken var då att man varje år skulle haft en uttagningstävling i Bangkok och det bästa laget skulle få resa till Sverige. Och dessa biljetter skulle SKF betala. Sedan blev det ju inte så . Man hade förvisso uttagningen i Bangkok men "fel" lag vann. Så mister Thamrung Thai sket i det. Han skickade sitt egna lag iallafall. Och bara dom som kunde betala en slant fick följa med. SKF pengarna hamnade i bossens egen ficka. Så så var det slut med SKF's intresse av Thailand. Deras satsning gick till andra länder. Och en Thailändare lärde (om han nu kan det) att det inte går att bedriva saker på Thai vis när dom får pengarna från SKF. hf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 24, 2010 Dela Inlagd Juli 24, 2010 Imorgon drar årets gothia cup igång. Tyvärr är inte Thailand representerat detta år, det var nog 3 år sen sist. Men glädjande nog är Laos med för första gången. Kom gärna och tjoa och heja till Thailands grannland. http://www.gothiacup.se/swe/index.php/2010/04/veckans-lag-eds-fc-laos/ Mvh BanFang Ett inslag om laget som fick fair play priset i Rapport.. http://svtplay.se/v/2086530/rapport/24_7_18_00_-_textat ( börjar 9:06 in i sändningen ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.