Jump to content
IGNORERAD

Var träffar man falanger i Udon Thani?


Lasse M

Recommended Posts

Sitter fast i ris-bushen och har fått noja.

Tänkte ta en runda på stan ikväll, vill träffa falanger att prata med.

Var finns dom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nutty Park kanske. Ligger en bit från tågstationen.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter fast i ris-bushen och har fått noja.

Tänkte ta en runda på stan ikväll, vill träffa falanger att prata med.

Var finns dom?

HEJ LASSE !

Ganska många brukar besöka " A Beer to far" som ligger längst inne på soien i Nutty park, Jon,holländare, äger stället-

Steve sportbar, snett emot TopMansion (50 m åt vänster) är också poppis om man vill tjata lite utan brudar. Nere vid järnvägsstationen, samma sida som nattmarknaden finns ett par farangrestaunger/barer. Bra käk.

Ingen koll på hur många som är där just nu, ganska många har åkt på "semester" till Europa denna tid på året.

Baa. ( i soliga Dalarna)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Gå till höger från Top Mansion sett så kommer du till ett barkomplex som jag tyckte var trevligt så kanske du träffar norsken med täckjacka på sig dygnet runt, trevliga tjejer är det åsså, jag å tjejen gick dit nästan varje dag för att språka lite, en del falanger där faktiskt

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter fast i ris-bushen och har fått noja.

Tänkte ta en runda på stan ikväll, vill träffa falanger att prata med.

Var finns dom?

Ta en buss till Pattis :ironi:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Guest Isan Lover

Hej

Udon day and night är väl ett säkert kort om man vill träffa utlänningar i barmiljö, och förutom dom ställen som nämts kan man ju lägga till poolen vid Charoen Hotel som brukar vara ett säkert ställe att träffa utlänningar, och samtidigt bada lite.

Det är ju många som vill ta sig ett bad och Charoen släpper in folk till poolen även om man inte bor på hotellet, jag har ofta träffat utlänningar där ifrån många länder som är boende runt Udon som åker dit för att prata av sig lite med landsmän.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Udon day and night är väl ett säkert kort om man vill träffa utlänningar i barmiljö, och förutom dom ställen som nämts kan man ju lägga till poolen vid Charoen Hotel som brukar vara ett säkert ställe att träffa utlänningar, och samtidigt bada lite.

Det är ju många som vill ta sig ett bad och Charoen släpper in folk till poolen även om man inte bor på hotellet, jag har ofta träffat utlänningar där ifrån många länder som är boende runt Udon som åker dit för att prata av sig lite med landsmän.

Mvh Isan Lover

Vad får Dig att tro att de faranger som går till Day and Night vill träffa..."faranger", det tror inte jag... :whistle:

Sen spelar dom så jä-la högt att det näst intill är omöjligt att föra ett samtal i normalt röstläge, så även om man kom dit för att..prata.så ..näää.

Hade gott..utanför Day and Night entertainment

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Vad får Dig att tro att de faranger som går till Day and Night vill träffa..."faranger", det tror inte jag... :whistle:

Sen spelar dom så jä-la högt att det näst intill är omöjligt att föra ett samtal i normalt röstläge, så även om man kom dit för att..prata.så ..näää.

Hade gott..utanför Day and Night entertainment

Hej

Du har nog rätt i att dom flesta på Day and Night egentligen är ute efter något annat än att träffa andra utlänningar, det är väl mer något man får på köpet.

Mvh Isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter fast i ris-bushen och har fått noja.

Tänkte ta en runda på stan ikväll, vill träffa falanger att prata med.

Var finns dom?

Om du vill åka fler gånger in till Udon kommer här ett tips till:

UDON EXPAT CLUB

B.B.Q.-GATHERING -- SUNDAY, AUGUST 29th.

A GATHERING FOR ALL FOREIGNERS AND THEIR FAMILIES IN THE ISAN AREA

Udon Expat Club will arrange a BBQ-gathering for the family. It will be held at TIM RICHARDS’ PLACE at Hollywood Lakeside on the 29th of August, at 2 o’clock PM (14.00).

Price is set to 200 baht per person (100 baht per child aged 4 to 12 years inclusive, & under 4 are free), and that includes Western and Thai food.

What you want to drink you may bring yourself, or you can buy from the Hollywood Bar at the party.

Tickets.

You need to buy a ticket before the party. That is so we can know how many people there will be, and how much food to buy!

Tickets can be bought at:

-Hollywood Restaurant and Bar (“Udon Day & Night”).

-Egil Mjolhus, phone 081.913.4342. (mjolhusegil@hotmail.com)

On the ticket you will find a map and instructions telling how to find TIM RICHARDS’ PLACE

(Not far from the ring-road-intersection to Khon Kaen)

YOU ARE WELCOME WITH THE WHOLE FAMILY!!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Var för första gången i Udon för någon vecka sedan.

Det är ju lika farang tätt som Phuket. Bör knappast vara problem att träffa faranger.

Tog mig bara tre dagar i Udon.

Tre dagars betyg till denna stad (nu jämför jag med Korat) +++++

Motivering följer

- Lugnare trafik

- Fler som snackar engelska

- Mer "koncentrerat" än Korat.

- Renare

- Modärnare

- SVÄRMOR FRITT

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...