Jump to content
IGNORERAD

Svensk knarkkung haffad


Juha

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Caveman

    8

  • Chiefen

    6

  • McTwist

    4

  • nissefisk1

    3

Mest aktiva i denna tråd

Här har han skrivit ett öppet brev för 1v sedan

http://www.newsmill.se/artikel/2011/06/05/svenske-kim-eriksson-sirawan-jag-riskerar-d-dsstraff-i-Thailand

Publicerad: 2011-06-07 14:06, Uppdaterad: 2011-06-07 14:06

Sedan mitten av juli 2010 sitter jag, Kim Eriksson Sirawan, på Klong Prem Prison utanför Bangkok anklagad för att ha tillverkat 53 gram metamfetamin. En svensk privatperson har använts som infiltratör och brottsprovokatör och lett arbetet med tillverkningen. För att undvika det svenska juridiska systemets "krångel" och massmedias vakande ögon har sedan USAs DEA, med svensk polis aktiva eller passiva medverkan, förflyttat operationen till Thailändsk mark. Rättegången kommer att hållas 14-17 juni 2011. Jag riskerar att dömas till döden.....läs mer i länken

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har han skrivit ett öppet brev för 1v sedan

http://www.newsmill.raff-i-Thailand

Publicerad: 2011-06-07 14:06, Uppdaterad: 2011-06-07 14:06

Sedan mitten av juli 2010 sitter jag, Kim Eriksson Sirawan, på Klong Prem Prison utanför Bangkok anklagad för att ha tillverkat 53 gram metamfetamin. En svensk privatperson har använts som infiltratör och brottsprovokatör och lett arbetet med tillverkningen. För att undvika det svenska juridiska systemets "krångel" och massmedias vakande ögon har sedan USAs DEA, med svensk polis aktiva eller passiva medverkan, förflyttat operationen till Thailändsk mark. Rättegången kommer att hållas 14-17 juni 2011. Jag riskerar att dömas till döden.....läs mer i länken

Intressant läsning. Och intressanta kommentarer. great.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Nämen det va ett moget inlägg,puss på dig.

Nämen polisstat erfarenhet kanske bästa scenario du vet

Link to comment
Dela på andra sajter

Nämen polisstat erfarenhet kanske bästa scenario du vet

Fattar inte ens vad du skriver,jaja ha det gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas han går loss. A.C.A.B.

Ändrades av McTwist

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas han går loss. A.C.A.B.

Skulle vara intressant att få veta varför du tycker det?

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Haha, vilket jävla skämt. Ger man sig in i en av dom värsta och mest avskyrvärda brancher ( enligt mig)så borde man haja att infiltration är vardagsmat i dom här kretsarna.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, vilket jävla skämt. Ger man sig in i en av dom värsta och mest avskyrvärda brancher ( enligt mig)så borde man haja att infiltration är vardagsmat i dom här kretsarna.

Ja, det ter sig lite märkligt att så fort kriminella blir haffade för sin verksamhet så anser de att rättsväsendet inte får syssla med "fula knep". De tycker att de ska få en hederlig chans att pyssla med sin kriminalitet och ve den myndighet som använder sig av infiltratörer som gör det svårare för buset att bryta mot lagen och lättare att åka dit. Då är det helt plötsligt synd om buset och de tar på sig offerkostymen.

Skrattretande!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas han går loss. A.C.A.B.

Själv hoppas jag rättvisan segrar, är han oskyldig hoppas jag att han frias , om inte så skall han ha sitt straff :av-109998:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv hoppas jag rättvisan segrar, är han oskyldig hoppas jag att han frias , om inte så skall han ha sitt straff :av-109998:

Annars åker batongen och fängslet upp i röven på domaren! :friends:

Edit: internt skämt för er som undrar

Ändrades av Chiefen
Link to comment
Dela på andra sajter

Annars åker batongen och fängslet upp i röven på domaren! :friends:

Edit: internt skämt för er som undrar

Nejdå! alls inte, domaren kan vara säker, han dömer ju bara efter juryn, skillnad är det mot motsägelsefulla personer som dömer efter eget förstånd, eller oförstånd...:)

Edit: internt skämt för er som undrar

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Nejdå! alls inte, domaren kan vara säker, han dömer ju bara efter juryn, skillnad är det mot motsägelsefulla personer som dömer efter eget förstånd, eller oförstånd...:)

Edit: internt skämt för er som undrar

Förmodar att du då syftar på mig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmodar att du då syftar på mig?

Och vad får dig att tro det?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vad får dig att tro det?

Annars var det ett kryptiskt meddelande. Det var min spontana reaktion men jag kanske hade fel!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars var det ett kryptiskt meddelande. Det var min spontana reaktion men jag kanske hade fel!?

Med din oerhörda personkännedom och kunskap så borde du löst detta mycket smidigare, vad får dig att tvivla?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Nejdå! alls inte, domaren kan vara säker, han dömer ju bara efter juryn, skillnad är det mot motsägelsefulla personer som dömer efter eget förstånd, eller oförstånd...:)

Edit: internt skämt för er som undrar

Förmodar att du då syftar på mig?

Trodde ni tjötade om stackars feskenissebatong huh.gif. Men har man vart fel ute halva livet så varför skulle det vara rätt nuwhoco5.gif. Mvh Hnjap.gif

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Med din oerhörda personkännedom och kunskap så borde du löst detta mycket smidigare, vad får dig att tvivla?

Ok jag förmodar att du vill börja tjafsa. Men för att göra det enkelt för mig så kan du väl spotta ur dig det du vill säga istället för att vara kryptiskt.

Alternativt så kan du ju lägga ner diskussionen så kan vi båda göra något vettigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bryr mig egentligen inte så mkt över vad som händer. Har får säkert vad han förtjänar. Men oavsett så tycker jag det är osmakligt att gotta sig åt andras olycka. Det är skillnad på guds lagar och människors förordningar.

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Nejdå! alls inte, domaren kan vara säker, han dömer ju bara efter juryn, skillnad är det mot motsägelsefulla personer som dömer efter eget förstånd, eller oförstånd...:)

Edit: internt skämt för er som undrar

Förmodligen förstår jag inte det interna skämtet men jury används inte i Thailand

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmodligen förstår jag inte det interna skämtet men jury används inte i Thailand

Jag trodde aldrig du skulle fråga. men.

Jovisst,än idag har de jury,och om juryn mot förmodan skulle döma visset så finns ju alltid militärkupp kvar som sista utväg ;-)

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...