Jump to content
IGNORERAD

Svensk knarkkung haffad


Juha

Recommended Posts

"Killen" som vissa av er kallar honom har varit medlem och skribent på TT och sedermera MPR.

Han hade bland annat ett par riktigt fina hus i sin ägo, men han ville uppgradera sig så han la ut dom till försäljning, och då även här på MPR.

Han anser nu att han råkat ut för en "politisk dom", men frågan är om man kan köpa 2 kanonvillor samt några Europeiska bilar genom att sälja handsprit? :crazy:

Klartext: "killen" har gjort sig en rejäl hacka på att sälja ett dödligt gift till sina kunder, nu vill han via gråthistorier få komma hem till ett svenskt fängelse och käka ärtsoppa, pannkaka och studera till vad än han vill bli, på svenska skattebetalares bekostnad.

På Bangkok Hilton finns nämligen ingen gratis utbildning eller andra bekvämligheter

Thaifolk anser att brott skall bestraffas, och att en bestraffning skall vara just en bestraffning

Men, han sitter säkert snart på svensk mark, vi vanliga knegare får pynta och han kan skratta åt hur lätt han kom undan tack vare att han är svensk.

Tänkte skriva "hoppas jag har fel" men det gjorde jag ju inte, vill ju inte vara elak mot en stackars svensk droghandlare.

SVENSK???? och Svensk??? det kallades väl något annat förut, kommer ej i håg, för länge sedan jag bodde i SWE

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Caveman

    8

  • Chiefen

    6

  • McTwist

    4

  • nissefisk1

    3

Mest aktiva i denna tråd

Ser ut som att det eventuellt kan vara vår medlem kimmen81 som är i just den åldern, har (2) lyxvillor i Rayong, condo i Bkk samt även antytt privata drogproblem. Trist i så fall, hoppas jag har fel.

Hej,

Kan någon förklara varför länken i citatet inte funkar?

TPP

Stoppa veganerna, de äter djurens mat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Kan någon förklara varför länken i citatet inte funkar?

TPP

Det är dold för oss vanliga users, så vi har inte behörighet att se tråden numera.

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte varför den länken inte fungerar men jag tror att det är den här tråden som efterfrågas http://www.maipenrai...gshem-Thailand/

Nej det är inte den tråden, den tråden som är "borttagen" handlade inte om behandlingshem utan om hus och condos.

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det är inte den tråden, den tråden som är "borttagen" handlade inte om behandlingshem utan om hus och condos.

Ok, jag kan inte heller se den så jag antar att den är borta.

Link to comment
Dela på andra sajter

SVENSK? ??? och Svensk??? det kallades väl något annat förut, kommer ej i håg, för länge sedan jag bodde i SWE

Varför skulle han inte vara svensk han heter egentligen Kim Eriksson men tog sin frus namn när dom gifte sig alltså Sirawan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle han inte vara svensk han heter egentligen Kim Eriksson men tog sin frus namn när dom gifte sig alltså Sirawan.

KNARKKUNG hI hI ?????????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev han beroende av handsprit? :crazy:

Enligt honom själv var han (länk ovan) beroende av ett visst fabrikat av handsprit som började på k och slutar på okain.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...